Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar?

+2
Susan
kwak
6 plaatsers

Ga naar beneden

verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar? Empty verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar?

Bericht  kwak ma 5 nov 2012 - 0:04

Ik ben een beetje aan het inventariseren wat ik nog voor verzorginsproducten heb van D. die ik straks voor de baby kan gebruiken, maar als alles maar 12 mnd houdbaar is na het openen zou ik alles weg moeten gooien.
shampoo en zinkzalf gaan toch niet kapot lijkt mij? en badolie, daar staat zelfs t.h.t 12-2012 op.
hoe strak zijn jullie daar in?

o, ja... iemand nog belang bij zinkzalf van zwitsal, ik heb 5 proefverpakkingen en 2 mega grote tubes en ik gebruik het niet eens Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar? Empty Re: verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar?

Bericht  Susan ma 5 nov 2012 - 0:17

Volgens mij kan het bij die verzorgingsproducten geen kwaad als je ze nog gebruikt, maar is het om aan te geven dat de fabrikant na het verstrijken van die termijn niet meer dezelfde kwaliteit kan garanderen.

Alleen tandpasta, vitaminedruppels, en dergelijke, die gooi ik wel weg. Of zalfjes die een medicijn bevatten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar? Empty Re: verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar?

Bericht  Twellie ma 5 nov 2012 - 0:18

Ik gooi alles na een jaar weg, doe ik ook met make-up en dergelijke.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar? Empty Re: verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar?

Bericht  Minx ma 5 nov 2012 - 0:25

Even kijken hoe het ruikt en hoe het er uit ziet. Als dat nog goed is kun je het nog prima gebruiken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar? Empty Re: verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar?

Bericht  Annemie ma 5 nov 2012 - 1:11

Mijn schoonmoeder heeft nog zwitsal van haar kleinkind wat al bijna 7 jaar oud is en dat doet ze nog gewoon af en toe bij mijn zoontje in bad als hij daar is, het is ook echt nog zo'n oude verpakking. Ik kijk niet zo kritisch, als het nog maar goed ruikt en niet anders aanvoelt als normaal.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar? Empty Re: verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar?

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 1:12

Twellie schreef:Ik gooi alles na een jaar weg, doe ik ook met make-up en dergelijke.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar? Empty Re: verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar?

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 3:32

Ik ben daar ook niet zo strikt in hoor. Net als Susan gooi ik zalfjes enz wel weg, maar Zwitsal gebruik ik nog gewoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar? Empty Re: verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar?

Bericht  Flower_L ma 5 nov 2012 - 3:34

Laatst heb ik bodylotion van geboorte l op zn beentjes gesmeerd....allemaal pukkeltjes nadien. Had hij maanden daarvoor niet...toen ik ook weleens gebruikte.

Hier gaat het nu dus weg.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar? Empty Re: verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar?

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 21:29

Bij mij gaan verzorgingsproducten meestal binnen een paar maanden op. Soms duikt er ergens weer een wat oudere verpakking op en dan ruik ik even, kijk naar de structuur en de kleur van het product. Als die nog hetzelfde zijn, gebruik ik het gewoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar? Empty Re: verzorgingsproducten 12 mnd houdbaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum