Keuken geschilderd + afwasmachine :cheering:
+2
Paper Crown
Blond
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Keuken geschilderd + afwasmachine :cheering:
Voor mijn afstuderen heb ik een afwasmachine gekregen van mijn ouders (nu ben ik alleen nog niet afgestudeerd maar hij is alvast aangesloten haha) en nadat die erin zat vond ik dat ik keuken wel een opknappertje kon gebruiken.
Ik heb de saaie kleur meuren (zelfde kleur als de keukenkastjes) grijs geverft. Ziet er echt heel anders uit, veel moderner .. Helaas heb ik natuurlijk geen foto gemaakt van hoe het was.. (ik had alleen nog een hele oude uit een opruimtopic.. maar dan zie je ook hoe graag wij een afwasmachine wilde haha).
-weg-
Ben er helemaal happy mee
Ik heb de saaie kleur meuren (zelfde kleur als de keukenkastjes) grijs geverft. Ziet er echt heel anders uit, veel moderner .. Helaas heb ik natuurlijk geen foto gemaakt van hoe het was.. (ik had alleen nog een hele oude uit een opruimtopic.. maar dan zie je ook hoe graag wij een afwasmachine wilde haha).
-weg-
Ben er helemaal happy mee
Laatst aangepast door Punk'd op zo 28 okt 2012 - 5:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Keuken geschilderd + afwasmachine :cheering:
Wat netjes! Nu jij je afdruiprek niet meer nodig hebt mag je die wel aan mij doneren . Leuke foto trouwens van jou (en je vriend).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Prachtige kleur punk'd! Lijkt op mijn grijs in de keuken. Toevallig 'Grafiet' van Histor?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mooi! Wij hebben ook zo'n soort kleur in de keuken maar dan het stuk boven het aanrechtblad. Grappig dat die streep op de tegels nu ook veel strakker oogt nu de rest van de muur is geverfd.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Punk'd.. zijn dat eieren? Zoveel??
Paper Crown schreef:Punk'd.. zijn dat eieren? Zoveel??
haha.. Toevallig heeft mijn vriend vanmorgen 2 bakjes gekocht .. Hij was bang dat we een hongerwinter in gingen. Ik zei dat hij maar 1 bakje hoefde te halen maar meneer is weer eigenwijs.
De kleur heet trouwens exterieur.. Maar bij onze gamma is dat veranderd. Histor en Gamma kleuren staan nu bij elkaar.. Alleen flexa heeft nog een aparte wand.
@ Chance, whaa mijn afdruiprek zit aan elkaar geplakt met ducktape.. Hij ging een paar dagen voordat we de afwasmachine kregen kapot en ik ging echt geen nieuwe kopen. Dus hij ligt in de vuilnisbak
Dankje voor de leuke reacties
Gast- Gast
Je gaat me niet vertellen dat je DAT nog nooit meegekregen hebt van Punk'd?Paper Crown schreef:Punk'd.. zijn dat eieren? Zoveel??
Erg mooi geworden en een prachtige foto van jullie!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Paper Crown schreef:Punk'd.. zijn dat eieren? Zoveel??
Zijn zo'n 20 eieren als ik het goed zie, dat valt toch wel mee?
Erg mooi geworden inderdaad en dat graag een vaatwasser willen herken ik helemaal. En dan is onze keuken nog eens een kwart van die van jou dus met 2 borden al een rommel :s
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Je gaat me niet vertellen dat je DAT nog nooit meegekregen hebt van Punk'd?Paper Crown schreef:Punk'd.. zijn dat eieren? Zoveel??
haha jaa. Wij eten per persoon wel 4 tot 6 eitjes per week .. Heerlijk.. helpt zo goed tegen trek.. met een plaatje gerookte zalm.. Oooh jummie.
Ohh die foto is uit 2006.. die had in het topic gemoeten haha
Gast- Gast
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Punk'd schreef:Rush schreef:Je gaat me niet vertellen dat je DAT nog nooit meegekregen hebt van Punk'd?Paper Crown schreef:Punk'd.. zijn dat eieren? Zoveel??
haha jaa. Wij eten per persoon wel 4 tot 6 eitjes per week .. Heerlijk.. helpt zo goed tegen trek.. met een plaatje gerookte zalm.. Oooh jummie.
Hahaha, ik zag het opeens staan. Misschien omdat ik nooit een eitje eet. Ik vind de geur daarna zo verschrikkelijk, die geur ruik ik ook als ik kip maak. Ik noem het salmonella geur
Paper Crown schreef:Punk'd schreef:Rush schreef:Je gaat me niet vertellen dat je DAT nog nooit meegekregen hebt van Punk'd?Paper Crown schreef:Punk'd.. zijn dat eieren? Zoveel??
Hahaha, ik zag het opeens staan. Misschien omdat ik nooit een eitje eet. Ik vind de geur daarna zo verschrikkelijk, die geur ruik ik ook als ik kip maak. Ik noem het salmonella geur
Ieeh ja ei stinkt he.. Dat vind ik ook altijd goor. (Het enigste voordeel aan een gesloten keuken.. Ik gooi de deur naar het balkon open en de deur naar de woonkamer dicht)..
Maar ik kan het mij voorstellen dat bij een open keuken je niet echt wilt dat je nieuwe RM bank naar ei gaat ruiken
Gast- Gast
Punk'd schreef:Paper Crown schreef:Punk'd.. zijn dat eieren? Zoveel??
haha.. Toevallig heeft mijn vriend vanmorgen 2 bakjes gekocht .. Hij was bang dat we een hongerwinter in gingen. Ik zei dat hij maar 1 bakje hoefde te halen maar meneer is weer eigenwijs.
De kleur heet trouwens exterieur.. Maar bij onze gamma is dat veranderd. Histor en Gamma kleuren staan nu bij elkaar.. Alleen flexa heeft nog een aparte wand.
@ Chance, whaa mijn afdruiprek zit aan elkaar geplakt met ducktape.. Hij ging een paar dagen voordat we de afwasmachine kregen kapot en ik ging echt geen nieuwe kopen. Dus hij ligt in de vuilnisbak
Dankje voor de leuke reacties
Dan ga ik maar naar de Ikea om een nieuwe aan te schaffen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Punk'd schreef:Paper Crown schreef:Punk'd schreef:Rush schreef:Je gaat me niet vertellen dat je DAT nog nooit meegekregen hebt van Punk'd?Paper Crown schreef:Punk'd.. zijn dat eieren? Zoveel??
Ieeh ja ei stinkt he.. Dat vind ik ook altijd goor. (Het enigste voordeel aan een gesloten keuken.. Ik gooi de deur naar het balkon open en de deur naar de woonkamer dicht)..
Maar ik kan het mij voorstellen dat bij een open keuken je niet echt wilt dat je nieuwe RM bank naar ei gaat ruiken
Misschien ligt het ook aan de eieren die ik koop. Ik was altijd alles af met azijn dan, anders ruiken mijn glazen etc er naar!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: