Dan ook maar deze: wat verwacht je van de komende vijf jaar?
+41
diddie
Poubelle
Caro
Oasis
Zonnetje
Sam
Parisienne
PrimaBella
CCC
Sneeuwvlok
Roxi3
SuperGrover
minoessepoes
Lady4
Bliss
Carra
Elliot
Arwyn
Burn
Lejow
Middleme
Star007
Hoochie
Ibbeltje
rapa nui
Rush
Ooh La La!
TukTuk
Marin
Phileine
Slakje
Snoes
Suus
Toet
Marcellah89
Shisha
Minx
bolus26
Antibes
Silver
RYW
45 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dan ook maar deze: wat verwacht je van de komende vijf jaar?
Ik hoop dat het dan beter gaat met mijn vriend ondertussen waardoor hij ook weer fijn aan het werk is. Waardoor we er weer beter voor te kunnen staan.
Zelf hoop ik ook gewoon nog in de kinderopvang te werken.
Zelf hoop ik ook gewoon nog in de kinderopvang te werken.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Het huisje-boompje-kindje verhaal. Ik hoop dan mama te zijn van 2 kinderen, in een leuke eensgezinswoning te wonen en tegen die tijd een andere baan te zoeken, waar ik veel voldoening uit kan halen. Natuurlijk beleef ik dit alles met mijn man.
Gast- Gast
Over 5 jaar wonen we in een andere woonplaats in ons eerste koophuis (al gekocht, volgend jaar oplevering). Ik heb daar hopelijk mijn draai gevonden en hebben we hopelijk een kindje. Ik hoop nog steeds het werk te doen wat ik nu ook doe.
Over 5 jaar wil ik nog steeds gelukkig zijn met het leven dat ik heb en de mensen om mij heen
Over 5 jaar wil ik nog steeds gelukkig zijn met het leven dat ik heb en de mensen om mij heen
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Over 5 jaar.......
Dan hoop ik dat ons 2e kindje er is en dat we een gezond, gelukkig gezin zullen zijn. Ook wil ik in die 5 jaar onze zolder laten verbouwen. Verder weet ik het eigenlijk niet zo goed, want juist de afgelopen jaren heb ik al zo veel gedaan wat ik wilde doen, dat ik denk dat ik nu een wat rustigere 5 jaar tegemoet ga.
Dan hoop ik dat ons 2e kindje er is en dat we een gezond, gelukkig gezin zullen zijn. Ook wil ik in die 5 jaar onze zolder laten verbouwen. Verder weet ik het eigenlijk niet zo goed, want juist de afgelopen jaren heb ik al zo veel gedaan wat ik wilde doen, dat ik denk dat ik nu een wat rustigere 5 jaar tegemoet ga.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Over vijf jaar hoop ik bijna luchtverkeersleider te zijn. Mocht ik daar niet toe toegelaten worden, dan een masterstudie in de richting van onderwijs. Verder woon ik met mijn vriend samen in ons huis wat volgend jaar opgeleverd wordt. Daarnaast zou ik het stiekem leuk vinden om getrouwd te zijn en een kindje te hebben, maar ik gok dat dat wat langer gaat duren. Wel hebben we al een aantal mooie reizen gemaakt.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik hoop hier nog steeds te wonen, wel met een verbouwde keuken dan.
Ondertussen hoop ik getrouwd te zijn, in Blijdorp, in de jurk die ik zo mooi vindt, met mijn vriend natuurlijk!
Misschien is er dan een tweede kindje, misschien ook niet.
Tegen die tijd wordt B alweer bijna 6 en is ze dus een rasechte kleuter. Ik hoop vooral voor haar dat zij haar schoolperiode makkelijk door zal gaan lopen.
En dat haar vroeggeboorte daar geen effect op zal hebben.
Ik hoop dan dat mijn moeder nog leeft, om B op te zien groeien. Maar ik denk niet dat die kans heel groot is...
En hell YEAH dat het forum dan nog bestaat
Ondertussen hoop ik getrouwd te zijn, in Blijdorp, in de jurk die ik zo mooi vindt, met mijn vriend natuurlijk!
Misschien is er dan een tweede kindje, misschien ook niet.
Tegen die tijd wordt B alweer bijna 6 en is ze dus een rasechte kleuter. Ik hoop vooral voor haar dat zij haar schoolperiode makkelijk door zal gaan lopen.
En dat haar vroeggeboorte daar geen effect op zal hebben.
Ik hoop dan dat mijn moeder nog leeft, om B op te zien groeien. Maar ik denk niet dat die kans heel groot is...
En hell YEAH dat het forum dan nog bestaat
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Over 5 jaar hoop ik dat ik:
- dichterbij het doel om CliniClown te worden, te zijn.
- Geluk heb gevonden in de liefde.
- Op mezelf woon
- Mijn opleiding af heb gerond
- dichterbij het doel om CliniClown te worden, te zijn.
- Geluk heb gevonden in de liefde.
- Op mezelf woon
- Mijn opleiding af heb gerond
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Over 5 jaar hoop ik in een ander huis te wonen. Een echt huis, met verdiepingen en een tuin en zo. Liefst ook met eigen oprit en garage. Verder hoop ik getrouwd te zijn met mijn vriend en 1 of misschien 2 kindjes te hebben. Oh en voor de kindjes komen, eerst even oefenen met een katje En vriend wil graag een hond..
Het valt of staat allemaal eigenlijk met het vinden van werk, dus ik hoop vooral dat we binnen nu en een jaar allebei een leuke (vaste) baan hebben bij een bedrijf ipv via een uitzendbureau. Als we dat hebben, kunnen we de andere plannen ook eens uit gaan voeren!
Het valt of staat allemaal eigenlijk met het vinden van werk, dus ik hoop vooral dat we binnen nu en een jaar allebei een leuke (vaste) baan hebben bij een bedrijf ipv via een uitzendbureau. Als we dat hebben, kunnen we de andere plannen ook eens uit gaan voeren!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Over 5 jaar hoop ik getrouwd te zijn en een kindje te hebben. Ik hoop dat mijn oma dan nog leeft om mijn neefje en mijn kindje te leren kennen (niet dat ze op het punt van overlijden staat hoor, maar ze is 86 en ze heeft niet het eeuwige leven natuurlijk).
Ik hoop dat mijn vriend dan begonnen is aan zijn droom: een studie SPH, en dat wij samen verhuisd zijn naar een eengezinswoning. Ik hoop dat ik zelf van een starter op de arbeidsmarkt ben doorgegroeid naar een wat meer inhoudelijke functie.
Oh, en een nieuwe auto zou ook niet gek zijn, maar ik hoop dat die droom dit jaar nog gerealiseerd wordt!
Ik hoop dat mijn vriend dan begonnen is aan zijn droom: een studie SPH, en dat wij samen verhuisd zijn naar een eengezinswoning. Ik hoop dat ik zelf van een starter op de arbeidsmarkt ben doorgegroeid naar een wat meer inhoudelijke functie.
Oh, en een nieuwe auto zou ook niet gek zijn, maar ik hoop dat die droom dit jaar nog gerealiseerd wordt!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Over 5 jaar hoop ik de man van mijn dromen gevonden te hebben en in verwachting te mogen zijn. Ik hoop op een nieuwe baan waar ik energie uit haal in plaats van dat het me energie kost.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Vind ik moeilijk, vooral qua werk heb ik totaal geen idee wat ik wil of kan gaan doen.
Verder hoop ik dat het goed blijft gaan met mn vriend, dat we tegen die tijd samen een huis hebben gekocht en dat ik misschien wel zwanger ben/een eerste kindje heb (al ben ik daar nu nog totaal niet aan toe!). Ik hoop dat mijn vrienden en familie nog steeds gezond zijn en ik nog een goede band met iedereen heb.
Verder hoop ik dat het goed blijft gaan met mn vriend, dat we tegen die tijd samen een huis hebben gekocht en dat ik misschien wel zwanger ben/een eerste kindje heb (al ben ik daar nu nog totaal niet aan toe!). Ik hoop dat mijn vrienden en familie nog steeds gezond zijn en ik nog een goede band met iedereen heb.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik hoop dat het zoontje van mijn vriend bij ons komt wonen, dat we samen een mooi huis kopen of laten bouwen en bovenal dat ik moeder word.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik hoop dan al zo'n 4.5 jaar te wonen in ons nieuwe appartement, getrouwd en met 1 kindje en misschien wel een tweede op komst. Verder hoop ik nog steeds bij hetzelfde bedrijf te werken maar wel wat verder gegroeid te zijn en wat minder uren te kunnen gaan maken.
Tegen die tijd zijn mijn ouders met pensioen en ik hoop dat ze dan nog net zo gelukkig en gezond zijn als nu en echt kunnen genieten van het niet meer hoeven werken, ik hoop dat mijn broer dan een lieve vriendin/ vrouw heeft en dat in mijn vriendengroep inmiddels ook allemaal vrienden kindjes hebben/gaan krijgen.
Tegen die tijd zijn mijn ouders met pensioen en ik hoop dat ze dan nog net zo gelukkig en gezond zijn als nu en echt kunnen genieten van het niet meer hoeven werken, ik hoop dat mijn broer dan een lieve vriendin/ vrouw heeft en dat in mijn vriendengroep inmiddels ook allemaal vrienden kindjes hebben/gaan krijgen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Over 5 jaar heb ik mijn bachelordiploma, en misschien ook wel mijn masterdiploma. Misschien ben ik dan wel al echt aan het werk Maar geen idee wat, misschien ben ik wel onderzoeker/docent aan de uni, misschien werk ik als beleidsmaker, misschien als onderzoeker bij bedrijven. Misschien wel een leuke vriend(in). In de jaren ertussen hoop ik veel feestjes te hebben en leuke dingen te doen, leuke mensen te leren kennen. Veel kennis op te doen en ontdekken waar mijn interesses liggen. Ik hoop in elk geval niet dat ik dan al een kind heb.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Weg
Laatst aangepast door Youandi op za 27 okt 2012 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gefeliciteerd dan nog met je trouwdag!
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Ik hoop:
- Getrouwd
- Zwanger van de 2e, of 2 kinderen
- In een eengezinswoning met grote tuin
- Een baan waar ik meer voldoening uit haal
- Veel tijd en geluk met mijn familie
- Getrouwd
- Zwanger van de 2e, of 2 kinderen
- In een eengezinswoning met grote tuin
- Een baan waar ik meer voldoening uit haal
- Veel tijd en geluk met mijn familie
Gast- Gast
Ik hoop over 5 jaar een aantal mooie reizen gemaakt te hebben met mijn man. Verder hoop dat ik dan een baan voor de klas heb, dat wij een anders huis hebben dichter bij mijn familie, dat mijn man een andere baan dichter bij huis heeft en dat we een kindje hebben.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
SuperGrover schreef: Ik hoop in elk geval niet dat ik dan al een kind heb.
Haha hetzelfde geld voor mij, daar vind ik mijzelf dan nog te jong voor!
Over 5 jaar hoop ik mijn diploma te hebben, ik hoop dat ik een leuke baan heb gevonden. Waar in het land dat is, ik heb geen idee! Daarnaast wil ik in de komende vijf jaar vele leuke dingen blijven doen, misschien heb ik tegen die tijd een vriend en ik hoop dat ik gelukkig ben!
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Over vijf jaar wil ik dit huis verkocht hebben en in het oude huis van mijn ouders wonen, een broertje of een zusje erbij voor N. zou leuk zijn, toch weer het management in alleen ben ik er nog niet uit in welke branche aangezien de kinderopvang niet erg goed loopt momenteel... En verder hoop ik dat ik dan getrouwd ben en gewoon happy, gezond ben en nog steeds van het leven geniet.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Over een paar maanden hoop ik dat mijn vriend en ik beide ons diploma mogen ontvangen.
En daarna denk ik dat de komende 5 jaar een hoop veranderingen met zich mee gaan brengen;
Allebei een baan zoeken en hopelijk ook snel vinden. Daarna willen we gaan samenwonen. Binnen welke termijn dit gaat gebeuren is nog maar afwachten, maar ik hoop binnen nu en 1,5 jaar ongeveer?! Daarna eerst een tijdje samen genieten in ons nieuwe huisje. Over 5 jaar denk ik wel dat we bezig zullen zijn met kinderen. Of dat er dan al een kindje is, zal de tijd uit moeten wijzen. En trouwen? Misschien ook nog ergens in de tussentijd..
En daarna denk ik dat de komende 5 jaar een hoop veranderingen met zich mee gaan brengen;
Allebei een baan zoeken en hopelijk ook snel vinden. Daarna willen we gaan samenwonen. Binnen welke termijn dit gaat gebeuren is nog maar afwachten, maar ik hoop binnen nu en 1,5 jaar ongeveer?! Daarna eerst een tijdje samen genieten in ons nieuwe huisje. Over 5 jaar denk ik wel dat we bezig zullen zijn met kinderen. Of dat er dan al een kindje is, zal de tijd uit moeten wijzen. En trouwen? Misschien ook nog ergens in de tussentijd..
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Over 5 jaar hoop ik getrouwd te zijn, in een eengezinswoning te wonen, mijn diploma te hebben, een leuke baan gevonden te hebben en uiteindelijk een tweede kindje.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Over 5 jaar heb ik mijn master al een tijdje afgerond en hoop ik dat ik mijn master kan combineren met mijn werk. Ik wil dan een paar mooie reizen hebben gemaakt en misschien dat we tegen die tijd een kindje hebben. Ik ben dan nog steeds samen met mijn vriend en we wonen in dit huis.
Gast- Gast
Afgestudeerd zijn , getrouwd met mn vriend en hoop één of meer kindjes te hebben.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik hoop dat ik over 5 jaar nog steeds gelukkig ben met mijn vriend (dan inmiddels man, want we gaan in 2013 trouwen) en dat we 1 of misschien al 2 kinderen hebben. We wonen dan nog steeds in dit huis. Ik hoop ook dat iedereen om mij heen gelukkig en gezond blijft. Wat werk betreft hoop ik dat ik dan nog wat verder ben doorgegroeid in mijn werk en de uitdaging en afwisseling blijf houden die ik nu heb.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!
» Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?
» Vorig jaar om deze tijd....
» Vliegen in tuin...om deze tijd van t jaar.
» Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?
» Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?
» Vorig jaar om deze tijd....
» Vliegen in tuin...om deze tijd van t jaar.
» Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: