vieze zwiebeltjes in de theepot en thee.
+2
Muurvlindertje
Jerry
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
vieze zwiebeltjes in de theepot en thee.
Hoi,
Ik heb een glazen theepot met een thee lichtje eronder altijd.
Echter heb ik altijd last van zwiebeltjes in de thee als ik het even laat staan zowel met het kaarsje als zonder. Het zit dan aan de binnenkant van de theepot en mijn kopje geplakt zeg maar en ziet er viezig uit. Het theezakje is dan niet kapot.
Zou dit aan mijn theepot liggen of is dit vaak zo?
Groetjes Aimy.
Ik heb een glazen theepot met een thee lichtje eronder altijd.
Echter heb ik altijd last van zwiebeltjes in de thee als ik het even laat staan zowel met het kaarsje als zonder. Het zit dan aan de binnenkant van de theepot en mijn kopje geplakt zeg maar en ziet er viezig uit. Het theezakje is dan niet kapot.
Zou dit aan mijn theepot liggen of is dit vaak zo?
Groetjes Aimy.
Gast- Gast
Re: vieze zwiebeltjes in de theepot en thee.
ik denk dat dat thee is
(ook al is je theezakje niet kapot. Het zakje zitten hele kleine gaatjes in en daar komt altijd wel íets doorheen...)
(ook al is je theezakje niet kapot. Het zakje zitten hele kleine gaatjes in en daar komt altijd wel íets doorheen...)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
WTF is een zwiebeltje?
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Dat is ook mijn vraag. Kan niet echt advies geven omdat ik geen idee heb waar je het over hebt.Muurvlindertje schreef:WTF is een zwiebeltje?
Gast- Gast
kan ook uit je waterkoker komen he, die moet je eens in de zoveel tijd met schoonmaakazijn ff uitkoken
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Moet dan?banjer49 schreef:kan ook uit je waterkoker komen he, die moet je eens in de zoveel tijd met schoonmaakazijn ff uitkoken
Gast- Gast
zwiebeltjes vind ik schilfertjes en troebel.
Als ik de eerste 2 kopjes neem is het gewone thee ik heb het juist als het even een kwartiertje staat en het gaat dan echt aan de zijkant geplakt zitten zowel in de theepot als in mijn kopje.
Als ik de eerste 2 kopjes neem is het gewone thee ik heb het juist als het even een kwartiertje staat en het gaat dan echt aan de zijkant geplakt zitten zowel in de theepot als in mijn kopje.
Gast- Gast
Ik denk dat het kalk is, eve je waterkoker ontkalken!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
nee dat is het echt niet want er is geen kalk spoortje te bekennen in de waterkoker. (Heb net gekeken )
Gast- Gast
Jerry schreef:ik denk dat dat thee is
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb dat ook en bij mij is het zeker weten kalk. Ook al is het niet duidelijk te zien in de waterkoker. Het water is hier zo hard. En soms ook van de thee ligt er aan welk zakje ik gebruik.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik weet wel wat je bedoeld denk ik, maar heb geen idee wat het is en wat je er aan kan doen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Fairytale schreef:Ik heb dat ook en bij mij is het zeker weten kalk. Ook al is het niet duidelijk te zien in de waterkoker. Het water is hier zo hard. En soms ook van de thee ligt er aan welk zakje ik gebruik.
Precies, kalk zit ook al in het water zelf. Bovendien kan het ook ongemerkt achterblijven in het glas of in de waterkoker. Je hoeft het niet altijd te zien.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: