Ik heb zin..
+12
Highway
Cupcake
Viva
Gympie
-Belle-
Mysterious
Elliot
Lejow
Paper Crown
Reeza
Arwyn
Guus
16 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ik heb zin..
om even lekker ongegeneerd te gaan zitten vloeken en te schreeuwen
Waar heb jij zin in?
Waar heb jij zin in?
Laatst aangepast door Fruity op wo 24 okt 2012 - 5:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Ik heb zin..
Haha, en vanwaar die drang naar vloeken dan?
Ik heb zin in.......... vakantie! Lekker uitslapen, de stad leren kennen, bruin worden van het zonnetje, genieten van de tijd met mijn vriend samen. Ja, ik kan niet wachten tot we ooit een keer gaan weer
Ik heb zin in.......... vakantie! Lekker uitslapen, de stad leren kennen, bruin worden van het zonnetje, genieten van de tijd met mijn vriend samen. Ja, ik kan niet wachten tot we ooit een keer gaan weer
Gast- Gast
Pippa schreef:Haha, en vanwaar die drang naar vloeken dan?
Aaah van alles. Alles is een beetje ruk momenteel. Maar daar komen we ook vast wel weer over heen. Gewoon even zin om alles er uit te schreeuwen.
Gast- Gast
Ik heb zo'n zin om uitgebreid in bad te gaan!
Ik heb alleen geen bad
Ik heb alleen geen bad
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Om te huilen. Serieus, het lukt me al maanden niet en het lijkt me zo heerlijk om even ongegeneerd te huilen en daarna weer verder te gaan.
Ow, en ik heb zin in chocopepernoten. Zodra ik herfstthee ruik krijg ik er zin in. Vast omdat het mijn combi was van vorig jaar.
Ow, en ik heb zin in chocopepernoten. Zodra ik herfstthee ruik krijg ik er zin in. Vast omdat het mijn combi was van vorig jaar.
Gast- Gast
Goochempie schreef:Ik heb zo'n zin om uitgebreid in bad te gaan!
Ik heb alleen geen bad
Ik heb hier wel een bad! Weliswaar eentje waarbij je met je benen buitenboord ligt...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Om te huilen. Serieus, het lukt me al maanden niet en het lijkt me zo heerlijk om even ongegeneerd te huilen en daarna weer verder te gaan.
Wil je wat tranen van mij? Die van mij kondigen zich te pas en te onpas aan. Ben ik ook wel een beetje klaar mee
Gast- Gast
O Goochem, dat wil ik ook En elke keer bij mijn ouders denk ik, ik wil in bad!!
Fruity, vervelend om te lezen..
Fruity, vervelend om te lezen..
Gast- Gast
Graag! Echt, dit gaat me zo opbreken. Al kan ik me ook voorstellen dat je het andersom ook echt zat kunt raken.Fruity schreef:Smikkell schreef:Om te huilen. Serieus, het lukt me al maanden niet en het lijkt me zo heerlijk om even ongegeneerd te huilen en daarna weer verder te gaan.
Wil je wat tranen van mij? Die van mij kondigen zich te pas en te onpas aan. Ben ik ook wel een beetje klaar mee
Gast- Gast
Smikkell schreef:Graag! Echt, dit gaat me zo opbreken. Al kan ik me ook voorstellen dat je het andersom ook echt zat kunt raken.Fruity schreef:Smikkell schreef:Om te huilen. Serieus, het lukt me al maanden niet en het lijkt me zo heerlijk om even ongegeneerd te huilen en daarna weer verder te gaan.
Wel ontzettend lastig zeg.... Sterkte!
Gast- Gast
Ik heb zin in brownie!
Zo maar een stukje pakken
Zo maar een stukje pakken
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zin in mn avondeten! Nog 20 minuten..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Ik heb zin om te shoppen maar dat dikke lijf van mij past nergens in.
En ik heb zin in een glas cola maar mijn man is er niet en de koelkast is op dit moment veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te ver.
Edit: als mijn man er was zou ik zeggen: Baaaaaaaaabe, pak eens cola please voor mij.
En ik heb zin in een glas cola maar mijn man is er niet en de koelkast is op dit moment veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te ver.
Edit: als mijn man er was zou ik zeggen: Baaaaaaaaabe, pak eens cola please voor mij.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Ik heb zin om te shoppen maar dat dikke lijf van mij past nergens in.
Haha serieus?
Gast- Gast
Chips.. en chocola... en chocoladekruidnoten...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Fruity, gooi het eruit!
Pippa en Goochem, jullie ideeën klinken mij als muziek in de oren. Ik wil ook op vakantie en in bad. Maar voor een vakantie hebben wij momenteel geen geld (over), en een bad heb ik niet.
Smikkell, wat vervelend! Ik jank echt om alles (muziek, films, series, zelfs reclames!), behalve wanneer er echt iets aan de hand is waar ik om zou willen huilen. Dan klap ik dicht en lach ik het op de een of andere manier weg. Dus ik kan me jouw gevoel goed indenken.
Pippa en Goochem, jullie ideeën klinken mij als muziek in de oren. Ik wil ook op vakantie en in bad. Maar voor een vakantie hebben wij momenteel geen geld (over), en een bad heb ik niet.
Smikkell, wat vervelend! Ik jank echt om alles (muziek, films, series, zelfs reclames!), behalve wanneer er echt iets aan de hand is waar ik om zou willen huilen. Dan klap ik dicht en lach ik het op de een of andere manier weg. Dus ik kan me jouw gevoel goed indenken.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Fruity schreef:Paper Crown schreef:Ik heb zin om te shoppen maar dat dikke lijf van mij past nergens in.
Haha serieus?
Als hij het niet doet, praat ik hem een vette schuldgevoel aan. Of nee ik demonstreer een vette schuldgevoel. Dan doe ik alsof ik héél moeilijk de bank af moet, compleet met: ah, uh,puh, geluiden en dan ga ik heel langzaam lopen.. haha. Oii, wat ben ik eigenlijk erg.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Fruity schreef:Paper Crown schreef:Ik heb zin om te shoppen maar dat dikke lijf van mij past nergens in.
Haha serieus?
Als hij het niet doet, praat ik hem een vette schuldgevoel aan. Of nee ik demonstreer een vette schuldgevoel. Dan doe ik alsof ik héél moeilijk de bank af moet, compleet met: ah, uh,puh, geluiden en dan ga ik heel langzaam lopen.. haha. Oii, wat ben ik eigenlijk erg.
Hahaha nou, ik ken ze erger hoor. Dat is mede een reden waarom zo even lekker wil schreeuwen
Gast- Gast
Om in bed te kruipen en er morgenochtend pas weer uit te komen. En misschien doe ik dat zometeen ook wel.
Fruity en Smikkel Smikkel, van mij mag je ook wel wat tranen hebben, heb er ook te veel..
Fruity en Smikkel Smikkel, van mij mag je ook wel wat tranen hebben, heb er ook te veel..
Gast- Gast
ahhhh trek in chips chocola ijs maar geen zin om naar de winkel te gaan. oeeeehh ja choco kruidnootjes
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb ook zo'n zin in een zak chips...denk dat ik die zo maar eens ga pakken en lekker voor de tv zitten..
-Belle-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11
zoooooooo mijn man is lief!!!! ik zei dat heeeeeeel erg trek in iets lekkers heb en nu gaat hij naar de supermarkt. hoe lief is dat?"!!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Chocola! Ga ik zo lekker eten. Een heeeeele reep.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: