Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Samsung Galaxy S Advance

+7
Arwyn
Siem
Atelier Madame
Summerlovin
Bazinga
Inge
Muurvlindertje
11 plaatsers

Ga naar beneden

Samsung Galaxy S Advance Empty Samsung Galaxy S Advance

Bericht  Muurvlindertje ma 22 okt 2012 - 9:52

Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken, maar twijfel tussen Blackberry 9900 Bold (heb al 2 Blackberry Bolds in 2 jaar versleten confused ) en tussen de Samsung Galaxy S2 en de Advance.
De Advance is stuk goedkoper in abonnement. Weet iemand waarom? Wat is er minder aan deze telefoon?

Ik ben geen touchscreen gewend. Went dat snel? Gaat het smsén en whatsappen snel?

Kun je ook je e-mail erop ontvangen?

Kortom, graag reacties over de Samsung! Yes
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy S Advance Empty Re: Samsung Galaxy S Advance

Bericht  Inge ma 22 okt 2012 - 10:04

Ik ben voor mijn moeder voor een nieuwe telefoon aan het kijken en kwam ook bij de galaxy uit.
wat ik begreep is dat de advance net wat mindere specificaties heeft dan de s2, geloof dat dat ging om werkgeheugen, camera en processor

Ik ging van een blackberry (nooit meer een blackberry voor mij) naar een iphone en was binnen no time gewend aan touchscreen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga ma 22 okt 2012 - 10:16

Persoonlijk ook voor mij; nooit meer Blackberry Wink

Touchscreen is een kwestie van wennen, maar daarna is 't razendsnel whatsappen, geen probleem. Voordelen van de Samsung, vind ik het Android besturingssysteem. In mijn ogen is dat gewoon iets van deze tijd; voor de meeste en de populairste apps en toepassingen, heb je Android nodig. Android is gebruiksvriendelijk, heeft meer gratis en leukere apps dan Blackberry, waaronder ook meer dan genoeg E-mailtoepassingen!

De processor van de gemiddelde Smartphone is voor huis-, tuin- en keukengebruik meer dan voldoende en sja, de camera ligt eraan, wat je goed vindt en hoe je de camera van een telefoon gebruikt. De Samsung Galaxy lijn is mijn ogen prima in orde, elke Galaxy heeft wel z'n eigen voordeel, maar ik geloof nooit dat je er mee misgrijpt!

Ennn als laatste; Samsung is een degelijk merk, toestellen zijn solide, stevig en de enige angst die je 'moet' hebben, is 't scherm, maar er zijn ook heel veel leuke hoesjes voor, die het toestel beschermen. Blackberry staat bekend om het gebruik van plastic in zijn telefoons; dat gaat dus ook sneller stuk. Blackberry gebruikt goedkopere onderdelen, die weliswaar eenvoudig te vervangen zijn, maar ik zou nooit meer een telefoon willen die snel stuk gaat, over 't algemeen wordt een Smartphone immers behoorijk intensief gebruikt!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Summerlovin ma 22 okt 2012 - 10:19

Ik had hiervoor een blackberry en nu de s2. Wat een super telefoon! Touchscreen werkt prima en was er snel aan gewend. Het is heerlijk om gewoon lekker snel te kunnen internetten. Ook de apps die je kunt downloaden zijn veel leuker beter en handiger dan de apps voor de blackberry. Met de samsung advance heb ik geen ervaring.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Atelier Madame ma 22 okt 2012 - 10:22

Vaak een stuk minder resolutie, de advamce is gewoon het goedkopere zusje van de s2.
Met de s2 kun je gewoon meer daarom is hij duurder. Voor whatsapp en internet is de advance volgens mij prima.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Siem di 23 okt 2012 - 0:17

Ik heb de advance en ben er erg tevreden over. Hij is snel, kunt er snel mee smsen whatsappen ed wat je vroeg. Het nadeel is inderdaad dat het geheugen niet heel groot is maar daar heb ik zelf tot op heden nog geen last van gehad. Dat heeft ook te maken met het aantal app's dat je wilt hebben.

En je kunt er ook gewoon je email op ontvangen

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Arwyn di 23 okt 2012 - 0:52

Als je kunt kiezen, zou ik dan toch voor de S2 gaan.
Sneller, meer geheugen, nieuwere Android versie, betere camera.

http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/277723;302772/
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Beertje di 23 okt 2012 - 1:58

+1
Summerlovin schreef:Ik had hiervoor een blackberry en nu de s2. Wat een super telefoon! Touchscreen werkt prima en was er snel aan gewend. Het is heerlijk om gewoon lekker snel te kunnen internetten. Ook de apps die je kunt downloaden zijn veel leuker beter en handiger dan de apps voor de blackberry. Met de samsung advance heb ik geen ervaring.
Beertje
Beertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 14
Registratiedatum : 25-05-11

Bericht  duckie di 23 okt 2012 - 3:36

hier sinds een kleine maand ook de advance en ben er erg blij mee... touchscreen ben je zo aan gewend dat gaat heel snel.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  minoessepoes di 23 okt 2012 - 3:43

Ik heb sinds kort ook de advance, ik ben er ook blij mee. Wat ik begrepen heb is hij wat minder luxe dan de S2, voor wat ik er mee wil vind ik het een prima toestel. Ik heb trouwens het geheugenkaartje van mijn ouder Blackberry overgezet naar de Samsung. Het scherm heb ik ook geen problemen mee, werkt prima.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Muurvlindertje di 23 okt 2012 - 4:07

Bedankt voor alle reacties.

Ik denk dat ik toch de Advance neem, omdat ie een stuk goedkoper is.

Bovendien hoef ik niet het nieuwste van het nieuwste en het snelste van het snelste, anders nam ik wel een I-Phone 5 van 60 euro per maand voor 2 jaar plus veel bijbetalen :shock: .

Ik ga de witte Advance bestellen! Het enige wat ik ermee doe, is: bellen, sms'en, whatsappen, agenda-gebruik, af en toe internetten (nu.nl enzo) en mijn e-mail erop ontvangen zodat ik meteen terug kan mailen (voor m'n werk). Oh ja en Facebooken.

Maar dat kan dus allemaal (tegelijk :P)?

Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Bericht  Viva di 23 okt 2012 - 6:48

Handig topic, ik lees mee!
Zit ook over deze 2 mogelijkheden te denken.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Bazinga di 23 okt 2012 - 7:03

Muurvlindertje, waar jij 'm voor wilt gebruiken, is de Advance ruim voldoende! smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Muurvlindertje di 23 okt 2012 - 8:24

Nog even een vraagje (ik zit bij T-Mobile).

Ik mag nu dus al verlengen (3 mnd vantevoren) maar m'n contract loopt pas op 21 januari 2013 af.

Ga ik dan niet vanaf dat ik de bestelling plaats (dus telefoon met abonnement) dubbel betalen? Of gaat het contract pas in vanaf 22 januari 2013?

Wie weet hoe dit zit?

Krijg ik dan al wel de telefoon? Ben echt een leek op het gebied van telefoonabonnementen verlengen en een toestel uitkiezen.... nerd
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Bericht  Arwyn di 23 okt 2012 - 8:28

Meestal is het zo dat je nieuwe abonnement gelijk in gaat en je ook je nieuwe toestel krijgt.
Addertje is wel dat, als je korting krijgt tijdens je abonnement (bijvoorbeeld een jaarcontract van 30,- met 12 maanden een korting van 10,-) je volgend jaar van oktober tot januari 30,- betaald ipv 20,-, omdat je wel gewoon je abonnement uit moet zitten zeg maar.
Als je niet zo'n soort korting hebt, maakt het niet zoveel uit.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud