Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

+20
Susan
JD
Mariposa
Mermaid
Lenthe
luisa
Lady Starstruck
Bisq
Caroow
Tyrael
tuttebel
Jeanette
Shisha
Pompoen
Caresses
Rush
girli
Antibes
_Lacey_
Silver
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? - Pagina 2 Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Lady Starstruck za 3 nov 2012 - 1:28

Susan schreef:Zon, zee en ziekenhuis
Iedereen is gek op Jack

Ja ik word gek van die namaak series steeds. Ze gaan Roseanne ook al in het Nederlands uitbrengen :O
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? - Pagina 2 Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Roxi3 za 3 nov 2012 - 2:02

Ik vind heel veel programma's wel leuk om af en toe te kijken, behalve: dubbeltje op zijn kant, mijn leven in puin, dokters, achter gesloten deuren en masterchef.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? - Pagina 2 Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 2:54

- Van die fake series.. Dokters, Achter gesloten deuren etc.
- Talentenjachten die te maken hebben met dansen of zingen (tvoh, sytycd etc. etc. etc.)
- Heel SBS6 Wink
- Van die oerhollandse 'zaterdag om 20:30 programma's' (Ik hou van holland, Waar of niet waar, strictly come dancing.. geen idee wat er nu bezig is rond dat tijdstip)..


Heel soms heb ik een guilty pleasure en dan kijk ik 1 of 2 afleveringen van zo'n soort programma. Denk aan sterren springen.. maar na 1.5 aflevering is daar de lol ook wel af :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? - Pagina 2 Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 3:17

Voetbal en studio sport en zo hoef ik echt niet te zien.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? - Pagina 2 Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 10:31

Alles wat met voetbal te maken heeft, Opsporing verzocht, Vermist, De Rijdende Rechter, Wegmisbruikers (en alle varianten daarop), Oh Oh Europa, Achter gesloten deuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? - Pagina 2 Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 19:09

CSI en andere verwante misdaadachtige series

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? - Pagina 2 Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Japie zo 4 nov 2012 - 23:26

Ella schreef:Voetbal en studio sport en zo hoef ik echt niet te zien.

Dit hoef ik ook echt niet te zien.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? - Pagina 2 Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Mermaid di 6 nov 2012 - 5:53

O ik heb toch een programma bedacht; alles wat Wendy van dijk doet met die stomme typetjes van haar. Veel te uitgemolken.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? - Pagina 2 Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  silly-one di 6 nov 2012 - 7:28

Al die talenten jacht programma's mogen van mij van de buis. Ik kijk die echt niet.
Verder verschillende realiteitsprogramma's hoef ik ook niet te zien. Sommige zijn in mijn ogen echt teveel uitgemolken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? - Pagina 2 Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum