Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

harde buiken, benauwd en misselijk

+11
Jezzie
Bluestar
L!ND@
Lejow
Ella
Fiwen
Printje
Flip Fluitketel
PapillonRose
Liadan
Juutjepetuutje
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

harde buiken, benauwd en misselijk - Pagina 2 Empty Re: harde buiken, benauwd en misselijk

Bericht  Juutjepetuutje di 23 okt 2012 - 6:03

hey,

nee ik heb niet meer gebeld Embarassed
vind me zelf dan zo'n aansteller. gelukkig ging het vandaag al weer een stuk beter. heb rustig aan gedaan.
ik was gister ook helemaal niet druk geweest, maar misschien heeft mijn baarmoeder net een groeispurtje gemaakt ofzo (daar had de vk het over) en toen ben ik een rondje gaan lopen, dus in plaats van rustig aan te doen ben ik het extra gaan stimuleren.
hoop in ieder geval dat dat het was.
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

harde buiken, benauwd en misselijk - Pagina 2 Empty Re: harde buiken, benauwd en misselijk

Bericht  Lejow di 23 okt 2012 - 6:56

Lieve schat, wat ik al eerder zei, je moet jezelf echt géén aansteller vinden!!
Ze zijn er verdorie voor!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

harde buiken, benauwd en misselijk - Pagina 2 Empty Re: harde buiken, benauwd en misselijk

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 7:01

Lejow schreef:Lieve schat, wat ik al eerder zei, je moet jezelf echt géén aansteller vinden!!
Ze zijn er verdorie voor!!

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

harde buiken, benauwd en misselijk - Pagina 2 Empty Re: harde buiken, benauwd en misselijk

Bericht  Fiwen di 23 okt 2012 - 7:15

Wat Lejow ook al zegt, je moet je echt geen aansteller voelen want je e stelt je echt niet aan!
Je mag harde buiken hebben, dat hoort erbij en met dit termijn mag je ook wel bij inspanning last hebben maar met een warme douche/bad en daarna rust houden MOET het minder worden en zelfs weg blijven. Is dit niet zo en merk je dat je na een nacht slapen 's ochtends bij het uit bed komen weer meteen een harde buik krijgt dan moet je aan de bel trekken. Een verloskundige kan veel beter onderscheid maken tussen wat nog normaal is en wat niet en kan evt een inwendig onderzoek doen om te controleren of wat je voelt iets doet met je baarmoedermond (want dat willen we natuurlijk niet hebben bij dit termijn)

Je niet schuldig of bezwaard voelen, dit is hun werk en ze worden er goed voor betaald! En liever 10x voor 'niks' controleren dan 1x te laat.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

harde buiken, benauwd en misselijk - Pagina 2 Empty Re: harde buiken, benauwd en misselijk

Bericht  Lejow di 23 okt 2012 - 7:19

Zoals Fiwen zegt dus!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

harde buiken, benauwd en misselijk - Pagina 2 Empty Re: harde buiken, benauwd en misselijk

Bericht  Fiwen di 23 okt 2012 - 7:24

Als je in de buurt zou wonen kwam ik wel even langs voor controle ;-P
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

harde buiken, benauwd en misselijk - Pagina 2 Empty Re: harde buiken, benauwd en misselijk

Bericht  Purpleflower di 23 okt 2012 - 21:15

Hoe gaat het nu?
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

harde buiken, benauwd en misselijk - Pagina 2 Empty Re: harde buiken, benauwd en misselijk

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 10:12

Hoe is het nu met je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

harde buiken, benauwd en misselijk - Pagina 2 Empty Re: harde buiken, benauwd en misselijk

Bericht  Juutjepetuutje do 25 okt 2012 - 19:23

Lief dat jullie er naar vragen. Het gaat nu gelukkig weer beter, vd week nog weer de vk gebeld die stelde me wel gerust en zo nog even een plas inleveren, want was gister te laat, maar voel me gelukkig weer beter!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

harde buiken, benauwd en misselijk - Pagina 2 Empty Re: harde buiken, benauwd en misselijk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum