Ik hou van Holland!
+15
loura
Parel
Mariposa
Arwyn
Rouxxxe
_Lacey_
Urban Naked
Bimbam
Mouse10
bolus26
Roxi3
Jeanette
Krullebol
Bubbelicious
Bazinga
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik hou van Holland!
De stad waarin ik woon, ik voel me hier echt thuis. Ook kan ik de seizoensverschillen erg waarderen (hoewel ik niet van kou houd)
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik hou eigenlijk niet zo van Holland, maar ik hou wel van 'ik hou van Holland'!
En natuurlijk chocoladepepernoten!
En natuurlijk chocoladepepernoten!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik hou van holland in de herfst/winter, omdat het vroeg donker is, de huizen zijn verlicht en rond etenstijd vele geuren uit de huizen komen, van vers gemaakt avondeten.
Ik hou van Holland in de lente/zomer, omdat iedereen weer uit de huizen komt, langer buiten blijft en de tijd neemt om weer met een ander te praten. Gezellige groepjes, die hard lachend de wintertijd vergeten.
En ik hou van Holland, vanwege het lekkere eten. Stamppotten, broodjes hagelslag, drop, pepernoten etc.
Ik hou van Holland in de lente/zomer, omdat iedereen weer uit de huizen komt, langer buiten blijft en de tijd neemt om weer met een ander te praten. Gezellige groepjes, die hard lachend de wintertijd vergeten.
En ik hou van Holland, vanwege het lekkere eten. Stamppotten, broodjes hagelslag, drop, pepernoten etc.
Gast- Gast
Maura schreef:Ik hou van holland in de herfst/winter, omdat het vroeg donker is, de huizen zijn verlicht en rond etenstijd vele geuren uit de huizen komen, van vers gemaakt avondeten.
Mooi omschreven hoe het ook echt is in Holland!
Ik hou van Holland, omdat iedereen hier op tijd is bij een afspraak, het herfstweer (vooral de mooie kleuren), stroopwafels, kaas, brood en Sinterklaas.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hou van de Hollandse nuchterheid, stampotten, gevuld speculaas, goede supermarkten. ach genoeg redenen om blij te zijn met dit landje.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik hou van Holland...
» Ik hou van Holland
» Hoek v Holland en omg
» Goodmurning Holland
» Holland in da hood
» Ik hou van Holland