Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondagavond! Wat gaan jullie doen??

+26
Roxi3
-Belle-
Kowalski
LDJ
Annemoontje
Sam
Rebecca
Lady4
Slakje
Arwyn
Melis1985
Oasis
Chocolate Cookie
M@niek
Japie
Ibbeltje
Puggle
Bliss
Burn
love
Caramba
Niki
Susan
Zonnetje
Antibes
SleepingBeauty
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zondagavond! Wat gaan jullie doen?? - Pagina 2 Empty Re: Zondagavond! Wat gaan jullie doen??

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:58

Een beetje in huis rommelen, beetje tv kijken (géén bzv!) of misschien een film met m'n vent, en dan redelijk op tijd naar bed. Ben morgen nog vrij, maar heb een hoop te doen dus wil er vroeg uit.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagavond! Wat gaan jullie doen?? - Pagina 2 Empty Re: Zondagavond! Wat gaan jullie doen??

Bericht  Rebecca zo 28 okt 2012 - 7:21

Ik ben Rizzoli and Isles aan het terugkijken en wil daarna nog Masterchef van vrijdag terugkijken. Verder ben ik bezig met cupcakes voor een opdracht, die moeten straks klaar zijn. Als ik nog tijd/zin heb ga ik nog een studiegenoot feedback geven op haar verslag en ik ben erg moe, dus op tijd naar bed!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Sam zo 28 okt 2012 - 7:23

Nu staat studio sport op thumbdown Maar gaan zo Madagascar 3 kijken nerd
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Annemoontje zo 28 okt 2012 - 7:43

Ik ben aan het relaxen. Muziekje aan, wat internetten, kopje thee erbij. Ik hoef me helemaal niet druk te maken over de nieuwe werkweek die eraan komt, want ik heb lekker vakantie. Ben van plan om straks ook nog een stukje van Camelot te kijken.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  LDJ zo 28 okt 2012 - 7:46

Vanmiddag zijn we bij mijn schoonouders geweest, nu ga ik even lekker internetten en straks uiteraard boer zoekt vrouw kijken!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Kowalski zo 28 okt 2012 - 8:13

Ook hier studieontwijkend gedrag Zondagavond! Wat gaan jullie doen?? - Pagina 2 394967 Echt, ik heb het geprobeerd, maar het wil niet Zondagavond! Wat gaan jullie doen?? - Pagina 2 1270000679 het is gewoon veel te veel en veel te moeilijk!

Dus nu lekker SYTYCD kijken!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  -Belle- zo 28 okt 2012 - 8:39

Ik heb net lekker foto's zitten plakken, dadelijk lekker vroeg naar bed want het wordt een drukke week!
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Bericht  Roxi3 zo 28 okt 2012 - 8:50

Ik zit met mijn man televisie te kijken en ga zo even douchen. Daarna gaan we nog even tv kijken in bed en op tijd slapen want morgen moeten we weer vroeg op.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Mida4you zo 28 okt 2012 - 9:00

Lekker bankhangen, beetje forummen, tv kijken.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Angela_1986 zo 28 okt 2012 - 9:33

Mijn plannen werden een beetje in de war geschopt maar dat was niet erg, mijn broertje en zijn vriendinnetje zijn hier vanavond komen eten, was gezellig! smile

Daarna heb ik BZV gekeken en ondertussen zat/zit ik met een haakwerkje op de bank; kopje thee, kaarsjes aan, verwarming hoog, dikke sjaal om en pantoffels aan, héérlijk! Nu tussendoor ff laptoppen en ik ga 'Vermist' kijken.

Een vriend zou begin van de avond nog wat komen ophalen maar ik heb 'm nog niet gezien Neutral Wil niet te laat naar bed want ik heb altijd veel last van het verzetten van de klok en zou nu dus al wel kunnen slapen maar dat doe ik maar niet, beetje normaal ritme aan proberen te houden. Ga hem dus zo maar een berichtje sturen dat ie snel moet zijn en anders morgen maar moet komen.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  girli zo 28 okt 2012 - 9:57

Ik doe van alles eigenlijk. Ik heb de was opgehangen, speel Wordfeud met vriendje, lees ondertussen wat samenvattingen en heb SYTYCD aan staan.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Jeanette zo 28 okt 2012 - 11:53

Ben aan het werk..Zondagavond! Wat gaan jullie doen?? - Pagina 2 394967
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: