Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweetplekken

+13
Arwyn
Thunder
Bliss
Mamsie
Herfstblaadjes
loura
Penélope
Bazinga
Elliot
Bluestar
Ella
_Cyn_
Tania
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zweetplekken - Pagina 2 Empty Re: Zweetplekken

Bericht  Bliss do 1 nov 2012 - 5:17

Ik heb ook snel last van zweetplekken en draag mede daardoor bijna altijd zwarte kleding. Af en toe heb ik er eens schijt aan en draag ik een kleur. Witte shirtjes worden idd snel geel bij de oksels, heel irritant.

Vroeger heb ik wel eens Odorex Extra Dry gebruikt, maar heb daar toen een irritatie onder mn oksel van gekregen die wel twee jaar bleef zitten, echt zo'n rode plek was dat.

Bedenk me trouwens nu dat ik ooit op dit forum terecht ben gekomen doordat ik in de Yes iets had gelezen over Syneo 5 Laughing (al 9,5 jaar geleden!)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Thunder do 1 nov 2012 - 7:10

Dan zweet je toch op een andere plek als je je oksels laat botoxen? Dan mag ik wel compleet gebotoxt worden. Het zijn namelijk niet alleen mijn oksels waar ik enorm zweet. Mijn handen, voeten, rug en hoofd doen net zo hard mee.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn do 1 nov 2012 - 7:46

Hier ook hetzelfde probleem en dingen als Syneo5, Odorex en dergelijke werken totaal niet. Ik krijg er alleen maar jeukende oksels van..
Ook wel eens een goedje van de HA meegekregen, maar dat deed ook helemaal niks helaas..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Cyn_ do 1 nov 2012 - 11:15

Mama heeft het ook en zij heeft alles al geprobeerd, maar ik ga die paar dingen nog proberen en anders kijken of mijn CZ het ook vergoed, want het is echt niet leuk!

Dank jullie voor de reacties trouwens! Very Happy
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Raindrop do 1 nov 2012 - 11:20

Herkenbaar, ik heb het ook gehad en droeg daardoor ook vrijwel alleen maar zwarte bovenkleding.
Ik heb ook van alles geprobeerd en op den duur ben ik naar een apotheek gegaan en nu gebruik ik al maanden een roller van Axitrans en het werkt echt zo goed!
Ik weet niet of het in Nederland ook te koop is, ik heb het zelf in België gekocht.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  zwaai zwaai do 1 nov 2012 - 21:47

Ik heb er ook heel erg last van. Ik heb bijna alle voorgaande middeltjes al een geprobeerd en geen van alle werk. Ik heb nu een middeltje van de huisarts. Ze vertelde me dat dit spul 15 keer zwaarder is dan de middeltjes van de drogist. Op het etiket staan ook dat het niet met sieraden en kleding in aanraking mag komen. Op het flesje zit een deppertje waardoor het makkelijk aan te brengen is en het is super snel droog.
Het helpt bij mij wel iets, maar niet mega veel. Ligt er ook heel erg aan wat ik aan heb en wat ik die dag allemaal gedaan heb.
Ik weet even niet hpe het heet maar als je interesse heb wil ik het wel even opzoeken.
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Bericht  _Cyn_ do 1 nov 2012 - 22:39

Ik wil op zich wel weten hoe het heet, maar je geeft zelf aan dat het niet helemaal goed werkt.

Had er iemand ervaring met botox in de oksels? Het lijkt mij wat pijnlijk ook nerd
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  zwaai zwaai vr 2 nov 2012 - 1:44

Ik heb even gekeken maar het heeft een moeilijke naam : alumi hydr ch opl 15%
dit staat op het flesje. Voor mij werkt het wel, maar niet tijdens inspanning. Als ik thuis ben en een trui aan heb is er niks aan de hand, maar als ik dan buiten ga wandelen (en dus te warm gekleed ben) dan loop ik ook te zweten. Ik moet dus goed opletten wat ik aantrek en wat ik ga doen. Maar opzich is het prima te doen.
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Bericht  _Cyn_ vr 2 nov 2012 - 5:29

zwaai zwaai schreef:Ik heb even gekeken maar het heeft een moeilijke naam : alumi hydr ch opl 15%
dit staat op het flesje. Voor mij werkt het wel, maar niet tijdens inspanning. Als ik thuis ben en een trui aan heb is er niks aan de hand, maar als ik dan buiten ga wandelen (en dus te warm gekleed ben) dan loop ik ook te zweten. Ik moet dus goed opletten wat ik aantrek en wat ik ga doen. Maar opzich is het prima te doen.

Dat klinkt op zich wel hoopgevend. Ik ga toch maar een afspraak met de huisarts maken ofzo.
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  May vr 2 nov 2012 - 5:41

Ik heb nu rexona maximum protection en daar ben ik echt heel blij mee. Geen irritatie, geen geurtjes en geen natte plekken meer.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SuzieQ vr 2 nov 2012 - 8:05

Bij mij werkt alleen odorex extra dry, dat gebruik ik 1 of 2x per week en de rest van de dagen Dove (die klikker, die er hetzelfde uitziet als die van Rexona). Die doe je ook 's nachts op. Helemaal droog blijf ik dus ook nooit. Ik vind het vervelendst als ik het koud heb en zweet, dat voelt zo vervelend aan. Ik draag altijd shirtjes die strak onder mijn oksels zitten, dan voelt het niet zo vies koud en nat. Bloesjes kan ik bv nooit dragen. Die plakdingen bleven niet in mijn kleren plakken, kwamen een paar uur later onder in mijn mouwen terecht of ergens anders in mijn shirt.

Ik heb het dus ook heel erg als ik ga bewegen, als ik buiten ga lopen in mijn winterjas heb ik het 1 minuut koud en daarna zweet ik me te pletter. Maar ik heb het dus ook als ik het koud heb, heel gek en vervelend.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  _Cyn_ vr 2 nov 2012 - 10:36

May schreef:Ik heb nu rexona maximum protection en daar ben ik echt heel blij mee. Geen irritatie, geen geurtjes en geen natte plekken meer.

Die werkt bij mij helemaal niet... Niet tegen de zweetplekken in ieder geval, wel ideaal tegen de geurtjes smile
SuzieQ schreef:Maar ik heb het dus ook als ik het koud heb, heel gek en vervelend.
Inderdaad! Yes
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Raindrop vr 2 nov 2012 - 11:03

_Cyn_ schreef:
SuzieQ schreef:Maar ik heb het dus ook als ik het koud heb, heel gek en vervelend.
Inderdaad! Yes

Oh dat had ik ook! Ik ben nu zo blij dat ik er nu geen last meer van heb (door het gebruiken van Axitrans), hopelijk blijft het zo smile Ik weet hoe vervelend het is, ik schaamde me altijd gigantisch terwijl ik er helemaal niks aan kon doen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud