Facebook vraag en Q music het geluid.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Facebook vraag en Q music het geluid.
Ja, 2 in 1 topic anders krijg ik weer gezeur van dat ik veel post.
Daar ben ik weer met mijn FB vraag. Iemand heeft mij verwijderd, maar voorheen kon ik wel een privebericht sturen in een ander geval. Nu niet. Hoe kan dat? Kan het nog wel?
Wie is er ook zo in de ban van het Q music geluid? Het is nu geraden en die meid boft enorm. Ik zou willen dat ik het was aangezien ik ook gesmst had. Ik vind het niet fair gaan. Deze meid had diezelfde dag pas gesmst en dat terwijl ze willekeurig op 1 dag 10x mensen terug bellen.
Ik vind dit geval te toevallig en aan de data kunnen ze toch zien wanneer het is gestuurdt. Op deze manier krijgen mensen die eerder hebben gemaild niet een eerlijke kans is mijn idee.
Daar ben ik weer met mijn FB vraag. Iemand heeft mij verwijderd, maar voorheen kon ik wel een privebericht sturen in een ander geval. Nu niet. Hoe kan dat? Kan het nog wel?
Wie is er ook zo in de ban van het Q music geluid? Het is nu geraden en die meid boft enorm. Ik zou willen dat ik het was aangezien ik ook gesmst had. Ik vind het niet fair gaan. Deze meid had diezelfde dag pas gesmst en dat terwijl ze willekeurig op 1 dag 10x mensen terug bellen.
Ik vind dit geval te toevallig en aan de data kunnen ze toch zien wanneer het is gestuurdt. Op deze manier krijgen mensen die eerder hebben gemaild niet een eerlijke kans is mijn idee.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Facebook vraag en Q music het geluid.
Ik snap je laatste vraag niet..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Ik snap je laatste vraag niet..
Of je ook in de ban bent van het qmusic geluid.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Mbt het geluid gaat het volgens mij zo dat iedere keer als ze het geluid laten horen, er weer een nieuwe sms ronde is. Volgens mij kiezen ze alleen uit de mensen die dan sms'en iemand uit om terug te bellen. Dus als je al eerder gesms't hebt en je bent dan niet uitgekozen, dan vervalt je sms.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Lejow schreef:Ik snap je laatste vraag niet..
Antwoord daarop: nee.
Haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Diegene heeft mogelijk ingesteld dat ze geen privé berichten wil ontvangen van mensen waar ze niet bevriend mee is.Caribbeanlover schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lejow schreef:Ibbeltje schreef:Lejow schreef:Ik snap je laatste vraag niet..
Haha
haha ja dat leek mij de vraag Verder zag ik er geen vraag in bij dat laatste stukje?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Lejow schreef:Ibbeltje schreef:Lejow schreef:Ik snap je laatste vraag niet..
Haha
haha ja dat leek mij de vraag Verder zag ik er geen vraag in bij dat laatste stukje?
Nou ja, laat ik het anders zeggen.
Ik snapte haar stukje niet zo goed.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ik snap je laatste vraag niet..
Of jullie ook gesmt hebben, stond er idd niet bij.
Caribbeanlover- Ratel
Break Of Day schreef:Mbt het geluid gaat het volgens mij zo dat iedere keer als ze het geluid laten horen, er weer een nieuwe sms ronde is. Volgens mij kiezen ze alleen uit de mensen die dan sms'en iemand uit om terug te bellen. Dus als je al eerder gesms't hebt en je bent dan niet uitgekozen, dan vervalt je sms.
Nee als je bij vraag en antwoordt kijkt op de site is 1x smsen genoeg. Zodra het geluid geraden is en er komt een nieuwe kan men weer opnieuw smsen. Dat is de fout die velen maken/denken.
Caribbeanlover- Ratel
Rush schreef:Diegene heeft mogelijk ingesteld dat ze geen privé berichten wil ontvangen van mensen waar ze niet bevriend mee is.Caribbeanlover schreef:
Aha dank je voor de info.
Caribbeanlover- Ratel
Nee, heb ook niet gesmst trouwens
Maar sowieso is het met dat soort spelletjes dat je volgens mij echt geluk moet hebben
Maar sowieso is het met dat soort spelletjes dat je volgens mij echt geluk moet hebben
Lejow- Lady Post-a-lot
Zo ja echt wel. Het geluid klopte niet echt vind ik, want zo klinkt ons koffiezetapparaat echt niet als ik die handeling doe. De een is de ander niet, dus een beetje vaag is het wel.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Zo ja echt wel. Het geluid klopte niet echt vind ik, want zo klinkt ons koffiezetapparaat echt niet als ik die handeling doe. De een is de ander niet, dus een beetje vaag is het wel.
Ja, dat is ook wel vaag, want dat was met meer van die geluiden natuurlijk zo.
Je moet er maar net opkomen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: