Wat is jouw 'zonde' als mama?
+25
Mida4you
Star007
SarahKey
mickey
MamaDaan
Flower_L
Clapperdie
Bolleke
Linda
Muus
RYW
Stuiterbal
Fiwen
Blue flower
Sterrin_
Bruintje Beer
Liadan
M@niek
Coco
diddie
Susan
Parisienne
Mamsie
Printje
Tania
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat is jouw 'zonde' als mama?
Kan alleen maar bedenken dat hij soms een hele tijd in de box zit omdat ik heen zin heb om te stofzuigen.
Hij kijkt nog geen tv, kan hem nog niet omkopen, hij neemt nog geen vloek/verkeerde woorden over etc.
Hij kijkt nog geen tv, kan hem nog niet omkopen, hij neemt nog geen vloek/verkeerde woorden over etc.
Ik vloek een beetje teveel. En niet hele lelijke woorden gelukkig, maar sh*t en k*t kan mijn ventje helaas wel goed nazeggen...
En net als Eucalypta word ik dan heerlijk op de vingers getikt door mijn eigen kind...
En net als Eucalypta word ik dan heerlijk op de vingers getikt door mijn eigen kind...
Gast- Gast
In de supermarkt krijgt hij vaak een cracker en dat weet hij ... Dus krijgt hij de cracker om rustig te blijven
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Soms ben ik te lui om naar de supermarkt te lopen voor zijn fruitje Dan geef ik een soepstengel als vervanging.
Ik leg hem soms een keer extra in bed omdat ik even een serie wil kijken
Ik leg hem soms een keer extra in bed omdat ik even een serie wil kijken
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Wat vinden jullie eigenlijk teveel televisie?
Flower_L- Ratel
Hij drinkt teveel roosvicee, maar is dan wel lekker rustig!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Mijn ventje ligt vaak een tijd wakker in bed, hij huilt dan niet ofzo. Maar dan ben ik ff bezig (forummen, spelletje op mn gsm, ff lezen) dus dan moet hij ff wachten.
En ook krijg hij iets vaker dan me lief is een koekje, omdat ik dan geen zin heb om fruit te maken, want dan moet ik de mixer daarna weer schoonmaken...
En ook krijg hij iets vaker dan me lief is een koekje, omdat ik dan geen zin heb om fruit te maken, want dan moet ik de mixer daarna weer schoonmaken...
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
J wil geen fruit eten (al 1,5 jaar niet) en ik heb ook geen zin om daar een strijd van te maken dus buiten regelmatig een glas verse sinaasappelsap en gaat er niks van fruit in.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Flower_L schreef:Wat vinden jullie eigenlijk teveel televisie?
Ligt er denk ik aan hoe oud je kind ook is. S is nog een baby en ik vind alles teveel. Daarom kijkt hij nog helemaal geen tv. Wij hebben 's avonds wel de tv aan maar het boeit hem geen seconde meer.
- ze krijgt af en toe yoghi
-Ik geef haar een soepstengel of koekje als ze jengelt (meestal als ik aan het koken ben)
-Soms gaat ze een hele dag naar het kdv als ik pas smiddags op mijn werk moet beginnen ( flex opvang, dus we hebben soms dagdelen over). Ik slaap dan heerlijk uit of ga uitgebreid badderen .
valt allemaal wel mee dus
-Ik geef haar een soepstengel of koekje als ze jengelt (meestal als ik aan het koken ben)
-Soms gaat ze een hele dag naar het kdv als ik pas smiddags op mijn werk moet beginnen ( flex opvang, dus we hebben soms dagdelen over). Ik slaap dan heerlijk uit of ga uitgebreid badderen .
valt allemaal wel mee dus
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Tv staat te vaak aan en sommige dagen onderneem ik weinig tot niks. En daar bedoel ik mee naar buiten gaan, op visite gaan etc en dan zitten we heel de dag binnen.
Gast- Gast
Teveel televisie, tsja.. er zitten hier soms dagen tussen dat de tv bijna heel de dag aanstaat Dat vind ik veel te veel televisie. Ze speelt, kijkt even tv, speelt ondertussen weer even verder, etc. Dat is eigenlijk niet hoe ik het wil. Soms, voor mijn eigen gemak, komt het weleens voor.Flower_L schreef:Wat vinden jullie eigenlijk teveel televisie?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Voor mijn zoon vind ik alles meer dan een bumba aflevering teveel. Voor mijn dochter vind ik alles meer dan een half uur/uur teveel.Flower_L schreef:Wat vinden jullie eigenlijk teveel televisie?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Parisienne schreef:Hier staat de tv ook te vaak aan. Deels omdat N. tv kijken gewoon erg leuk en interessant vindt, maar ook deels uit gemak van mijn kant.
+1
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Deugniet schreef:Tv staat te vaak aan en sommige dagen onderneem ik weinig tot niks. En daar bedoel ik mee naar buiten gaan, op visite gaan etc en dan zitten we heel de dag binnen.
+1
Gast- Gast
Flower_L schreef:Wat vinden jullie eigenlijk teveel televisie?
Ik vind meer dan een uur per dag te veel voor mijn zoontje. M. kijkt af en toe even mee maar die vindt het nog niet heel interessant. Die gaat ondertussen gewoon spelen of zit om zich heen te kijken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ok..ik vind meer dan uur ook teveel voor l. Gister was het ochtend bijna uur en middag bijna uur omdat ik slecht te pas was. Maar voel me dan nooit zo fijn bij. Maar het is wel.even ultieme activiteit om zelf ook even bij te gaan liggen rusten :-)
Gelukkig zeurt hij er nooit echt om.
Flower_L- Ratel
Deugniet schreef:Tv staat te vaak aan en sommige dagen onderneem ik weinig tot niks. En daar bedoel ik mee naar buiten gaan, op visite gaan etc en dan zitten we heel de dag binnen.
Same here, er staat dan niet eens vaak wat op voor D. Maar voor mama (fan van 13th street). En ook ik blijf vaker thuis dan ik eigenlijk zou willen, maar soms kan ik me er niet toe zetten de deur uit gaan. Lekker dagje luieren, pyama en bankhangen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik lees veel bekende dingen.. Hier maak ik me allemaal wel eens schuldig aan:
- tv te veel aan (niet elke dag, maar toch zitten er wel eens dagen tussen..)
- ik zit soms te vaak op mijn telefoon wat te doen
- af en toe floept er een vloek uit, gelukkig zegt ze dat nog niet na (en ben ik even blij dat ik nog redelijk mild vloek)
- ze krijgt soms net iets te vaak wat lekkers (ze kan zo lief om een koekje vragen, haha)
- ze krijgt te weinig fruit (nouja, ik bied het aan, maar ze doet er lang niet altijd wat mee..)
- ze slaapt bijna elke nacht bij mij op de kamer
- er zijn zat dagen dat we niet veel ondernemen
- ik ben niet consequent (maar daar ben ik dan wel weer consequent in )
Dusss... ik geloof dat ik nog best aan mezelf kan werken als ik dit zo teruglees
- tv te veel aan (niet elke dag, maar toch zitten er wel eens dagen tussen..)
- ik zit soms te vaak op mijn telefoon wat te doen
- af en toe floept er een vloek uit, gelukkig zegt ze dat nog niet na (en ben ik even blij dat ik nog redelijk mild vloek)
- ze krijgt soms net iets te vaak wat lekkers (ze kan zo lief om een koekje vragen, haha)
- ze krijgt te weinig fruit (nouja, ik bied het aan, maar ze doet er lang niet altijd wat mee..)
- ze slaapt bijna elke nacht bij mij op de kamer
- er zijn zat dagen dat we niet veel ondernemen
- ik ben niet consequent (maar daar ben ik dan wel weer consequent in )
Dusss... ik geloof dat ik nog best aan mezelf kan werken als ik dit zo teruglees
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier staat en stond de tv de hele dag aan vaak, wij doen er niet moeilijk over. Zij is het gewend en het boeit haar niks, speelt dus lekker verder. We hebben hem vaak ook op een muzieknet staan ofzo.
Ze krijgt potjes, bijna dagelijks.
Sus haar met eten (wel verantwoord zoals rijstewafels).
Loopt hier in huis te vaak met speen/kroel.
Slaapt tussenin verder, al is dat in haar hele leven max 5x gebeurd.
Vergeten meer dan eens tanden te poetsen, vooral in de ochtend.
Ze krijgt potjes, bijna dagelijks.
Sus haar met eten (wel verantwoord zoals rijstewafels).
Loopt hier in huis te vaak met speen/kroel.
Slaapt tussenin verder, al is dat in haar hele leven max 5x gebeurd.
Vergeten meer dan eens tanden te poetsen, vooral in de ochtend.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
als ze vervelend gaat doen als ik te boodschappen ben of winkelen geef ik A gouw een koekje of fles drinken
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Flower_L schreef:Ok..ik vind meer dan uur ook teveel voor l. Gister was het ochtend bijna uur en middag bijna uur omdat ik slecht te pas was. Maar voel me dan nooit zo fijn bij. Maar het is wel.even ultieme activiteit om zelf ook even bij te gaan liggen rusten :-)
Ik vind een uur nog niets eens zo heel erg veel. Tegenwoordig ben ik 's ochtends erg beroerd en dan blijven dochter en ik op vrije dagen lekker in bed en dan kijkt zij dora. Soms blijven we dan echt lang liggen..
Gelukkig vraagt ze beneden niet meer zo heel veel meer om tv. Toen ik een keer de griep had was dat wel anders, dat ding stond zoveel aan. Maarja, ik had echt geen puf en dat is het toch wel erg handig.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Joh, jouw kind spreekt straks wel het beste Engels uit de hele klas dankzij Dora!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Joh, jouw kind spreekt straks wel het beste Engels uit de hele klas dankzij Dora!
Haha dat is waar!
Man had van de week een nieuwe diego gedownload en daar waren ze zelfs één of andere Afrikaanse taal aan her praten, dat ging wel erg ver, haha.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jouw zonde van vanavond?
» Wat zonde dat mensen zoveel bieden bij vakantie veilingen..
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Kek mama
» Wat zonde dat mensen zoveel bieden bij vakantie veilingen..
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Kek mama
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: