Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke eigenschap zou je willen kopen?

+34
CCC
Teddyaapje
SuperGrover
Creabea_28
Poubelle
Mariposa
Bliss
Printje
Rouxxxe
Highway
Twellie
Carra
RYW
bolus26
Caresses
Elliot
Paper Crown
Susan
Sam
Merai
Siem
Roxi3
Ibbeltje
Antibes
Annemoontje
Burn
PeperMunt
Mamsie
Fayebella
rapa nui
Marin
LaBird
Kowalski
Pompoen
38 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Mariposa vr 2 nov 2012 - 6:53

Susan schreef:Zelfvertrouwen, discipline, weten hoe ik mezelf moet verkopen. Ik weet dat ik in een paar dingen vrij goed ben, maar als ik bezig ben twijfel ik altijd of het wel goed genoeg is en daar word ik dan door afgeremd en dan geef ik te snel op. Ik ben ook te snel afgeleid en ik denk dat er kansen blijven liggen omdat ik niet weet hoe ik het aan moet pakken.

Hier herken ik mezelf heel erg in. Ik ben echt zo onzeker en eigenlijk komen daar al mijn zwakke punten uit voort. Uitstelgedrag, perfectionisme, niet assertief genoeg/te bescheiden.
Ik zou dus heel graag zelfverzekerd willen zijn.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Poubelle vr 2 nov 2012 - 6:54

Geduld, doorzettingsvermogen, een wat langer lontje.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Creabea_28 vr 2 nov 2012 - 7:01

Maura schreef:
Pippa schreef:
Maura schreef:
Pippa schreef:
Creabea_28 schreef:Geduldigheid!

Is dat een woord? Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 827601

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 3079029344

Het is gewoon geduld toch?

Klopt.

Maar je vroeg of het een woord is. En dat is het. smile Of het nu goed of fout is, het blijft een woord. :P

Haha ja het is in ieder geval een woord, ik bedoel inderdaad geduld (nu ik zwanger ben zeg ik steeds van die rare dingen haha, iets met hormonen...) nu ik het teruglees denk ik inderdaad huh? scratch
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  SuperGrover vr 2 nov 2012 - 8:26

Discipline inderdaad, en ik zou wel een wat langere spanningsboog willen. 1,5 uur college zonder pauze trek ik niet, dan word ik een vervelend dreinende kleuter, haha. Geduld ook ja.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Teddyaapje zo 4 nov 2012 - 8:20

Ik zou mijn 'bijdehandheid' terug willen. Op de een of andere manier is dat verdwenen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Kowalski zo 4 nov 2012 - 8:35

SuperGrover schreef:Discipline inderdaad, en ik zou wel een wat langere spanningsboog willen. 1,5 uur college zonder pauze trek ik niet, dan word ik een vervelend dreinende kleuter, haha. Geduld ook ja.

Oo dat laatste is wel heel erg herkenbaar! Ik heb afgelopen week zo ontzettend vaak de slappe lach gehad, dat ik het gewoon zielig vond voor de docenten, maar kon er niks aan doen! Toch wel lekker hoor, af en toe een kleuter zijn Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Bliss zo 4 nov 2012 - 8:45

Kowalski schreef:
SuperGrover schreef:Discipline inderdaad, en ik zou wel een wat langere spanningsboog willen. 1,5 uur college zonder pauze trek ik niet, dan word ik een vervelend dreinende kleuter, haha. Geduld ook ja.

Oo dat laatste is wel heel erg herkenbaar! Ik heb afgelopen week zo ontzettend vaak de slappe lach gehad, dat ik het gewoon zielig vond voor de docenten, maar kon er niks aan doen! Toch wel lekker hoor, af en toe een kleuter zijn Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 3079029344

Haha voor mij ook herkenbaar, ik zat op school altijd te kletsen, zelfs op de Pabo nog en nu nog steeds kan ik nergens heel lang mn aandacht bij houden Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 394967

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 9:44

Ja, ook een portie discipline voor mij graag! Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  CCC zo 4 nov 2012 - 10:35

Denk toch wel geduld...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  mii_joyce zo 4 nov 2012 - 21:45

Ik wil mijn onzekerheid wel graag verkopen Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 3079029344 en dan zelfvertrouwen er voor terug Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 3079029344
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Joli86 zo 4 nov 2012 - 23:03

Ik zou graag wat nuchterder willen zijn. Ik denk dat ik dan ook wat meer rust in mijn hoofd kan creëeren.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Ooh La La! zo 4 nov 2012 - 23:40

Zelfvertrouwen en assertiviteit, al hangt dat misschien wel wat met elkaar samen.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Kowalski ma 5 nov 2012 - 0:51

Dat denk ik inderdaad wel Oh La La, als je wat meer op jezelf durft te vertrouwen zal je ook eerder van je af bijten! Als je ze hebt gevonden, laat je me dan even weten waar je ze gehaald hebt?

Eigenlijk toch wel vreemd, dat je echt bijna álles kan kopen, maar dat er geen winkel is die eigenschappen verkoopt Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 394967 (ik ben serieus de laatste tijd te veel aan het filosoferen denk ik)
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Antibes ma 5 nov 2012 - 0:52

Kowalski schreef:Dat denk ik inderdaad wel Oh La La, als je wat meer op jezelf durft te vertrouwen zal je ook eerder van je af bijten! Als je ze hebt gevonden, laat je me dan even weten waar je ze gehaald hebt?

Eigenlijk toch wel vreemd, dat je echt bijna álles kan kopen, maar dat er geen winkel is die eigenschappen verkoopt Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 394967 (ik ben serieus de laatste tijd te veel aan het filosoferen denk ik)

Juwel hoor, dat is iets dat psychologen/psychiaters verkopen.. :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Kowalski ma 5 nov 2012 - 0:53

Antibes schreef:
Kowalski schreef:Dat denk ik inderdaad wel Oh La La, als je wat meer op jezelf durft te vertrouwen zal je ook eerder van je af bijten! Als je ze hebt gevonden, laat je me dan even weten waar je ze gehaald hebt?

Eigenlijk toch wel vreemd, dat je echt bijna álles kan kopen, maar dat er geen winkel is die eigenschappen verkoopt Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 394967 (ik ben serieus de laatste tijd te veel aan het filosoferen denk ik)

Juwel hoor, dat is iets dat psychologen/psychiaters verkopen.. Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 253468018

Nou, dan heb ik denk ik tot nu toe alleen maar met afzetters eerste klas te maken gehad! Geld genoeg uit gegeven, maar nog niks gevonden! Volgens keer moet ik misschien maar het bonnetje bewaren dat ik terug kan... Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Antibes ma 5 nov 2012 - 0:55

Kowalski schreef:
Antibes schreef:
Kowalski schreef:Dat denk ik inderdaad wel Oh La La, als je wat meer op jezelf durft te vertrouwen zal je ook eerder van je af bijten! Als je ze hebt gevonden, laat je me dan even weten waar je ze gehaald hebt?

Eigenlijk toch wel vreemd, dat je echt bijna álles kan kopen, maar dat er geen winkel is die eigenschappen verkoopt Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 394967 (ik ben serieus de laatste tijd te veel aan het filosoferen denk ik)

Juwel hoor, dat is iets dat psychologen/psychiaters verkopen.. Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 253468018

Nou, dan heb ik denk ik tot nu toe alleen maar met afzetters eerste klas te maken gehad! Geld genoeg uit gegeven, maar nog niks gevonden! Volgens keer moet ik misschien maar het bonnetje bewaren dat ik terug kan... Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 1270000679

Echt? Misschien moet je beter onderhandelen! Ik heb toch al wel wat onzekerheid/kritische houding kunnen ruilen tegen doorzettingsvermogen, discipline en zelfverzekerdheid!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Ooh La La! ma 5 nov 2012 - 1:02

Antibes schreef:
Kowalski schreef:Dat denk ik inderdaad wel Oh La La, als je wat meer op jezelf durft te vertrouwen zal je ook eerder van je af bijten! Als je ze hebt gevonden, laat je me dan even weten waar je ze gehaald hebt?

Eigenlijk toch wel vreemd, dat je echt bijna álles kan kopen, maar dat er geen winkel is die eigenschappen verkoopt Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 394967 (ik ben serieus de laatste tijd te veel aan het filosoferen denk ik)

Juwel hoor, dat is iets dat psychologen/psychiaters verkopen.. :P

Ik hoop het, ik ga binnenkort es kijken of ze ook iets voor mij in de aanbieding hebben Wink

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:42

Ik kan serieus geen eigenschap bedenken die ik zou willen hebben. Misschien wat meer discipline.

Oh wacht ik weet wel wat, ik zou me wel wat minder snel schuldig willen voelen. Ik wil altijd iedereen tevreden houden en dat lukt nu eenmaal niet altijd. Het gaat al wel wat beter. Maar soms wring ik me in allerlei bochten om mensen maar tevreden te houden en soms maakt dat het allemaal alleen maar erger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  TukTuk ma 5 nov 2012 - 4:45

Geduld!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke eigenschap zou je willen kopen? - Pagina 3 Empty Re: Welke eigenschap zou je willen kopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum