Leuk?
+14
Raindrop
Caramba
Kowalski
Jeanette
Ella
Arwyn
LaBird
Ibbeltje
Bliss
SuzieQ
Penélope
ThinkPink
Melis_je
Ilovethe90s
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Leuk?
Is onderstaande leuk bedacht? Of teveel kermis? Of juist totaal niet leuk? Andere schoenen? Andere broek? Vertel!
*Het is overigens iets dat ik serieus bij elkaar heb gekozen.
*Het is overigens iets dat ik serieus bij elkaar heb gekozen.
Gast- Gast
Re: Leuk?
Volgens mij is dat wel een leuke combinatie! Show je het als je het binnen hebt?
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
De broek is niet mijn smaak, verder vind ik het prima (een beetje weinig kleur, misschien een beetje saai).
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik vind het ook leuk!
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik lees in de afbeeldingsinfo dat het voor kerst/O&N is, daar vind ik vooral die broek echt leuk voor!
De laarsjes vind ik ook erg leuk, zou je ook zo gewoon bij een spijkerbroek aan kunnen doen (Tamaris?).
Shirtje en vestje kunnen er denk ik prima bij. Beetje basic, maar zo houd je de broek wel weer als eye-catcher.
De laarsjes vind ik ook erg leuk, zou je ook zo gewoon bij een spijkerbroek aan kunnen doen (Tamaris?).
Shirtje en vestje kunnen er denk ik prima bij. Beetje basic, maar zo houd je de broek wel weer als eye-catcher.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het leuk!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Zijn de laarsjes met een glittertje? Dan zou ik er andere laarsjes bij doen, omdat de broek al zilver is. Anders vind ik het leuk, maar voor oud en nieuw wel een beetje basic. Dan zou ik eerder een mooie zwarte voile bloes kiezen ofzo.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
De outfit heb ik inderdaad uitgekozen voor Kerst en Oud en Nieuw. En dan vrij simpel (en saai, want dat klopt wel Melis_je) voor de dagen. (Ook omdat ik het niet echt vier, maar wel 'nieuw' tevoorschijn wil komen)
De schoenen zijn van Tamaris en inderdaad met een glittertje. En dat leek me al niet heel succesvol met een glansende broek. Maar heb ook nog niets anders kunnen vinden.
Ik heb het trouwens nog niet besteld of gehaald. Ik kan het bestellen via Zalando of halen in mijn dorp. Zo simpel is het wel.
De schoenen zijn van Tamaris en inderdaad met een glittertje. En dat leek me al niet heel succesvol met een glansende broek. Maar heb ook nog niets anders kunnen vinden.
Ik heb het trouwens nog niet besteld of gehaald. Ik kan het bestellen via Zalando of halen in mijn dorp. Zo simpel is het wel.
Gast- Gast
Ik vind dat juist nog wel grappig, dat in de schoenen een glittertje zit. Bij zo'n broek hoeft niet gelijk alles basic te zijn hoor.
Zou zelf verder ook niet echt heel erg uitpakken dan. Wij staan vooral met o&n toch veel buiten. Blousjes zijn leuk hoor, maar als ik daarin buiten ga staan (ook al is het met jas) word ik echt nooit meer warm..
Ik zou het gewoon eens allemaal bij elkaar aan passen, dan zie je snel genoeg of het staat
Zou zelf verder ook niet echt heel erg uitpakken dan. Wij staan vooral met o&n toch veel buiten. Blousjes zijn leuk hoor, maar als ik daarin buiten ga staan (ook al is het met jas) word ik echt nooit meer warm..
Ik zou het gewoon eens allemaal bij elkaar aan passen, dan zie je snel genoeg of het staat
Arwyn- Ratel
Zoiets bijvoorbeeld?
En als je het dan koud hebt een vestje erbij
En als je het dan koud hebt een vestje erbij
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Had ik inderdaad ook al naar gekeken, SuzieQ. Maar het lange vest zou ik op een gewone spijkerbroek naar het werk kunnen dragen en de schoenen ook (shirtje heb ik in veelvoud, is erbij gekopieerd voor de beeldvorming ). Blousjes zijn niet zo aan mij besteed, moet ik eerlijk bekennen.
Arwyn, volgens mij hebben wij wel aardig dezelfde smaak. Want je verwoord het aardig zoals ik het bedoel.
Het glittertje in de enkellaars blijft me toch zorgen baren. Maar ik heb ook nog geen alternatief gevonden. En ik weet dat ik op slag verliefd was op de schoen, toen ik hem bij Schuurman zag. Dus als ik twijfel moet ik misschien de kleding om de schoen bouwen, haha.
Arwyn, volgens mij hebben wij wel aardig dezelfde smaak. Want je verwoord het aardig zoals ik het bedoel.
Het glittertje in de enkellaars blijft me toch zorgen baren. Maar ik heb ook nog geen alternatief gevonden. En ik weet dat ik op slag verliefd was op de schoen, toen ik hem bij Schuurman zag. Dus als ik twijfel moet ik misschien de kleding om de schoen bouwen, haha.
Gast- Gast
Ik zou echt gewoon de broek en de schoenen bestellen en dan thuis kijken
Vind die schoenen in het blauw trouwens ook erg leuk, maar denk niet dat ik ze veel zou dragen wegens de hoogte..
Vind die schoenen in het blauw trouwens ook erg leuk, maar denk niet dat ik ze veel zou dragen wegens de hoogte..
Arwyn- Ratel
De schoenen hebben ze hier bij Schuurman en de broek kan ik zo meenemen van Okay Women. Die hebben in de crisis bedacht dat we internetshoppen irl doen. Wat inhoudt dat je de kleding zelf scaned en vervolgens thuis uitprobeerd om het daarna pas af te rekenen. Vraag me af wanneer ze daar op terugkomen.
Gast- Gast
Haha, echt waar? Klinkt heel vreemd..
We hebben hem hier ook, maar ik kom er eigenlijk nooit.
We hebben hem hier ook, maar ik kom er eigenlijk nooit.
Arwyn- Ratel
Heel leuk Maura!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik vind het ook heel leuk!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Op een raam van de winkel hebben ze een groot affiche waar ze het uitleggen. Deze is overdag amper te lezen, maar ik kom er meestal alleen 's avonds langs en heb het even uitgeplozen. Ze zeggen....
*Kies de kleding die u misschien wilt kopen.
*Scan deze bij de kassa.
*Laat uw naam en adres achter.
*Pas het thuis.
*En als het u bevalt, dan rekent u het af, als u de overige kleding, die u niet wilt, terugbrengt.
Geen vraag naar ID (ook niet in de kleinere letters), bankrekeningnummer etc., geen controle op echte naam en woonplaats. Het lijkt mij geen goed idee. Sja, gesjoemeld wordt er overal, dat geloof ik gelijk, maar deze constructie lijkt me niet constructief.
*Kies de kleding die u misschien wilt kopen.
*Scan deze bij de kassa.
*Laat uw naam en adres achter.
*Pas het thuis.
*En als het u bevalt, dan rekent u het af, als u de overige kleding, die u niet wilt, terugbrengt.
Geen vraag naar ID (ook niet in de kleinere letters), bankrekeningnummer etc., geen controle op echte naam en woonplaats. Het lijkt mij geen goed idee. Sja, gesjoemeld wordt er overal, dat geloof ik gelijk, maar deze constructie lijkt me niet constructief.
Gast- Gast
Echt heel leuk, zou dit ook zo samen stellen! Broek bij Okay Woman? Volgens mij zit dat hier niet
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
LaBird schreef:Echt heel leuk, zou dit ook zo samen stellen! Broek bij Okay Woman? Volgens mij zit dat hier niet
De broek van het plaatje is geplakt van de site van Zalando. Hij is van Only en dezelfde als ze verkopen bij Okay Woman.
Gast- Gast
Hmm, bijzondere constructie inderdaad..
Ben heel benieuwd of het werkt.
Ben heel benieuwd of het werkt.
Arwyn- Ratel
Ik vind het ook een leuke combi! Ik zou wel willen durven dat ik zoiets aan durf te trekken..
Gast- Gast
Jip, het is er veelvuldig in jouw maat. Dus gewoon durven. En het mag met die dagen hè.
Gast- Gast
Maura schreef:Jip, het is er veelvuldig in jouw maat. Dus gewoon durven. En het mag met die dagen hè.
Dank je. Ik ga over twee weken shoppen. Dan zal ik eens een keer iets aantrekken wat ik nooit zou doen. Soms staat het verrassend leuk :-)
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: