Donkerblauw met zwart
+2
Minx
Rovine
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Donkerblauw met zwart
Kan dat tegenwoordig? Ik heb hier nog een best leuk bloesje liggen, donkerblauw met witte stipjes. Maar ik heb bijna alleen maar zwarte "onderstukjes", dus ik draag het eigenlijk nooit. Waarmee zouden jullie zo'n bloesje combineren? Kan eventueel wel een foto maken.
Maar donkerblauw met zwart, kan dat tegenwoordig wel? Twijfel nu om een donkerblauwe jurk te bestellen, maar ik ben zo'n beetje vergroeid met mijn zwarte leggings.
Maar donkerblauw met zwart, kan dat tegenwoordig wel? Twijfel nu om een donkerblauwe jurk te bestellen, maar ik ben zo'n beetje vergroeid met mijn zwarte leggings.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Donkerblauw met zwart
Naar mijn mening kan het wel. En anders iets wat lekker afsteekt zoals rood ofzo?
Gast- Gast
ja hoor, dat had ik aan op mijn diploma uitreiking, ligt natuurlijk wel aan wat voor donkerblauw. meer marine zeg maar.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, ik twijfel daar ook altijd over had een leuk donkerblauw blousje gezien, toch maar niet gekocht omdat ik niet wist waar ik 'm mee kon combineren.
Gast- Gast
Ja hoor kan prima! Ik heb een heel leuk donkerblauw jurkje waar ik altijd een zwart riempje om draag, staat heel leuk.
Gast- Gast
Ja ik vind dat ook kunnen.
Het kan alleen niet wanneer je bijv. een zwart bloesje draagt en daar een stoffen blauwe broek onder.
Het kan alleen niet wanneer je bijv. een zwart bloesje draagt en daar een stoffen blauwe broek onder.
Gast- Gast
De modepolitie zei dat die combinatie heel hip wordt deze winter. Iedereen weet dat het waar is als de modepolitie het zegt .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Wordt het hip? Ik vind het niet zo'n succes. Had blauwe schoenen en ik de kledingwinkel gaven ze me zwarte vestjes/truitjes. Vond het niet mooi. Dus ook niet gekocht. Ligt er misschien wel aan wat voor blauw.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ik vind het niet zo mooi, met een blauwe spijkerbroek vind ik het dan weer wel leuk.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind het goed kunnen hoor!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Sogood schreef:Ik vind het niet zo mooi, met een blauwe spijkerbroek vind ik het dan weer wel leuk.
+1 of met iets roods. Met zwart vind ik het niet zo.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Donkerblauw en zwart
» glim legging (donkerblauw en leger groen)
» iPhone, wit of zwart?
» Tablet: wit of zwart?
» Zwart of huidskleur panty?
» glim legging (donkerblauw en leger groen)
» iPhone, wit of zwart?
» Tablet: wit of zwart?
» Zwart of huidskleur panty?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: