Ik hou van Holland
+11
Chocoholic
JD
Lieke128
Error
Zwerver
lyke
Nietjuuh
Monte
Ploen
Jeanette
Ugly Betty
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik hou van Holland
Zaterdag kom ik op tv bij Ik hou van Holland
Is iemand van jullie al eens bij de opnames geweest? Hoe vond je het?
Is iemand van jullie al eens bij de opnames geweest? Hoe vond je het?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Ik hou van Holland
Wat heeft dat met Beauty & Mode te maken? Haha.
Mijn zusje is héél vaak geweest, en heeft ook vaak wat gewonnen. Vond je het leuk met Guus?
Mijn zusje is héél vaak geweest, en heeft ook vaak wat gewonnen. Vond je het leuk met Guus?
Gast- Gast
Isabella schreef:Wat heeft dat met Beauty & Mode te maken? Haha.
Ik heb al gevraagd of ie verplaatst kan worden, was een foutje
Ja Guus is leuk, hij weet alleen te veel van muziek dus raad al die liedjes al eerst
Ugly Betty- Kletskop
Daar zou ik ook weleens naar toe willen, lijkt me leuk! Maar Jeroen weet toch ook veel van muziek? Dus wat betreft is het wel een gewaagde combi!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Leuk zeg!! Lijkt me ook super tof.
Misschien zie ik je wel, weet wel niet hoe je eruit ziet maar goed
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Ploen schreef:Leuk zeg!! Lijkt me ook super tof.
Het was ook erg leuk! Ik zit in het rood-wit-blauwe vak, met een wit shirt op de 3e rij. Heb een oranje sjaaltje om m'n nek en bruin krullend haar. Succes met zoeken
Ugly Betty- Kletskop
Ik heb het programma vaak genoeg gezien maar ben nog nooit bij opnames geweest.
Gast- Gast
Ugly Betty schreef:Ploen schreef:Leuk zeg!! Lijkt me ook super tof.
Het was ook erg leuk! Ik zit in het rood-wit-blauwe vak, met een wit shirt op de 3e rij. Heb een oranje sjaaltje om m'n nek en bruin krullend haar. Succes met zoeken
Wat ik me nou afvraag: als je niet in het winnende vak zit, krijg je dan echt niets mee naar huis?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Ugly Betty schreef:Ploen schreef:Leuk zeg!! Lijkt me ook super tof.
Wat ik me nou afvraag: als je niet in het winnende vak zit, krijg je dan echt niets mee naar huis?
Je mag je shirtje en toebehoren (sjaaltjes etc) houden en that's it! Vond het wel leuk om een keer mee te maken...zat afgelopen seizoen in een aflevering.
Nietjuuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Ben ook al 4 keer bij de opnames geweest.
Elke keer bij Jeroen in het vak gezeten en de laatste keer eindelijk gewonnen!
Erg leuk om mee te maken
Elke keer bij Jeroen in het vak gezeten en de laatste keer eindelijk gewonnen!
Erg leuk om mee te maken
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
jaaa ik ben er geweest! Ik vond het super leuk, we hadden alleen wel verloren
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Via internet kun je je opgeven als ze publiek zoeken. Momenteel zoeken ze niks dus kun je je niet aanmelden
Zwerver- Ratel
Ik dacht dat dat alleen maar kon als je lid bent van de Postcode Loterij. Heb laatst ook gekeken en dacht dat ik dat had zien staan.
Gast- Gast
Auxo schreef:Ik dacht dat dat alleen maar kon als je lid bent van de Postcode Loterij. Heb laatst ook gekeken en dacht dat ik dat had zien staan.
Ik heb me ooit via de rtl website ervoor opgegeven.
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ik ook via RTL website. Ik ben niet lid van de postcodeloterij ! Ze hoeven ook niks van je te weten alleen je naam en telefoon nummer.
Zwerver- Ratel
Oh, ik ga ook eens kijken dan! Vind het een superleuk programma. Maar hoop dan wel dat ik in het vak van Jeroen kom. Guus vind ik niks... Hoewel, hij deed het wel leuk de eerste aflevering. Irritant trouwens dat Linda zo verkouden was. Kan echt niet tegen die krakende stemmen, haha.
Gast- Gast
ik vond dat guus het wel leuk deed hoor het is alleen even wennen want hij doet het natuurlijk anders als peter. Alleen wel vervelend dat hij alle muziekvragen wist haha. Na het einde toe vond zelfs jeroen het niet meer leuk geloof ik, het verschil was toen zo groot hoeveel is de eindstand eigenlijk geworden, het niet tot het einde gekeken namelijk
Gast- Gast
Eindstand weet ik niet precies, maar Guus had wel dik gewonnen
Lijkt me ook wel erg leuk om eens bij die opnames te zijn! Duurt het lang?
Lijkt me ook wel erg leuk om eens bij die opnames te zijn! Duurt het lang?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Tesita schreef:Oh, ik ga ook eens kijken dan! Vind het een superleuk programma. Maar hoop dan wel dat ik in het vak van Jeroen kom. Guus vind ik niks... Hoewel, hij deed het wel leuk de eerste aflevering. Irritant trouwens dat Linda zo verkouden was. Kan echt niet tegen die krakende stemmen, haha.
Ik voorspel dat ze aanstaande zaterdag nog steeds zo verkouden is (Er worden 2 afleveringen achter elkaar opgenomen).
Paraplu: De opnames zelf duren ongeveer 2 uur, maar je moet al meer dan een uur van te voren aanwezig zijn, dan krijg je wat drinken en koekjes en leggen ze alles uit. Ook verdelen ze dan de groepen.
Ugly Betty- Kletskop
Ooh vandaar die opmerking van Jeroen, ik begreep 'm al niet!Ugly Betty schreef:
Ik voorspel dat ze aanstaande zaterdag nog steeds zo verkouden is (Er worden 2 afleveringen achter elkaar opgenomen).
Ik vond Guus wel leuk! Maargoed, ik hou natuurlijk ook gewoon van Guus ;-) (ook van Jeroen trouwens, geweldig programma!)
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Ik vind dat Guus het ook echt heel leuk doet, had ik helemaal niet verwacht.
Gast- Gast
Het is ook vooral heel veel wachten! Wij kwamen net niet goed uit met de bus naar het station. We hebben toen 't hele pokke end gelopenUgly Betty schreef:Tesita schreef:Oh, ik ga ook eens kijken dan! Vind het een superleuk programma. Maar hoop dan wel dat ik in het vak van Jeroen kom. Guus vind ik niks... Hoewel, hij deed het wel leuk de eerste aflevering. Irritant trouwens dat Linda zo verkouden was. Kan echt niet tegen die krakende stemmen, haha.
Paraplu: De opnames zelf duren ongeveer 2 uur, maar je moet al meer dan een uur van te voren aanwezig zijn, dan krijg je wat drinken en koekjes en leggen ze alles uit. Ook verdelen ze dan de groepen.
Zwerver- Ratel
Ugly Betty schreef:Tesita schreef:Oh, ik ga ook eens kijken dan! Vind het een superleuk programma. Maar hoop dan wel dat ik in het vak van Jeroen kom. Guus vind ik niks... Hoewel, hij deed het wel leuk de eerste aflevering. Irritant trouwens dat Linda zo verkouden was. Kan echt niet tegen die krakende stemmen, haha.
Hahaha, ja dat weet ik, vandaar ook dat grapje van Jeroen.
Over Guus: hij deed t wel leuk, maar ik heb Guus gewoon altijd een kwal gevonden. Dus ja.... Maargoed. Het programma is te leuk om alleen vanwege hem niet meer te kijken.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Holland's Next Top Model
» The Voice of Holland
» Hoek v Holland en omg
» The Voice of Holland
» Holland in da hood
» The Voice of Holland
» Hoek v Holland en omg
» The Voice of Holland
» Holland in da hood