Leuk?
+16
Paper Crown
Flippin' Bitch
Sterre
SoGood
Melis_je
Kowalski
Parel
loura
Sugarfall
Bliss
Phileine
Discordia
Antibes
Blond
Guus
Marin
20 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Leuk?
Ik vind die nude-nudecombinaties op de plaatjes wat flets en die nudepumps halen de aandacht bij de jurken weg. Als je zwart te donker vindt, zou ik een andere accentkleur beter vinden, bijvoorbeeld roze (geen barbietint) of grijs.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik snap niet wat er lelijk is aan een huidskleurige panty? Ik zou dat liever doen dan blote benen. Een huidskleur panty die totaal verschilt van je eigen huidskleur, dat is lelijk ja. Maar een huidskleur panty die gewoon bij je kleur past is toch niet lelijk?
Gast- Gast
Ik had bij een bruiloft een keer een hele cheape huidskleurige panty van de hema. Inderdaad iets donkerder genomen dan mijn huidskleur, en mensen zagen bijna niet dat ik een panty droeg. Niks lelijks aan
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Zelda schreef:Ik snap niet wat er lelijk is aan een huidskleurige panty? Ik zou dat liever doen dan blote benen. Een huidskleur panty die totaal verschilt van je eigen huidskleur, dat is lelijk ja. Maar een huidskleur panty die gewoon bij je kleur past is toch niet lelijk?
Je ziet gewoon dat er een laagje over je been zit. Huid is gewoon mooier dan 'nep' huid in mijn ogen. Of het oogt te matte met een mousse panty.. of je glimt helemaal weg met zo'n lelijk glim ding.. En dan ook nog de kleur.. Ik persoonlijk vind het echt lelijk.
Gast- Gast
Ik vind het een mooie jurk. Ik denk dat hij erg mooi zal staan met pumps, een opgestoken kapsel en met oorbellen die bij de dingetjes op je schouders passen. Ik zou persoonlijk voor december ook een jurk met mouwen kiezen: niets zo vervelend als je constant ellendig te voelen door de kou.
Qua kleur + panty en pumps lees ik even mee. Ik heb hier ook een jurkje liggen in een dergelijke kleur, maar weet eigenlijk ook niet echt goed hoe ik 'm kan dragen zonder blote benen en armen. Het jurkje wat ik heb, heb ik met een bruiloft gedragen met lichtgrijze pumps.
Qua kleur + panty en pumps lees ik even mee. Ik heb hier ook een jurkje liggen in een dergelijke kleur, maar weet eigenlijk ook niet echt goed hoe ik 'm kan dragen zonder blote benen en armen. Het jurkje wat ik heb, heb ik met een bruiloft gedragen met lichtgrijze pumps.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Zelda schreef:Ik snap niet wat er lelijk is aan een huidskleurige panty? Ik zou dat liever doen dan blote benen. Een huidskleur panty die totaal verschilt van je eigen huidskleur, dat is lelijk ja. Maar een huidskleur panty die gewoon bij je kleur past is toch niet lelijk?
Ja dat snap ik ook nooit eerlijk gezegd, waarom dat lelijk zou zijn! Vind het juist netjes staan, zeker in de winter. Met blote benen lopen vind ik dan echt geen gezicht.
Gast- Gast
Zeeman had altijd een hele mooie huidskleurige panty. Shit weet de kleur niet meer maar die kocht ik altijd in de tijd dat ik bij de ICI paris werkte. Kijk daar eens!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Zeeman had altijd een hele mooie huidskleurige panty. Shit weet de kleur niet meer maar die kocht ik altijd in de tijd dat ik bij de ICI paris werkte. Kijk daar eens!
klopt. Daar heb ik nog vijf van in de kast liggen...just in case.
Weet naam ook even noet.
Is het niet vienna?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Carrie schreef:Zelda schreef:Ik snap niet wat er lelijk is aan een huidskleurige panty? Ik zou dat liever doen dan blote benen. Een huidskleur panty die totaal verschilt van je eigen huidskleur, dat is lelijk ja. Maar een huidskleur panty die gewoon bij je kleur past is toch niet lelijk?
Ja dat snap ik ook nooit eerlijk gezegd, waarom dat lelijk zou zijn! Vind het juist netjes staan, zeker in de winter. Met blote benen lopen vind ik dan echt geen gezicht.
haha maar je gaat toch ook niet naar je wer/buiten gezellig shoppen. Je bent de hele tijd binnen in de warmte. Voor een feest vind ik blote benen echt mooier dan een panty.
Een werkdag vind ik dan weer heel wat anders, maar daar zou ik dit jurkje ook niet aantrekken en nooit met blote benen gaan in december
Gast- Gast
Punk'd schreef:Carrie schreef:Zelda schreef:Ik snap niet wat er lelijk is aan een huidskleurige panty? Ik zou dat liever doen dan blote benen. Een huidskleur panty die totaal verschilt van je eigen huidskleur, dat is lelijk ja. Maar een huidskleur panty die gewoon bij je kleur past is toch niet lelijk?
haha maar je gaat toch ook niet naar je wer/buiten gezellig shoppen. Je bent de hele tijd binnen in de warmte. Voor een feest vind ik blote benen echt mooier dan een panty.
Een werkdag vind ik dan weer heel wat anders, maar daar zou ik dit jurkje ook niet aantrekken en nooit met blote benen gaan in december
Ja dat is zo, maar toch vind ik het geen gezicht in de winkter, ook al zit je binnen, zelfs in een mooie cocktailbar (waar ik dus eens een paar meiden met blote benen zag)
Gast- Gast
Ik zeg ook met panty! Zonder is echt geen gezicht in dit weer...brrrr
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Carrie schreef:Zelda schreef:Ik snap niet wat er lelijk is aan een huidskleurige panty? Ik zou dat liever doen dan blote benen. Een huidskleur panty die totaal verschilt van je eigen huidskleur, dat is lelijk ja. Maar een huidskleur panty die gewoon bij je kleur past is toch niet lelijk?
Ik vind blote benen in de winter ook echt geen potje hoor.. Dan maar een mooie huidskleur panty.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Haha ja precies! Ik ga wel op zoek naar een mooie huidkleurige panty. Hb op zich wel een fijne van de Hema maar die glimt teveel.
Gast- Gast
Harrison schreef:Nee, mag niet!Punk'd schreef:haha nou ja dat kan he.. Meningen verschillen
Haha
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind huidskleurige panty's ook echt niet mooi. Ik zou voor een donkere panty gaan.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik zag gister deze op ebay en ik ben verliefd:D Misschien past hij binnen het thema?
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: