Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreemde "grap"

+9
nonnekuh
Bluestar
Bisq
_Cyn_
Jeanette
Guusje
Jerry
Ella
Kaboutertje
13 plaatsers

Ga naar beneden

Vreemde "grap" Empty Vreemde "grap"

Bericht  Kaboutertje di 23 okt 2012 - 11:24

Vanmiddag kreeg mijn vriend een telefoontje.

Zogenaamd een vrouw van radio 538 en hij zou live in de uitzending zijn. Hij werd notabene op zijn werk-telefoon gebeld. Ze vroeg aan hem : is .... jouw vriendin? Waarop hij met ja antwoordde. Dus die vrouw zegt iets in de trant van dat ze dan slecht nieuws voor hem heeft, en dat ik verliefd ben op een ander. Dat ik het graag wil uitmaken, maar niet durf Neutral Mijn vriend was nogal geschrokken hierdoor.. Die vrouw zei dat ik verliefd was geworden op een van zijn vrienden.

En het rottige is dat hij dit ook echt heeft meegemaakt met zijn ex pale Maargoed.. Anyway. Wie doet nou zoiets?
Hij zegt dat bijna niemand zijn werk telefoonnummer heeft.. Zijn ex nog wel. Ik weet dat zij gek is, maar zoiets...?

Hij wil dit ook niet aan haar vragen, omdat hij toch niets kan bewijzen, maar ook om haar niet het gevoel te geven dat haar plan gelukt is.

Niet echt leuk...
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemde "grap" Empty Re: Vreemde "grap"

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 12:35

Wat een rare actie zeg! Kun je het telefoonnummer niet achterhalen via de provider?

Gast
Gast

Bericht  Ella di 23 okt 2012 - 18:21

Wat een rare actie zeg. Ik zou niets aan zijn ex vragen, mocht zij er achter zitten dan werkt geen reactie beter.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 18:36

Nou, wat raar zeg!!
Ik zou ook niks vragen maar even afwachten of hij nog vaker gebeld zal worden.
Als dat zo is, dan zou ik de provider bellen en vragen of ze het nummer willen blokkeren.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 18:47

Eens met de andere dames, wat een ontzettend vreemde actie! Ook ik zou haar niet bellen en afwachten of het nog eens gebeurt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 19:45

Ik vind dit een beetje een zieke grap. Ik zou er verder trouwens geen aandacht aan besteden. Lekker laten gaan.

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 23 okt 2012 - 20:55

Raar... Ik zou het naast me neerleggen en er niets mee doen (om de reden die je zelf ook noemt).
Als hij weer eens gebeld wordt, zou ik als ik hem was een heel verhaal ophangen dat hij ook verliefd is op een ander ofzo...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Guusje di 23 okt 2012 - 21:44

Wat een vreemde actie zeg. Vast een practical joke van iemand, totaal misplaatst dat dan weer wel.
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Jeanette di 23 okt 2012 - 21:48

Ik vind het maar een zieke grap! Zie er ook totaal niet de lol van in.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Elliot di 23 okt 2012 - 22:28

Jerry schreef:Raar... Ik zou het naast me neerleggen en er niets mee doen (om de reden die je zelf ook noemt).
Als hij weer eens gebeld wordt, zou ik als ik hem was een heel verhaal ophangen dat hij ook verliefd is op een ander ofzo...

lol!

OT: Ik vind het ook een hele suffe grap. Bah, slaat echt nergens op. Zoiets was er hier ook een keer op het Yesforum (jaren geleden, volgens mij nog op het oude forum), een meisje die een topic opende dat ze een nieuwe vriend had maar er via dit forum achter was gekomen dat hij al een vriendin had. En die vriendin was dan een van de forumsters.
Ik had toen een account en had wel eens een foto van mijn toenmalige vriend geplaatst. ik had toen in dat topic gereageerd (iets van: nou, hoop niet dat het om mijn vriend gaat (we hadden niet bepaald een goeie relatie, en ik verdacht hem toen serieus van vreemdgaan met iemand), en toen stuurde PMde ze me: Ik zou maar eens met *naam ex* gaan praten. Ik was toen helemaal verbaasd, want ze wist de naam van mijn vriend!
Uiteindelijk bleek het om een suffe grap te gaan en had ze de naam van mijn vriend uit een ander topic gevist. Volgens mij had ze toen meerdere meiden gePMd.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Kaboutertje wo 24 okt 2012 - 10:44

Caroline. schreef:
Jerry schreef:Raar... Ik zou het naast me neerleggen en er niets mee doen (om de reden die je zelf ook noemt).

lol!

OT: Ik vind het ook een hele suffe grap. Bah, slaat echt nergens op. Zoiets was er hier ook een keer op het Yesforum (jaren geleden, volgens mij nog op het oude forum), een meisje die een topic opende dat ze een nieuwe vriend had maar er via dit forum achter was gekomen dat hij al een vriendin had. En die vriendin was dan een van de forumsters.
Ik had toen een account en had wel eens een foto van mijn toenmalige vriend geplaatst. ik had toen in dat topic gereageerd (iets van: nou, hoop niet dat het om mijn vriend gaat (we hadden niet bepaald een goeie relatie, en ik verdacht hem toen serieus van vreemdgaan met iemand), en toen stuurde PMde ze me: Ik zou maar eens met *naam ex* gaan praten. Ik was toen helemaal verbaasd, want ze wist de naam van mijn vriend!
Uiteindelijk bleek het om een suffe grap te gaan en had ze de naam van mijn vriend uit een ander topic gevist. Volgens mij had ze toen meerdere meiden gePMd.
Nou lekker dan Neutral
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991

Bericht  _Cyn_ wo 24 okt 2012 - 19:41

Lekker dan! Hij weet toch wel dat het niet zo is gelukkig, want anders is het helemaal ziek Evil or Very Mad
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Snoes wo 24 okt 2012 - 23:22

Oh jeetje, wat ziek zeg. Probeer het je niet aan te trekken Kaboutertje, jullie weten wel beter.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Ella wo 24 okt 2012 - 23:57

Kaboutertje schreef:
Caroline. schreef:

lol!

Nou lekker dan Neutral

Oh ik kan me bovenstaande nog wel herinneren, maar wat belachelijk dat het een grap was.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Bisq do 25 okt 2012 - 0:00

Wie bedenkt zoiets?! Vreemde "grap" 878948377Zieke grap! Hoe reageerde je vriend?
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Bluestar do 25 okt 2012 - 0:09

Wat onzettend kinderachtig....
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  nonnekuh vr 26 okt 2012 - 1:36

Wat een trieste 'grap' zeg! Ik denk wel dat zijn ex erachter zit, zij is duidelijk nog geobsedeerd door hem en gek. Ik zou het echt iets voor haar vinden. Ik zou namelijk niet weten wie anders zijn werk telefoonnr heeft en zoiets zou doen? Maar ik zou er niks tegen haar over zeggen / vragen, dan krijgt ze namelijk alleen maar het gevoel dat haar domme acties werken. Negeren is de beste optie. Mocht je het zeker willen weten kan je inderdaad via je provider het nummer opvragen.
nonnekuh
nonnekuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 38
Punten : 88
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Janelie za 27 okt 2012 - 23:57

Wat bizar! En ook helemaal niet grappig. Ik ken het verhaal van zijn ex niet, maar als zij hem niet kan loslaten zou ik ook niks tegen haar zeggen. Mocht zij het zijn dan krijgt ze er niet extra aandacht om.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Le Chat Noir ma 29 okt 2012 - 4:07

Caroline. schreef:

lol!

Deze herinner ik me ook nog!
Maar klopte het wel dat die jongen waar het in eerste instantie om ging was vreemd gegaan? Dat was toch die jongen die later een reis ging maken ofzoiets?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367

Bericht  Elliot ma 29 okt 2012 - 4:12

Oh dat weet ik niet meer. Ik weet wel dat ze mij via PM vet op zat te fokken dat het om mijn inmiddels ex ging, maar ze zei het nooit letterlijk. Dus toen ik later via de moderators probeerde te achterhalen wie het was ontkende ze alles, 'want ze had toch nooit gezegd dat het om hem ging? Dat ik dat nou dacht was niet haar probleem..'. Grrr ik kan me er nog kwaad om maken, haha!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Snoes ma 29 okt 2012 - 4:16

LCN, ik denk dat jij nog iemand anders bedoelt, die jongen die later een halfjaar naar M.auritius ging. Die jongen was inderdaad uiteindelijk wel vreemdgegaan.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven