Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "wat eten we vandaag" topic

+119
Zininzon
silly-one
Emma_
Laquisia
_DoI
Miss G
Coccinelle
Caramba
Moon
Romee
Leska
Roxi3
*Lookie*
Novalee
Gizmo
Bosjesvrouw
SuperGrover
Monte
SparklingEyes
Rosa
Juul
ExpressoB
sanne-84
rapa nui
MiKa
loura
Winegum
lente
smurfin22
waterkers
Jilke
Melis1985
Dennenappel
Hoochie
Cato
Lotus
Geertje
Ilargi
Biancos
Roza
Flinder
Effie_O
Happydobby
Poisongirl
Bolleke
Bruintje Beer
Blond
Zora
SnowWhite
smooch
Sjors
Lynn_
patjuhhh
Tiara
mo-lola
Zwerver
Makamba
Sneeuwvlok
Snoes
Pannetoet
CCC
Kreeftje
banjer49
yvonneh
Kathi
LoveMusic
Beachgirl
Filoria
Zonnetje
Lotus_
Highway
MissBlunt
Rovine
sonly
Arwyn
GeKKiE
TukTuk
flower
claudiaveronique
Toet
Mida4you
Cheesegirl
Guus
Lavendel
VeryCherry
Tyrael
Wennebellah
Suus
Janelie
Pien
SoezieQ
Heavenly
klavertje
Kqip
Sweety
Lady4
Julia
minoessepoes
Inge
Sugarfall
xxDila
Oasis
Phileine
TNMN
Caresses
Lejow
dolfijntje24
Rev3rie
Sterre
studiebol
Summerlovin
Mizz_S
Ellebel
Caroow
Jeanette
Susan
aniet
schuddebuikje
Sjonno
123 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 3:16

Cordon bleu, wortels en aardappelen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Kqip ma 31 jan 2011 - 3:48

Groente (weet nog niet welk), aardappelschijfjes en hamburger (geen diepvries).
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 3:55

sperzieboontjes met aardappelpurée en een stukje vlees

Gast
Gast

Bericht  Sterre ma 31 jan 2011 - 3:59

Nog een keer de best goed gelukte preitaart met geitenkaas en gedroogde tomaatjes van gisteren.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Julia ma 31 jan 2011 - 4:51

Sterre schreef:Nog een keer de best goed gelukte preitaart met geitenkaas en gedroogde tomaatjes van gisteren.

Dat klinkt goed, recept? Very Happy
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  klavertje ma 31 jan 2011 - 5:50

spaghetti smile
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Heavenly ma 31 jan 2011 - 6:00

Sugarfall schreef:Kipfilet met champignons en parmezaanse kaas uit de oven.. En een salade.

Hoe maak je dit? Lijkt me wel lekker.

Ik heb macaroni gegeten.
Heavenly
Heavenly
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 66
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Sterre ma 31 jan 2011 - 6:02

Julia schreef:
Sterre schreef:Nog een keer de best goed gelukte preitaart met geitenkaas en gedroogde tomaatjes van gisteren.

Dat klinkt goed, recept? Very Happy

Dit recept van AH: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=249836&rq=preitaart

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  TNMN ma 31 jan 2011 - 7:34

Roerbakgroeten met kip en zoet/zure saus.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Sugarfall ma 31 jan 2011 - 8:17

Heavenly schreef:
Sugarfall schreef:Kipfilet met champignons en parmezaanse kaas uit de oven.. En een salade.

Ik heb macaroni gegeten.

Het is heel makkelijk :-)

Champions in vieren snijden, bakken totdat het sap eruit is, een beetje peper en zout erover heen gooien. De kipfilets in 3 stukken snijden (hoeveel je nodig hebt ligt eraan met hoeveel personen je bent), kookroom (ik gebruik blueband, niet zo vet) in een pannetje verwarmen totdat het wat dikker wordt. Ondertussen de kipfilets heel even bakken, echt aan allebei de kanten maar een minuutje of 2, de buitenkant mag nog een beetje rauw zijn. Een ovenblik/schaal invetten met een beetje olie, de kipfilets marineren met eventueel een beetje kipkruiden, de kipfilets in het blik doen, de champions eroverheen verdelen, de room erover gieten en dan daarna parmezaanse kaas erover raspen, ligt er net aan hoeveel je lekker vind. Oh en dan een minuut of 25/30 in de oven. Het is echt heel lekker :-)
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  SoezieQ ma 31 jan 2011 - 23:22

Wij gaan vanavond pannenkoeken eten smile
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Sweety ma 31 jan 2011 - 23:39

Vandaag eindelijk pangasiusfilet!!!1 Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  minoessepoes ma 31 jan 2011 - 23:40

Wij eten vanavond een geitenkaas omelet en die vul ik als een wrap met gebakken kastanje champignons, knoflook, een pepertje en verse spinazie!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 23:59

Zelfgemaakte groenten-/tomatensoep met balletjes en stokbrood met kruidenboter.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 0:02

Zuurkoolstamppot met rookworst.

Gast
Gast

Bericht  aniet di 1 feb 2011 - 0:14

ik eet op mn werk vanavond,geen idee wat t wordt.
in ieder geval een kant en klare maaltijd,bah! No
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165

Bericht  Pien di 1 feb 2011 - 0:30

gekookte aardappels, rode bietjes en speklapjes! ons lievelingseten!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 0:33

We eten vandaag schelpjespasta met sugarsnaps, zuivelspread, bieslook en gerookte makreel. Recept van de Albert Heijn Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 3 Biggrin

Gast
Gast

Bericht  Janelie di 1 feb 2011 - 0:49

Klinkt lekker Storm!

Ik ga bloemkool, aardappelschijfjes met een valessburger eten.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189

Bericht  TNMN di 1 feb 2011 - 1:52

Sugarfall schreef:
Heavenly schreef:

Ik heb macaroni gegeten.

Het is heel makkelijk :-)

Champions in vieren snijden, bakken totdat het sap eruit is, een beetje peper en zout erover heen gooien. De kipfilets in 3 stukken snijden (hoeveel je nodig hebt ligt eraan met hoeveel personen je bent), kookroom (ik gebruik blueband, niet zo vet) in een pannetje verwarmen totdat het wat dikker wordt. Ondertussen de kipfilets heel even bakken, echt aan allebei de kanten maar een minuutje of 2, de buitenkant mag nog een beetje rauw zijn. Een ovenblik/schaal invetten met een beetje olie, de kipfilets marineren met eventueel een beetje kipkruiden, de kipfilets in het blik doen, de champions eroverheen verdelen, de room erover gieten en dan daarna parmezaanse kaas erover raspen, ligt er net aan hoeveel je lekker vind. Oh en dan een minuut of 25/30 in de oven. Het is echt heel lekker :-)

Dat wil ik ook wel eens proberen, klinkt erg lekker. Denk je dat het ook zou werken met creme fraiche?

Ik eet vanavond pasta.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 3:43

Ik ga dus, dankzij Minoessepoes, Elzasserpizza maken!

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall di 1 feb 2011 - 4:16

TNMN, ik denk dat het ook wel met creme fraiche kan hoor, misschien zal alleen de saus dan wat dikker zijn, maar dat maakt niet zoveel uit toch? Misschien ga ik het zelf ook weleens met creme fraiche proberen! :-)

Minoessepoes waar haal jij toch elke dag die leuke/lekkere recepten vandaan? Waar haal je de inspiratie vandaan? Ik kom meestal toch wel een beetje op hetzelfde uit..

Ik eet vanavond rode kool met spareribs en gebakken aardappeltjes. De combinatie klinkt me eigenlijk een beetje vreemd in de oren haha, maar ik heb geen zin om nog nieuwe boodschappen te gaan halen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  minoessepoes di 1 feb 2011 - 4:39

Sugarfall schreef:

Minoessepoes waar haal jij toch elke dag die leuke/lekkere recepten vandaan? Waar haal je de inspiratie vandaan? Ik kom meestal toch wel een beetje op hetzelfde uit..

Ik probeer elke week minimaal 1 keer vegetarisch, 1 keer vis of garnalen of iets dergelijks, 1 keer rijst/mie/mihoen, 1 keer iets van deeg of brood of wraps bijvoorbeeld, 1 keer iets met aardappel te maken en 1 keer iets van pasta. En dan vraag ik nog wat voor een wensen mijn vriend heeft. Dan heb ik al vrij veel variatie.

Daarna ga ik kijken wat er nog in de koelkast of diepvries ligt en op moet en daar zoek ik dan recepten bij. Ik koop nooit vleesvervangers/nep vlees, dus als we vegetarisch eten dan maak ik gebruik van kaas, noten en eieren en dan kom je toch ook meestal uit op andere dingen dan standaard aardappelen, groenten vegavlees.
Veel recepten ken ik uit mijn hoofd of verzin ik zelf, maar ik haal ook veel uit kookboeken of van de site van de AH, die vind ik echt ideaal!

Zo doe ik dat een beetje, help heel erg om afwisselend te eten. En ik vind het ook gewoon leuk, dat scheelt de helft denk ik, ik vind het niet erg om 's avonds recepten te zoeken e.d.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 4:48

Sushi en grill gerechten (ga uit eten)

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall di 1 feb 2011 - 4:49

Oh dat is een goed idee, naar recepten zoeken met de dingen die je nog in huis hebt. Meestal kijk ik dan wat er nog ligt en dan denk ik echt, mijn god, wat moet ik hier nou van gaan maken?! Haha.

Ik vind de meeste van je recepten erg lekker klinken, en je merkt gewoon dat je koken inderdaad leuk vind. Je vriend mag wel in zijn handjes knijpen :P
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: