theepot
+22
minoessepoes
Niekske
PapillonRose
Tiana
Sushi
_Lacey_
Sam
SparklingEyes
Caresses
Suus
Aziraphale
Rush
Caroow
Eris
Bisq
Bluestar
*Lookie*
Arwyn
rapa nui
Minx
Penny Blossom
duckie
26 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
theepot
Omdat ik meer aan mezelf moet gaan denken en wat meer rust moet gaan nemen wil ik mezelf graag en leuke theepot cadeau doen.. Gewoon om lekker met en pot thee rustig op de bank oid te zitten En nu ben ik op zoek naar een leuke theepot dus show jou theepot
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: theepot
Ik hou van mijn dubbelwandige theepot. Alleen wel jammer dat ie lekt als een gek bij het inschenken.
Gast- Gast
erg leuk maar schenkt voor geen meter....
Deze gebruik ik meestal, heel erg handig met het ingebouwde filter. Heb er een neopreen oid hoes omheen zodat de thee wat langer warm blijft.
Maar als je echt een fijne pot wil kun je beter voor een dubbelwandige gaan. MAar die zijn vaak niet zo mooi. Mijn ouders hebben een dubbelwandige van de hanos en daar kun je zo'n 12 uur later nog warme thee uit drinken
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb deze van Green Gate
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb deze set
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Inderdaad.Minx schreef:
erg leuk maar schenkt voor geen meter....
En de theepot van Oilily die houdt voor geen meter warm. Echt, in mijn beken blijft het nog langer warm.
Ik gebruik het meest mijn goedkope, metalen theepot, omdat deze het beste zijn werk doet en het beste schoon te maken is.
Deze vind ik ook erg mooi, werkt goed, alleen wat prijzig:
Gast- Gast
Deze heb ik, maar gebruik m haast nooit, over het algemeen staat hij voor de sier (en dan alleen in de winter want vind het echt een wintertheepot). En ik heb nog een met paarse bloemen:
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
hmm toch maar eens bedenken of ik dan voor mooi wil of toch praktisch... aan de andere kant zit de waterkoker ook zo dicht bij...
hij moet wel in de vaatwasser kunnen haha
hij moet wel in de vaatwasser kunnen haha
duckie- Ratel
Ik heb een theepot van de Xenos, af en toe vallen er een paar drupps naast maar dat is meestal als ik de pot te vol heb gedaan
Ik heb er een theemuts van de Wibra bij, de thee blijft zeker een uur warm!
Theepot kostte rond de 8 euro, theemuts rond de 3 euro
Ik heb er een theemuts van de Wibra bij, de thee blijft zeker een uur warm!
Theepot kostte rond de 8 euro, theemuts rond de 3 euro
Gast- Gast
Deze heb ik, van kakelbont. Ben er blij mee!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Deze van Greengate heb ik, erg fijn.
Deze van een rommelmarkt en dan heb ik er nog twee, één van de blokker en één die nog in ons huis stond toen we hem kochten. Ik gebruik ze alle vier even vaak ongeveer. Ik houd de thee altijd warm met een theemuts. Heerlijk op de bank de hele avond thee drinken
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ik vind de rood met witte stippen theepot van ollily heel erg leuk.. Maar volgens mijn kun je die alleen DE kopen? Twijfel nu om voor leuk of praktisch te gaan... Scheelt qua kosten ook nog wel wat
duckie- Ratel
Leuk en praktisch hoeven elkaar niet uit te sluiten.
Bisq- Prater
Nee maar ik las in 1 van de 1e posts dat de ollily pot voor geen meter schenkt....
duckie- Ratel
duckie schreef:Nee maar ik las in 1 van de 1e posts dat de ollily pot voor geen meter schenkt....
Oh ok, daar had ik overheen gelezen.
Bisq- Prater
Dit is mijn theepotje. Ik vind m zo leuk en werkt ook prima.
Laatst aangepast door Eris op vr 26 okt 2012 - 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Wij hebben gewoon zo'n glazen met een lichtje eronder. Mijn vriend mag ook graag thee drinken dus daarom een neutrale.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Eris, die is leuk. Waar heb je die vandaan?
Bisq- Prater
Ik heb een waterkoker. Doe ik ook nog een beetje aan lichaamsbeweging.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja leuk is ie hè, ben er erg blij mee. Heb hem in een winkeltje in Delft gekocht. Geen keten, is een klein winkeltje. Als je de naam wilt weten zeg je het maar dan zoek ik dat nog even voor je op.Bisq schreef:Eris, die is leuk. Waar heb je die vandaan?
Eris- Prater
Eris schreef:Ja leuk is ie hè, ben er erg blij mee. Heb hem in een winkeltje in Delft gekocht. Geen keten, is een klein winkeltje. Als je de naam wilt weten zeg je het maar dan zoek ik dat nog even voor je op.Bisq schreef:Eris, die is leuk. Waar heb je die vandaan?
Ok haha, nee dat hoeft niet want ik heb helemaal geen nieuwe theepot nodig. Vier is wel even genoeg .
Ik heb een cooker, maar nog zet ik vaak thee in een pot. Omdat ik dat gezelliger vind.
Bisq- Prater
Bisq schreef:Eris schreef:Ja leuk is ie hè, ben er erg blij mee. Heb hem in een winkeltje in Delft gekocht. Geen keten, is een klein winkeltje. Als je de naam wilt weten zeg je het maar dan zoek ik dat nog even voor je op.Bisq schreef:Eris, die is leuk. Waar heb je die vandaan?
Ok haha, nee dat hoeft niet want ik heb helemaal geen nieuwe theepot nodig. Vier is wel even genoeg .
Ik heb een cooker, maar nog zet ik vaak thee in een pot. Omdat ik dat gezelliger vind.
Een cooker is wel ideaal! Maar een leuke theepot op tafel is inderdaad gezelliger.
Eris- Prater
Ik heb een metalen theepotje van de Hema. Werkt goed, lekt niet en de thee blijft best lang warm. M'n vriend maakt vaak 's avonds een potje thee voor me want ik zorg qua drinken nooit zo goed voor mezelf
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Bisq, je theepotten zijn helemaal mijn smaak . Ben ook al kringloopwinkels etc aan het afstruinen, maar ben er nog geen tegen gekomen die ik echt mooi vind helaas.
Vind deze van PIP ook wel leuk:
Vind deze van PIP ook wel leuk:
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: