Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vieze zwiebeltjes in de theepot en thee.

+2
Muurvlindertje
Jerry
6 plaatsers

Ga naar beneden

vieze zwiebeltjes in de theepot en thee. Empty vieze zwiebeltjes in de theepot en thee.

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 22:37

Hoi,

Ik heb een glazen theepot met een thee lichtje eronder altijd.
Echter heb ik altijd last van zwiebeltjes in de thee als ik het even laat staan zowel met het kaarsje als zonder. Het zit dan aan de binnenkant van de theepot en mijn kopje geplakt zeg maar en ziet er viezig uit. Het theezakje is dan niet kapot.

Zou dit aan mijn theepot liggen of is dit vaak zo?

Groetjes Aimy.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

vieze zwiebeltjes in de theepot en thee. Empty Re: vieze zwiebeltjes in de theepot en thee.

Bericht  Jerry za 14 jan 2012 - 23:32

ik denk dat dat thee is :P
(ook al is je theezakje niet kapot. Het zakje zitten hele kleine gaatjes in en daar komt altijd wel íets doorheen...)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

vieze zwiebeltjes in de theepot en thee. Empty Re: vieze zwiebeltjes in de theepot en thee.

Bericht  Muurvlindertje zo 15 jan 2012 - 2:56

WTF is een zwiebeltje?
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 2:57

Muurvlindertje schreef:WTF is een zwiebeltje?
Dat is ook mijn vraag. Kan niet echt advies geven omdat ik geen idee heb waar je het over hebt.

Gast
Gast

Bericht  banjer49 zo 15 jan 2012 - 3:16

kan ook uit je waterkoker komen he, die moet je eens in de zoveel tijd met schoonmaakazijn ff uitkoken
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 3:17

banjer49 schreef:kan ook uit je waterkoker komen he, die moet je eens in de zoveel tijd met schoonmaakazijn ff uitkoken
Moet dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 3:35

zwiebeltjes vind ik schilfertjes en troebel.

Als ik de eerste 2 kopjes neem is het gewone thee ik heb het juist als het even een kwartiertje staat en het gaat dan echt aan de zijkant geplakt zitten zowel in de theepot als in mijn kopje.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje zo 15 jan 2012 - 3:37

Ik denk dat het kalk is, eve je waterkoker ontkalken!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 3:40

nee dat is het echt niet want er is geen kalk spoortje te bekennen in de waterkoker. (Heb net gekeken smile )

Gast
Gast

Bericht  Jerry zo 15 jan 2012 - 4:05

Jerry schreef:ik denk dat dat thee is :P
(ook al is je theezakje niet kapot. Het zakje zitten hele kleine gaatjes in en daar komt altijd wel íets doorheen...)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Minx zo 15 jan 2012 - 10:33

Ik heb dat ook en bij mij is het zeker weten kalk. Ook al is het niet duidelijk te zien in de waterkoker. Het water is hier zo hard. En soms ook van de thee ligt er aan welk zakje ik gebruik.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Toet zo 15 jan 2012 - 10:37

Ik weet wel wat je bedoeld denk ik, maar heb geen idee wat het is en wat je er aan kan doen :P
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 10:39

Fairytale schreef:Ik heb dat ook en bij mij is het zeker weten kalk. Ook al is het niet duidelijk te zien in de waterkoker. Het water is hier zo hard. En soms ook van de thee ligt er aan welk zakje ik gebruik.

Precies, kalk zit ook al in het water zelf. Bovendien kan het ook ongemerkt achterblijven in het glas of in de waterkoker. Je hoeft het niet altijd te zien.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: