Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Angst dat bevalling zomaar begint

4 plaatsers

Ga naar beneden

Angst dat bevalling zomaar begint Empty Angst dat bevalling zomaar begint

Bericht  Flower_L do 8 nov 2012 - 0:36

Met deze zwangerschap ben ik al weken bang dat het zo ineens begint. Laatst in bed flinke krampen, snel achter elkaar en hielden best lang aan. Volgende dag niets meer, sindsdien ook rustig. Dus was niets.

Net fiets ik even naar supermarkt voor brood....voel al beetje nattigheid. Stap ik van fiets thuis, is mijn broek gewoon voelbaar nat, alsof ik in een plasje water heb gezeten. Dus snel naar wc gerend. Is alleen heel veel slijmverlies, trok zo door broek heen.

Bij l had ik dit totaaaaaal niet. Was zo rustig en nuchter. Nu ben ik in alles bang dat het nu al gaat beginnen.

Herkenbaar? Totaal geen reden dat het eerder gaat beginnen...gaat prima daarbinnen....maar wel de angst.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Angst dat bevalling zomaar begint Empty Re: Angst dat bevalling zomaar begint

Bericht  Twellie do 8 nov 2012 - 0:43

Ja, herkenbaar. Ik had het ook alleen bij mijn laatste zwangerschap en niet bij de eerste. Samen met nog heel veel andere angsten. Heb alleen niet echt tips voor je Angst dat bevalling zomaar begint 1270000679.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Angst dat bevalling zomaar begint Empty Re: Angst dat bevalling zomaar begint

Bericht  LDJ do 8 nov 2012 - 1:33

Ik was er ook bang voor terwijl ik er geen aanleiding voor had zoals de dingen die jij beschrijft. Nu loop ik al bijna een week over.
Wat zegt je vk ervan dan?
Ik zou me denk ik ook wel een beetje zorgen maken, denk je dat het vruchtwater is geweest?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Angst dat bevalling zomaar begint Empty Re: Angst dat bevalling zomaar begint

Bericht  SarahKey do 8 nov 2012 - 3:12

Ik heb die angst ook erg gehad. En de piek was rond de 28 weken. Was erg bang dat de bevalling begon en ik mijn kindje kwijt zou raken. Ik had geen lichamelijke tekenen hoor dat het zomaar zou kunnen beginnen. Geen 1 voorwee etc. En toch die angst. Werd pas minder toen ik de 37 weken grens haalde.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Angst dat bevalling zomaar begint Empty Re: Angst dat bevalling zomaar begint

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 5:39

Nou ja, één troost, als je bevalling nu begint is er nog niet écht een man overboord. Je bent zowat 33 weken, dat is nog veel te vroeg maar net 34 weken bijv valt het allemaal wel mee hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Angst dat bevalling zomaar begint Empty Re: Angst dat bevalling zomaar begint

Bericht  Flower_L do 8 nov 2012 - 8:57

tuurlijk, maar ik zit er nog niet op te wachten natuurlijk Angst dat bevalling zomaar begint 561177

er is ook totaal geen reden voor...maar dat gevoel is er al weken. Had het bij eerste verwacht, maar juist bij tweede last van. Bij eerste verloor ik met 35 wkn slijmprop, en kreeg ik krampen onderweg naar ons nieuwe huis. Langs kant van weg gestaan om weg te zuchten. Auto vol met klusspullen en verhuisdozen...huis stond nog vol met dozen en half geschilderde muren. Kon me er niet zo druk om maken en zei toen nog voor grap 'rijd maar door naar ziekenhuis'.
Als nu mn vliezen zouden breken, dan val ik volgens mij flauw Angst dat bevalling zomaar begint 561177 ben ineens een totale stresskip. Maargoed, misschien slaat het binnen nu en paar weken wel om Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Angst dat bevalling zomaar begint Empty Re: Angst dat bevalling zomaar begint

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum