Ik wou dat er Pokon voor haar bestond!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik wou dat er Pokon voor haar bestond!
Ik heb een heel stuk van mijn haar laten knippen, omdat het dun werd onderaan en niet mooi meer was en omdat ik dacht dat het mooier was als er nog wat extra lengte vanaf zou gaan. Er is denk ik zo'n 20 cm vanaf en ik vind het zo lelijk .
Gelukkig groeit t weer aan, maar het voelt nu zo dun en weinig. Was er maar Pokon waarmee je haar in een paar weken 20 cm groeit...
Nog meer (haar) frustraties?
Gelukkig groeit t weer aan, maar het voelt nu zo dun en weinig. Was er maar Pokon waarmee je haar in een paar weken 20 cm groeit...
Nog meer (haar) frustraties?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Ik wou dat er Pokon voor haar bestond!
De huid, haar, nagel pillen van kruidvat eigen merk zijn mijn pokon
Gast- Gast
Mijn haar is met dit weer ook drama. Gekke krullen, het is niet meer stijl te krijgen.
Ik ga het nu maar even laten groeien tot een lange bob, vanaf daar kijk ik wel weer wat ik doe.
Ik ga het nu maar even laten groeien tot een lange bob, vanaf daar kijk ik wel weer wat ik doe.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Reva schreef:De huid, haar, nagel pillen van kruidvat eigen merk zijn mijn pokon
Groeit je haar daar sneller van? Of ziet het er beter uit?
Ik heb 2 weken geleden ook mijn haar laten knippen en het is veel te kort! Ik kan het nog net bij elkaar krijgen om het vast te doen, en dat heb ik nu dus ook elke dag want los ziet het er niet uit!
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Van amfetamine gaat je haar sneller groeien maar of dat nu zo'n goeie tip is.
Gast- Gast
Forumster schreef:Van amfetamine gaat je haar sneller groeien maar of dat nu zo'n goeie tip is.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Zo snel groeien vind ik op mijn hoofd prima, maar dan groeit de rest ook zo snel zeker?
Gast- Gast
Ik wil ook pokon voor m'n haar! Voordat ik weer op m'n eigen lengte zit ben ik 1,5 jaar verder en dat is zóóó lang.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
PeperMunt schreef:Reva schreef:De huid, haar, nagel pillen van kruidvat eigen merk zijn mijn pokon
Ik heb 2 weken geleden ook mijn haar laten knippen en het is veel te kort! Ik kan het nog net bij elkaar krijgen om het vast te doen, en dat heb ik nu dus ook elke dag want los ziet het er niet uit!
Van multizwanger vitamine schijnt je haar ook sneller te groeien .. Dat heb ik nu al in verschillende youtube filmpjes gehoord (als ik weer eens kijk naar leuke hairtutorials). Als mijn gewone vitaminepillen op zijn ga ik die dus gewoon halen haha.
Gast- Gast
Punk'd schreef:PeperMunt schreef:Reva schreef:De huid, haar, nagel pillen van kruidvat eigen merk zijn mijn pokon
Van multizwanger vitamine schijnt je haar ook sneller te groeien .. Dat heb ik nu al in verschillende youtube filmpjes gehoord (als ik weer eens kijk naar leuke hairtutorials). Als mijn gewone vitaminepillen op zijn ga ik die dus gewoon halen haha.
Heb het even opgezocht en dat schijnt inderdaad ook te helpen om je haar sneller te laten groeien.
Ook maar eens proberen dan
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Soortgelijke onderwerpen
» Volume voor in het haar
» wat voor kleur haar
» shampoo voor vet haar
» Sjaaltjes voor in je haar
» wat kan ik voor haar doen?
» wat voor kleur haar