Hoe combineren coated tregging?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe combineren coated tregging?
Ik heb laatst deze broek gekocht:
Maar weet niet goed hoe te combineren. Door mijn lange blonde krullen word het toch gauw een beetje ordinair ofzo...
Ik zat te denken aan een oversized grof gebreide trui, maar die kan ik natuurlijk weer nergens vinden. Iemand anders nog ideeën? Of is het überhaupt niets?
Maar weet niet goed hoe te combineren. Door mijn lange blonde krullen word het toch gauw een beetje ordinair ofzo...
Ik zat te denken aan een oversized grof gebreide trui, maar die kan ik natuurlijk weer nergens vinden. Iemand anders nog ideeën? Of is het überhaupt niets?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Hoe combineren coated tregging?
Ik vind het een mooie broek..helemaal niet ordinair!
Je kan hem combineren met zoveel! Een mooie blazer voor netjes of een grovere trui inderdaad om het wat stoerder te maken..met hakken , met laarsjes ect.
Je kan hem combineren met zoveel! Een mooie blazer voor netjes of een grovere trui inderdaad om het wat stoerder te maken..met hakken , met laarsjes ect.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Een losvalkend blousje, grof gebreide trui, vestje, blazer. Er kan heel veel op
Gast- Gast
Leuke broek! Hoe valt hij kwa maat?
Ik zou er een ecru los bloesje op doen en dan een grove vest erover.
Ik zou er een ecru los bloesje op doen en dan een grove vest erover.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een zwarte coated skinny en draag die eigenlijk gewoon als elke andere zwarte broek. Ik had hem vrijdag nog aan met een grof gebreid vest met daar een zwart shirtje onder en een paar bicker boots. Maar ik combineer hem ook met colbertjes of mooie bloesjes. Het enige verschil met een tregging vind ik dat ik er dan een wat langer shirtje onder zou dragen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Als je bang ben dat het snel ordinair staat, zou ik het combineren met een colbertje of van die blouses die je nu veel ziet (met dun, glad stofje).
Gast- Gast
minoessepoes schreef:Ik heb een zwarte coated skinny en draag die eigenlijk gewoon als elke andere zwarte broek. Ik had hem vrijdag nog aan met een grof gebreid vest met daar een zwart shirtje onder en een paar bicker boots. Maar ik combineer hem ook met colbertjes of mooie bloesjes. Het enige verschil met een tregging vind ik dat ik er dan een wat langer shirtje onder zou dragen.
+1
Hier wat voorbeeldjes;
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: