Ik heb zin..
+12
Highway
Cupcake
Viva
Gympie
-Belle-
Mysterious
Elliot
Lejow
Paper Crown
Reeza
Arwyn
Guus
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik heb zin..
Kowalski schreef:Pippa schreef:Kowalski schreef:Ik heb zin in bitterballen
Ik heb er nog 12 in de diepvries liggen! Als je zelf een eigen frituurpan hebt dan, anders heb je er nog niks aan.
Kom maar op! Gefrituurd of niet, ik gooi ze zo naar binnen
Haha, ik was even vergeten dat je een Pinguin was, die eten het natuurlijk gewoon bevroren
Gast- Gast
Kowalski schreef:Pippa schreef:Kowalski schreef:Ik heb zin in bitterballen
Ik heb er nog 12 in de diepvries liggen! Als je zelf een eigen frituurpan hebt dan, anders heb je er nog niks aan.
Gast- Gast
Pippa schreef:Kowalski schreef:Pippa schreef:Kowalski schreef:Ik heb zin in bitterballen
Haha, ik was even vergeten dat je een Pinguin was, die eten het natuurlijk gewoon bevroren
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Maar een pinguin haalt zijn vis toch niet bevroren uit het water? Of zwemmen de vissen daar levend ingevroren?Kowalski schreef:Pippa schreef:Kowalski schreef:Pippa schreef:Kowalski schreef:Ik heb zin in bitterballen
Gast- Gast
Je grap blijft goed!Pippa schreef:Haha, dat bedacht ik me ook later Smikkell, ssssst.
Gast- Gast
Stokbroodje kruidenboter en Filet American Pesto.
En laten de stokbroodjes nu net in de oven liggen. En het overige in de koelkast.
En laten de stokbroodjes nu net in de oven liggen. En het overige in de koelkast.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar een pinguin haalt zijn vis toch niet bevroren uit het water? Of zwemmen de vissen daar levend ingevroren?Kowalski schreef:Pippa schreef:Kowalski schreef:Pippa schreef:Kowalski schreef:Ik heb zin in bitterballen
Nee joh gekkerd! Natuurlijk niet! Ik vries ze eerst altijd even in voordat ik ze opeet
Kowalski- Ratel
Nee, ik vond je grap serieus leuk!Pippa schreef:Je lacht me gewoon uit he?
(okee, toen ik het probeerde te visualiseren kwam ik er achter dat het dus eigenlijk niet de waarheid was, maar toch... Ik zie nu wel Coco voor me die bevroren bitterbalen in de lucht gooit en ze in één keer, zonder te kauwen, naar binnen laat glijden en een wak in het ijs waarin vissen zwemmen in de vorm van ijsblokjes)
Gast- Gast
Wel jammer dat je niet bij mij in therapie wil Smikkell .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Haha! Ik zag gewoon voor me inderdaad dat het zo hup omhoog gegooit wordt en al rennend gevangen wordt door zo'n pinguin...
Gast- Gast
Pippa schreef:Haha! Ik zag gewoon voor me inderdaad dat het zo hup omhoog gegooit wordt en al rennend gevangen wordt door zo'n pinguin...
En vergeet mijn superdeluxe driedubbele salto met dubbele schroef tussendoor niet he!?
Kowalski- Ratel
тыквашка schreef:Wel jammer dat je niet bij mij in therapie wil Smikkell .
Kom bij mij op de afdeling, kan nog net tot de bevalling! Lijkt me gezelig!
Gast- Gast
Pippa!
Alleen doe ik natuurlijk wel nog netjes mijntenen flippers strekken!
Alleen doe ik natuurlijk wel nog netjes mijn
Kowalski- Ratel
Smikkell schreef:тыквашка schreef:Wel jammer dat je niet bij mij in therapie wil Smikkell .
Oh ja, goed idee! Maar ik las dat je mee moet helpen in de huishouding ? Dan moet ik er nog even over denken hoor. Met volledige verzorging zeg ik direct ja!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, deze keer wel taken inderdaad.тыквашка schreef:Smikkell schreef:тыквашка schreef:Wel jammer dat je niet bij mij in therapie wil Smikkell .
Oh ja, goed idee! Maar ik las dat je mee moet helpen in de huishouding ? Dan moet ik er nog even over denken hoor. Met volledige verzorging zeg ik direct ja!
Voor volledige verzorging raad ik je een crisisopname aan op een gesloten afdeling en die is eigenlijk niet aan te raden Nu kan ik de weekenden naar huis
Gast- Gast
Ik heb zin om op vakantie te gaan. En ik ben nu zelfs zover dat ik ALLEEN zou gaan, naaa. Naar een eiland aan de kust, waar het warm is en iedereen heeeeeeeeeeeel relaxed is. Ik ben er gewoon in de war van.
Gast- Gast
Als ik vrijgezel was en genoeg geld had voor een vakantie, dan zou ik er niet over twijfelen en meteen een reisje boeken naar een warm oord. In m'n eentje. Achja, dromen magRood schreef:Ik heb zin om op vakantie te gaan. En ik ben nu zelfs zover dat ik ALLEEN zou gaan, naaa. Naar een eiland aan de kust, waar het warm is en iedereen heeeeeeeeeeeel relaxed is. Ik ben er gewoon in de war van.
Gast- Gast
Opzich zou je binnen een relatie en als moeder best alleen of zonder je gezin een paar dagen weg kunnen, toch? Okee, punt van geld blijft dan staan!Zelda schreef:Als ik vrijgezel was en genoeg geld had voor een vakantie, dan zou ik er niet over twijfelen en meteen een reisje boeken naar een warm oord. In m'n eentje. Achja, dromen magRood schreef:Ik heb zin om op vakantie te gaan. En ik ben nu zelfs zover dat ik ALLEEN zou gaan, naaa. Naar een eiland aan de kust, waar het warm is en iedereen heeeeeeeeeeeel relaxed is. Ik ben er gewoon in de war van.
Gast- Gast
Ahh, wat leuk dat je dat zegt. Ik beging heel langzamerhand weer de voordelen van vrijgezel zijn te zien. Volgens mij loop ik richting het einde van mijn liefdesverdrietverwerkperiode. Ineens lijkt het me geweldig om een beetje alleen over boulevardjes te lopen op m'n slippertjes en minstens tien boeken uit te lezen op een strandbed. Ik heb er alleen niet echt geld voor (wil een huis en rijbewijs). Wat zou jij nog meer allemaal doen als je alleen op reis ging naar een warm oord?Zelda schreef:Als ik vrijgezel was en genoeg geld had voor een vakantie, dan zou ik er niet over twijfelen en meteen een reisje boeken naar een warm oord. In m'n eentje. Achja, dromen mag
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: