Zweetplekken
+13
Arwyn
Thunder
Bliss
Mamsie
Herfstblaadjes
loura
Penélope
Bazinga
Elliot
Bluestar
Ella
_Cyn_
Tania
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zweetplekken
Ik heb eigenlijk altijd last van zweetplekken, ik lijk zelfs te zweten als ik het helemaal niet warm heb. Ik probeer er rekening mee te houden, door wat ik aantrek, maar dat kan niet altijd omdat het gewoon vervelend is (bijvoorbeeld nu met die dunne stofjes en de 'hippe' kleuren als mosgroen). Het ruikt niet, en al zeker niet in combinatie met deo, maar het is héél goed te zien.
Daarbij komt ook dat ik door het zweten en de deo al mijn shirtjes verpest. (denk witte randjes op donker en gelige randen/plekken op wit)
Ik baal hier enorm van, en heb al heel veel geprobeerd, maar nu weet ik niet meer wat ik nog kan doen. Ik heb die Rexona die ik 's nachts op moet hebben en de invisible black&white. Odorex heb ik geprobeerd, van die okselpads (werkt maar ik heb het idee dat je dat ziet zitten), alleen maar katoenen shirts, maar niks lijkt te werken.
Iemand nog tips?
Daarbij komt ook dat ik door het zweten en de deo al mijn shirtjes verpest. (denk witte randjes op donker en gelige randen/plekken op wit)
Ik baal hier enorm van, en heb al heel veel geprobeerd, maar nu weet ik niet meer wat ik nog kan doen. Ik heb die Rexona die ik 's nachts op moet hebben en de invisible black&white. Odorex heb ik geprobeerd, van die okselpads (werkt maar ik heb het idee dat je dat ziet zitten), alleen maar katoenen shirts, maar niks lijkt te werken.
Iemand nog tips?
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Re: Zweetplekken
Syneo 5. Ontzettend chemisch maar vaak wel effectief.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Syneo 5. Ontzettend chemisch maar vaak wel effectief.
Ga ik proberen, maar ze richten zich meer op geurtjes en dat is mijn probleem niet...
_Cyn_- Fluisteraar
_Cyn_ schreef:Tania schreef:Syneo 5. Ontzettend chemisch maar vaak wel effectief.
Ga ik proberen, maar ze richten zich meer op geurtjes en dat is mijn probleem niet...
Ik heb hetzelfde als jij en als ik dit gebruik zie je er bijna niks meer van. Soms wel als het echt heel warm is ofzo maar het wordt in ieder geval minstens 90% minder.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania schreef:_Cyn_ schreef:Tania schreef:Syneo 5. Ontzettend chemisch maar vaak wel effectief.
Ik heb hetzelfde als jij en als ik dit gebruik zie je er bijna niks meer van. Soms wel als het echt heel warm is ofzo maar het wordt in ieder geval minstens 90% minder.
Dat zou zo fijn zijn! Ik durf soms gewoon mn armen niet omhoog te doen, bang dat ik zweetplekken heb. Dan moet ik zodra het kan even in de spiegel gaan kijken en zie ik dat het niet eens zo is, maar ik ben er gewoon zo bang voor Maar goed, ik ga zo dus even langs de drogist
_Cyn_- Fluisteraar
Mijn man zweert echt bij therme. Hij had er altijd super last van en kon sommige kleding echt niet aan. Nu is het over en kan hij alles aan
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ella schreef:Mijn man zweert echt bij therme. Hij had er altijd super last van en kon sommige kleding echt niet aan. Nu is het over en kan hij alles aan
Die schrijf ik er ook bij
_Cyn_- Fluisteraar
I Syneo. Werkt hier super! (ik gebruik het wel iets vaker dan op het flesje staat)
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Inderdaad Syneo! Ik had vooral tijdens mijn pubertijd heel erg last van zweetplekken en zelfs tegen dat heftige puberzweet was het bestand. Nu gebruik ik het nooit meer, maar ik heb er dan ook geen last meer van gelukkig.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Helpt het ook niet om onder je shirtje een t-shirtje met mouwtjes aan te doen.. Dan trekt het zweet in dat eerste shirtje en niet in het tweede. Geen idee of het werkt hoor, maar dat kwam als idee in mij op.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Helpt het ook niet om onder je shirtje een t-shirtje met mouwtjes aan te doen.. Dan trekt het zweet in dat eerste shirtje en niet in het tweede. Geen idee of het werkt hoor, maar dat kwam als idee in mij op.
Nee dat werkt niet, want dan is dat eerste shirtje nat, en dat 2e shirtje zit daar tegen... Dus ja, het enige wat ik dan wel eens doe is een shirtje en dan die pads daarin, en daarover het andere shirtje...
_Cyn_- Fluisteraar
Punk'd schreef:Helpt het ook niet om onder je shirtje een t-shirtje met mouwtjes aan te doen.. Dan trekt het zweet in dat eerste shirtje en niet in het tweede. Geen idee of het werkt hoor, maar dat kwam als idee in mij op.
Dan word het bij mij alleen maar erger...
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
oowhh .. Dan kan ik niet helpen verder. Hoop dat je wel iets vind waardoor het minder wordt!
Gast- Gast
Punk'd schreef:oowhh .. Dan kan ik niet helpen verder. Hoop dat je wel iets vind waardoor het minder wordt!
Thanks in ieder geval!
_Cyn_- Fluisteraar
Ik heb het ook en bij mij helpt niks. Syneo 5 niet, Rexona niet, okselpads zijn vreselijk en alleen katoen ook niet. Ik doe het er maar mee.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Rataplan schreef:Ik heb het ook en bij mij helpt niks. Syneo 5 niet, Rexona niet, okselpads zijn vreselijk en alleen katoen ook niet. Ik doe het er maar mee.
Al eens over botox nagedacht? Ik heb het erg aan mijn handen en laat hier ongeveer 1 keer per jaar botox in spuiten.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Bazinga schreef:Botox.
Precies, wou ik net zeggen. Ik heb daar ontzettend veel baat bij. Al die deootjes hielpen mij absoluut niet.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Bazinga schreef:Botox.
Precies, wou ik net zeggen. Ik heb daar ontzettend veel baat bij. Al die deootjes hielpen mij absoluut niet.
Ik heb dat ook wel eens overwogen, maar ik vond het wel erg duur (over de duizend euro geloof ik) en dat dan ieder half jaar?
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Herfstblaadjes schreef:loura schreef:Bazinga schreef:Botox.
Ik heb dat ook wel eens overwogen, maar ik vond het wel erg duur (over de duizend euro geloof ik) en dat dan ieder half jaar?
Ja ik krijg het vergoed gelukkig.
Er zijn best veel zorgverzekeraars die het wel vergoeden, dus misschien die van jou ook?
loura- Ratel
Nee die van mij vergoedt dat niet. Welke zorgverzekeraar heb jij? Krijg jij het volledig vergoed?
Laatst aangepast door Herfstblaadjes op do 1 nov 2012 - 4:13; in totaal 1 keer bewerkt
Ik doe altijd deoleen crème op en daar overgeen(als t opgedroogd is) een dove spray voor de frisse geur. En dat is echt helemaal prima.
Gast- Gast
CZ.. Ik betaal natuurlijk eigen risico maar de rest wordt helemaal vergoed.Herfstblaadjes schreef:Nee die van mij vergoedt dat niet. Welke zorgverzekeraar heb jij? Krijg jij het volledig vergoed?
loura- Ratel
loura schreef:CZ.. Ik betaal natuurlijk eigen risico maar de rest wordt helemaal vergoed.Herfstblaadjes schreef:Nee die van mij vergoedt dat niet. Welke zorgverzekeraar heb jij? Krijg jij het volledig vergoed?
Dank je, ik ga hier even achteraan . Lijkt me heerlijk om niet meer zoveel te zweten.
Ik heb het ook en helaas ruikt het ook niet altijd even fris. Verschrikkelijk! Ik kan echt nooit 2 dagen het zelfde aan. Het is ook nog eens erger geworden na mijn zwangerschappen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: