Gevoelige hoofdhuid
Pagina 1 van 1
Gevoelige hoofdhuid
Ik heb heel vaak haarpijn, en ik kon er maar niet achter komen waardoor dat kwam. Nou gebruik ik sinds een week of 6 Nioxin shampoo en conditioner (en in de punten een andere conditioner, voor de doorkambaarheid en de geur) en sindsdien nooit meer pijn gehad. Nou ging ik zaterdag naar de kapper, en hebben ze mijn haar gewassen met een andere shampoo (wella volgens mij) en meteen had ik weer haarpijn die avond. Ik denk dus dat ik niet tegen bepaalde shampoos kan. Ik krijg ook vaak ontstekingen (soort puistjes maar ze worden niet wit) in mijn nek, onder mijn oren.
Nioxin bevalt dus goed, maar is best prijzig en ruikt niet lekker (tijdens het wassen naar pepermunt en na het wassen naar niks). Weet iemand een fijne shampoo voor gevoelige hoofdhuid die ook nog lekker ruikt? Liefst iets wat ik bij de kapperswinkel kan kopen (of online kan bestellen).
Nioxin bevalt dus goed, maar is best prijzig en ruikt niet lekker (tijdens het wassen naar pepermunt en na het wassen naar niks). Weet iemand een fijne shampoo voor gevoelige hoofdhuid die ook nog lekker ruikt? Liefst iets wat ik bij de kapperswinkel kan kopen (of online kan bestellen).
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Soortgelijke onderwerpen
» Gevoelige tanden
» Zon en de hoofdhuid
» Shampoo droge hoofdhuid
» gevoelige vochtarme huid, welke gezichtsprodukten?
» welke gezichtscreme voor droge gevoelige huid
» Zon en de hoofdhuid
» Shampoo droge hoofdhuid
» gevoelige vochtarme huid, welke gezichtsprodukten?
» welke gezichtscreme voor droge gevoelige huid
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: