iPad cover
+2
Middleme
Minx
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
iPad cover
Ik heb zojuist een iPad 2 gekocht, maar nog zonder cover.
Welke cover hebben jullie, of welke soort blijkt het handigst in gebruik?
Welke cover hebben jullie, of welke soort blijkt het handigst in gebruik?
Laatst aangepast door Megara op wo 7 nov 2012 - 7:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: iPad cover
Ik heb een cover waar ik de iPad in kan 'klikken' met een flap over de voorkant. Misschien geen heel duidelijke uitleg, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Ik vind het een fijne cover, als ik de flap dicht doe is de iPad ook meteen vergrendeld mocht ik dat vergeten.
Gast- Gast
Zoiets had ik inderdaad al langs zien komen op internet. Is dat ook zo een die je als het ware op kan rollen en als steun kan gebruiken?
Gast- Gast
Ik heb een soort van boekhuls er om heen waar je heb ook mee neer kan zetten. Vind deze erg fijn in gebruik. Al ben ik wel aan het kijken voor een andere, Ben weer een beetje uitgekeken op de kleur haha. MAar het soort vind ik erg fijn. Wat ik zelf heel fijn vind is dat zodra ik hem dicht klik de ipad in de slaapstand gaat.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er een van de Appie, mijn oude was stuk en deze zag ik liggen voor €15,-. Ik moet hem erin schuiven en in principe moet hij uitgaan als de hoes dicht is, maar dat gebeurt niet altijd.
Bij de Xenos hebben ze trouwens goedkope hoesjes, misschien zit daar wat voor je tussen?
Bij de Xenos hebben ze trouwens goedkope hoesjes, misschien zit daar wat voor je tussen?
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb ook zo'n hoes waarbij de ipad uitgaat als je hem dicht doet. Maar toen ik hem wilde aanschaffen vroeg ik het verschil tussen deze en een goedkopere variant. Nu bleek dat de ipad niet uitgaat bij de goedkopere variant. Even goed kijken dus als je een hoesje zoekt waarbij de ipad uitgaat als hij dichtgaat.
zwaai zwaai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11
zwaai zwaai schreef:Ik heb ook zo'n hoes waarbij de ipad uitgaat als je hem dicht doet. Maar toen ik hem wilde aanschaffen vroeg ik het verschil tussen deze en een goedkopere variant. Nu bleek dat de ipad niet uitgaat bij de goedkopere variant. Even goed kijken dus als je een hoesje zoekt waarbij de ipad uitgaat als hij dichtgaat.
Dat is dus niet helemaal waar: mijne heeft geen originele iPad hoes, maar gaat sóms wel uit bij dichtdoen..
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind zo'n hoes met flap echt helemaal niks. Ik heb nu zo'n doorzichtige gel cover om zitten. Besteld via eBay.
Zo een :
http://www.ebay.com/itm/For-New-iPad-3-3rd-Gen-Apple-3D-Rain-Drop-Soft-TPU-Gel-Skin-Case-Back-Cover-Pink-/160890046887?pt=Other_Tablet_eReader_Accessories&hash=item2575cb49a7
Zo een :
http://www.ebay.com/itm/For-New-iPad-3-3rd-Gen-Apple-3D-Rain-Drop-Soft-TPU-Gel-Skin-Case-Back-Cover-Pink-/160890046887?pt=Other_Tablet_eReader_Accessories&hash=item2575cb49a7
Gast- Gast
Nou wij zijn het toen gaan uitzoeken, maar in mijn hoes zitten magneten die zorgen dat hij uit gaat. In die andere hoes die ik toen bekeek niet. En wat we ook probeerde, de ipad ging niet uit toen hij dicht ging. Ik heb niet gezegd dat dit bij alle goedkopere hoezen is, ik heb gezegd dat je hier wel op moet letten. En dat je er niet vanuit moet gaan dat de ipad bij elke hoes uitgaat.
zwaai zwaai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11
Ik heb de iPad case. Deze beschermd zowel de achterkant en de voorkant en hij gaat idd uit als je de flap sluit. Vind het een ideaal ding, want met de flap kan je hem schuin neerzetten of helemaal rechtop als je bv. Een programma wil kijken.
Gast- Gast
Jaya schreef:Ik heb een cover waar ik de iPad in kan 'klikken' met een flap over de voorkant. Misschien geen heel duidelijke uitleg, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Ik vind het een fijne cover, als ik de flap dicht doe is de iPad ook meteen vergrendeld mocht ik dat vergeten.
Deze heb ik ook. Eerst een hoesje gehad, maar die was net te groot en ik wilde een echt Apple hoesje ().
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb hem van de xenos voor €9,95
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb deze: