Waar had jij zin in?
+30
Annie24
Highway
Snoes
Shy
Susan
Linda
schuddebuikje
Pompoen
Laced
Tiara
Flower_L
Viva
kwak
kwebbeltje
Manderijn
Mida4you
Muus
Aimee
hellowkitty
Steep
VeryCherry
Caroow
Theezakje13
Lejow
Paper Crown
Jade
lente
iloverose
Aagje!
Shisha
34 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waar had jij zin in?
Welk eten kon jij de hele dag wel eten? En wat juist niet?
Een vriendin vertelde dat een vriendin van haar de hele tijd zin had in baksteen Zo erg is het bij mij gelukkig niet.
Ik heb vaak zin in blokjes oude kaas, terwijl ik voorheen alleen jonge kaas at. Ook heb ik de hele dag zin in appels en jus.
Vlees bij het avondeten vind ik een stuk minder lekker, dit eet ik vaak maar voor de helft op.
Een vriendin vertelde dat een vriendin van haar de hele tijd zin had in baksteen Zo erg is het bij mij gelukkig niet.
Ik heb vaak zin in blokjes oude kaas, terwijl ik voorheen alleen jonge kaas at. Ook heb ik de hele dag zin in appels en jus.
Vlees bij het avondeten vind ik een stuk minder lekker, dit eet ik vaak maar voor de helft op.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Waar had jij zin in?
Bij de oudste at ik heel veel makreel, verse kokosnoten en olijven. Bij de jongste was ik echt verslaafd aan melk, gewone en karnemelk. Bij beide gebruikte ik vanaf een maand of 6 'Muscle citroen schoonmaakmiddel', als parfum
Gast- Gast
Ik vind zurige dingen op het moment heel erg lekker. En dan vooral zure mandarijnen en ik had laatst ook kiwi's die wat zurig waren, zure appels en zure matten.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik wilde alleen maar Milk shakes drinken!! En gekookte aardappels die kwamen er nauwelijks in
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik had overal sambal bij niet een beetje maar een beste lepel vol ,bij de aardapels,op vleeswaren op brood, patat enz..
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Dat wisselt eigenlijk de hele zwangerschap haha. In het begin had ik erg veel zin in melk, en nu aan het eind trouwens weer. In het begin ook pepermunt (maar dat was denk ik vooral omdat ik steeds zo'n vieze smaak in m'n mond had). Ook bijvoorbeeld een tijdje een kaas periode gehad, en een waterijsjes periode (en dan het liefst die staafjes waterijs die je zelf in moet vriezen). Helaas heb ik wel al die maanden extra veel zin in vet eten, en kan ik gekookte aardappels echt niet naar binnen krijgen.
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb echt zin in ongezonde dingen
warme chocolademelk (poeder met heet water)
Chocolade koekjes
snoepjes van Maoam
Rijstwafels
Ontbijtkoek
water
thee
Ik lust heel veel niet meer! onder andere:
vlees
sap
frisdrank
vleeswaren
tosti
warm eten in z'n geheel vind ik eigenlijk vies
Ik leef nu op fruit, rijstwafels en ontbijtkoek. Het wordt gelukkig iets beter, heb gisteren bijvoorbeeld aardappelpuree gehad en maandag rijst. En sinds gisteren lust ik ook weer brood, dat is wel prettig
Chocolade koekjes
snoepjes van Maoam
Rijstwafels
Ontbijtkoek
water
thee
vlees
sap
frisdrank
vleeswaren
tosti
Ik leef nu op fruit, rijstwafels en ontbijtkoek. Het wordt gelukkig iets beter, heb gisteren bijvoorbeeld aardappelpuree gehad en maandag rijst. En sinds gisteren lust ik ook weer brood, dat is wel prettig
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade schreef:Ik heb echt zin in ongezonde dingen
Chocolade koekjes
snoepjes van Maoam
Rijstwafels
Ontbijtkoek
water
thee
vlees
sap
frisdrank
vleeswaren
tosti
Toen ik nog misselijk was leefde ik ook op die drie dingen, toevallig
Caroow- Lady Post-a-lot
In het begin at ik me scheel aan ketchup. Overal ging ketchup bij, als er niets te eten was werd het een witte boterham met laag ketchup. We gingen eens pannekoeken eten en... ja ik heb er ketchup op gedaan haha. Later kreeg ik enorme trek in fruit, wel 10 stukken fruit gingen er op per dag. Appels, groene appels heb ik me serieus scheel aan gegeten. Het enige waar ik nu zin in heb is ijs, solero's!! En koud water/drinken.
Ik heb geen zin in baksteen, maar de geur van nagellak, terpentine, benzine vind ik overheerlijk. Laatst is de auto van mijn man voor een beurt geweest en die hadden ze opgepoetst met een spulletje wat dus naar terpentine of zoiets rook, man ik ademde echt heel diep in. En voor deze schaam ik me serieus, maar ik ga het toch zeggen. Ik heb laatst alle terpentine/wasbenzine dat we hadden liggen naar chemische afval gebracht omdat ik gewoon de dop opendraaide en er aan rook. Ik vind het zo lekker ruiken, echt abnormaal, gisteren kwam ik bijna in de verleiding in de supermarkt om het te kopen, hoe erg is dat?
Ik heb geen zin in baksteen, maar de geur van nagellak, terpentine, benzine vind ik overheerlijk. Laatst is de auto van mijn man voor een beurt geweest en die hadden ze opgepoetst met een spulletje wat dus naar terpentine of zoiets rook, man ik ademde echt heel diep in. En voor deze schaam ik me serieus, maar ik ga het toch zeggen. Ik heb laatst alle terpentine/wasbenzine dat we hadden liggen naar chemische afval gebracht omdat ik gewoon de dop opendraaide en er aan rook. Ik vind het zo lekker ruiken, echt abnormaal, gisteren kwam ik bijna in de verleiding in de supermarkt om het te kopen, hoe erg is dat?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Caroow schreef:Jade schreef:Ik heb echt zin in ongezonde dingen
Chocolade koekjes
snoepjes van Maoam
Rijstwafels
Ontbijtkoek
water
thee
vlees
sap
frisdrank
vleeswaren
tosti
Toen ik nog misselijk was leefde ik ook op die drie dingen, toevallig
Bij mij komt het ook door de misselijkheid hoor! Het wordt nu gelukkig Ă©cht beter, dat is wel heel fijn. Maar de rijstwafels vliegen erdoor, dat eet lekker makkelijk weg. Als ik een tijdje niets heb gegeten moet ik weer overgeven. Maar vanmorgen op de weegschaal was ik 400 gram aangekomen! Dus ik denk dat dit het begin is!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
De 1955 burger!!! En toen ik EINDELIJK weer naar de mac ging na de geboorte van B, was hij ineens uit het asortiment.
Mijn leven heeft nu dan oko weer zin ( ) sinds je me vertelde dat de burger weer terug komt volgende week!
Mijn leven heeft nu dan oko weer zin ( ) sinds je me vertelde dat de burger weer terug komt volgende week!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb liters citroen/limoen frisdrank van de aldi gedronken.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Lejow schreef:De 1955 burger!!! En toen ik EINDELIJK weer naar de mac ging na de geboorte van B, was hij ineens uit het asortiment.
Caroow- Lady Post-a-lot
Een McKroket en McFlurry's
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wilde graag bij alles appelmoes, bij pizza enzo..
Wat ik echt niet kon hebben en van moest kokhalzen was tandpasta, dat was ook een heel gevecht!
Wat ik echt niet kon hebben en van moest kokhalzen was tandpasta, dat was ook een heel gevecht!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
wel:
Chocolade
kaas
melk
Niet:
Vlees
spinazie en pizza (maar dit kwam omdat ik daar van ging overgeven een keer toen wilde ik het niet meer)
Chocolade
kaas
melk
Niet:
Vlees
spinazie en pizza (maar dit kwam omdat ik daar van ging overgeven een keer toen wilde ik het niet meer)
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Crackers met kaas!!! En dan niet voorgesneden plakken kaas, die vond ik ranzig, maar zelf gesneden van een blok
En verder alles wat maar vet en gefrituurd was.
En verder alles wat maar vet en gefrituurd was.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
By Y. was dit Big Mac's of komkommers. Bij de 2e zwangerschap geen echte dingen waar ik trek in had, ja de laatste dagen snakte ik letterlijk naar een lekker stuk biefstuk!
Gast- Gast
's Ochtends wil ik per se van appelsientje Mild de jus d'orange! Voorheen dronk ik echt alleen maar koffie, maar dat krijg ik thuis niet meer weg. Oh en vooral verse sperziebonen, heeeeerlijk! (en alle andere verse groentes)
En ook heel slecht: de echte coca cola. kan ik wel een hele fles van drinken op een dag. Maar dat probeer ik heel erg in de hand te houden.
En ook heel slecht: de echte coca cola. kan ik wel een hele fles van drinken op een dag. Maar dat probeer ik heel erg in de hand te houden.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Ik dronk liters appelsap en at veel goud kiwi's. Tijdens de zwangerschap lustte ik haast geen vlees.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Bij de eerste alleen maar sinasappelsap, en bij de tweede sinas.
Zelfs als ik 's nachts wakker werd ging ik naar beneden om een glas sinas.
Met eten had ik geen andere voorkeur dan normaal.
Zelfs als ik 's nachts wakker werd ging ik naar beneden om een glas sinas.
Met eten had ik geen andere voorkeur dan normaal.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Mc flurry's! Soooh die heb ik veel op!
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
bij D. waren het big macs, warm of koud dat maakte niet uit. Mijn man reed wel eens ruim 20 km om vanuit zijn werk om voor mij een bigmac te halen en dan had ik ze wel koud maar dat maakte niet uit.
of ik haalde ze zelf in een stad 20 km verder op en dan nam ik een koeltas mee want die isoleert dus was het nog redelijk warm als ik thuis kwam.
Ook reuze mergpijpen uit de koelkast, appelsap op kamer temperatuur en aldi cola uit de fles op kamer temperatuur.
nu vind ik chocola erg lekker wat ik normaal niks aan vind, ook chips vind ik nu niet meer echt lekker terwijl ik voor mijn zwangerschap bijna een zak per dag leeg at.
of ik haalde ze zelf in een stad 20 km verder op en dan nam ik een koeltas mee want die isoleert dus was het nog redelijk warm als ik thuis kwam.
Ook reuze mergpijpen uit de koelkast, appelsap op kamer temperatuur en aldi cola uit de fles op kamer temperatuur.
nu vind ik chocola erg lekker wat ik normaal niks aan vind, ook chips vind ik nu niet meer echt lekker terwijl ik voor mijn zwangerschap bijna een zak per dag leeg at.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:bij D. waren het big macs, warm of koud dat maakte niet uit. Mijn man reed wel eens ruim 20 km om vanuit zijn werk om voor mij een bigmac te halen en dan had ik ze wel koud maar dat maakte niet uit.
En wat voor oproep stond er gister op fb over een Big mac?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Momenteel
'olkoren boterhammen met halve pot chocopasta erop.
Broodje kroket
Mandarijnen
VanilleIjs van de AH met banaan hagelslag en slagroom
Drop
owja en orangina en aldi kaas.
(dit is overigens niet mijn dagelijkse menu :-p )
'olkoren boterhammen met halve pot chocopasta erop.
Broodje kroket
Mandarijnen
VanilleIjs van de AH met banaan hagelslag en slagroom
Drop
owja en orangina en aldi kaas.
(dit is overigens niet mijn dagelijkse menu :-p )
Laatst aangepast door Flower_L op do 8 nov 2012 - 4:45; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» waar is.....
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» waar is.....
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: