Tregging
+2
Caroow
Daan87
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tregging
Wat vinden jullie, kun je een tregging gewoon 'als broek' dragen of meer als legging, waar dus echt iets langers overheen moet?
Daan87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 34
Registratiedatum : 27-03-12
Re: Tregging
Een tregging is er in vele soorten en maten dus dat zou voor mij afhankelijk zijn van het model.
Heb je een voorbeeld?
Heb je een voorbeeld?
Gast- Gast
Zolang je niet zo'n elastieken rand ziet kan het gewoon als broek toch? Mits je de juiste maat aan hebt, dus niet jezelf in een te klein maatje wurmen en dan een strak shirtje erboven waardoor je een enorme muffintop creeert.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Nee ik vind van niet. Er vanuitgaande dat er geen rits in zit en geen knoop e.d. Dan vind ik het persoonlijk geen gezicht als de voorkant niet bedekt is. Achterop zitten meestal wel zakken, dus als je truitje achter wat omhoog kruipt is niet zo erg, het hoeft voor ook niet echt meteen een jurkje/tuniekje te zijn maar wel echt een langer truitje (tot aan je kruis zeg maar haha)
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Megara schreef:Een tregging is er in vele soorten en maten dus dat zou voor mij afhankelijk zijn van het model.
Heb je een voorbeeld?
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=1AE&ArtikelNummer=525195&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=vila%20jegging&Nao=2&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Mijn_wehkamp-Startpagina&cmid=WEHPER&VIEW=Grid
Daan87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 34
Registratiedatum : 27-03-12
Punk'd schreef:Dat vind ik meer een elastische skinnyjeans.
Raar dat ze het jegging noemen.
+1 Dit vind ik wel gewoon kunnen met een korter shirt.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
een tregging vind ik een broek met elastiek aan de bovenkant.Ik vind dit gewoon een skinnyjeans. Kan makkelijk een wat korter shirtje op.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind dit model wel geschikt voor een korter shirtje. Die treggings zonder knopen en zakken achterop vind ik niet geschikt.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: