Vreemde pijn in de rug...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vreemde pijn in de rug...
Sinds ik 4 weken geleden van mijn paard ben gevallen, heb ik continue een rare pijn in het gedeelte tussen de onderste ribben en het bekken.
Na de val heeft het een aantal dagen behoorlijk pijn gedaan en kon ik nauwelijks lopen. Nu voelt het slechts als spierpijn. Maar.. als ik met mijn hand op die plek duw, voel ik een heel scherpe pijn die heel raar voelt. Alsof er een scheurtje in zit ofzo...??
Wat raden jullie aan?
Ik neig zelf naar de 'afwachten'- kant...
Na de val heeft het een aantal dagen behoorlijk pijn gedaan en kon ik nauwelijks lopen. Nu voelt het slechts als spierpijn. Maar.. als ik met mijn hand op die plek duw, voel ik een heel scherpe pijn die heel raar voelt. Alsof er een scheurtje in zit ofzo...??
Wat raden jullie aan?
Ik neig zelf naar de 'afwachten'- kant...
Gast- Gast
Re: Vreemde pijn in de rug...
Volgens mij heb je met vier weken méér dan lang genoeg afgewacht... ik zou dus absoluut naar de huisarts gaan.
Gast- Gast
Ik zou het ook zeker even na laten kijken
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
4 weken klinkt inderdaad erg lang... Ik ben alleen niet zo'n dokterliefhebber...
Enig idee wat het zou kunnen zijn? Alles werkt verder nog gewoon. Maar als ik me flink heb ingespannen, dan voel ik het weer meer en erger. Na een nacht slapen is het meestal weer even weg (tot ik weer dingen ga ondernemen).
Enig idee wat het zou kunnen zijn? Alles werkt verder nog gewoon. Maar als ik me flink heb ingespannen, dan voel ik het weer meer en erger. Na een nacht slapen is het meestal weer even weg (tot ik weer dingen ga ondernemen).
Gast- Gast
Huisarts of fysio. Maar in dit geval liever de huisarts. Wij kunnen van hier uit niets zien en voelen dus voor de zekerheid gewoon even laten controleren.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Daar heb je gelijk in.
Het zal dan wel een fotootje worden... Aangezien het vrij diep zit en je aan de buitenkant niks ziet. Ik voel ook geen bult o.i.d.
Het zal dan wel een fotootje worden... Aangezien het vrij diep zit en je aan de buitenkant niks ziet. Ik voel ook geen bult o.i.d.
Gast- Gast
Dat ligt er maar net aan, als de pijn in je weke delen zit, heeft een foto ook geen nut.
Gast- Gast
Juist om dat dan uit te sluiten zou een foto kunnen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Een foto voor evt gebroken ribben, en misschien een echo voor inwendig letsel. Maar of dat na 4 weken nog zin heeft...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Niet om je bang te maken, maar mijn tante is 1,5 jaar geleden van de trap gevallen. Was helemaal bont en blauw en overal pijn. Volgens de dokter was er niet heel veel aan de hand. Ze bleef alleen maar pijn in haar rug houden dus is na bijna een jaar toch nog maar weer terug gegaan naar de dokter. Uiteindelijk moest ze naar het ziekenhuis, foto's gemaakt en toen bleek ze 3 breukjes in haar rug te hebben!!!!
Dus ga alsjeblieft naar de dokter, je rug is zo'n belangrijk iets...
Dus ga alsjeblieft naar de dokter, je rug is zo'n belangrijk iets...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Je kan altijd even voor de zekerheid laten checken met een foto natuurlijk... Vier weken is natuurlijk alweer een tijdje...
Misschien is het gewoon een kwestie van een verkeerde houding na die val, en dat je spieren een beetje gek zijn gaa doen....
Misschien is het gewoon een kwestie van een verkeerde houding na die val, en dat je spieren een beetje gek zijn gaa doen....
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe gaat het nu met je rug? En ben je al bij de huisarts geweest?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vreemde brief over ouderschapsverlofkorting
» Erg vreemde vraag
» Vreemde zaak
» Vreemde bult op arm
» Vreemde "grap"
» Erg vreemde vraag
» Vreemde zaak
» Vreemde bult op arm
» Vreemde "grap"
Pagina 1 van 1