Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+24
joyce0606
smooch
Supertalentje
Annie24
pitbullgup
Star007
Floor
Slakje
mickey
strawberry
Aimee
Ayla
hellowkitty
iloverose
_Lana_
studiebol
blondje1313
Twellie
Parel
Puggle
pindaatje
*Lookie*
Arwyn
Mute_
28 plaatsers
Pagina 5 van 32
Pagina 5 van 32 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 32
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Aimee, wij zijn hier langzamerhand al aan het overstappen naar alleen in bed, en alleen als ze moe is. Al vindt ze er echt troost in, dus als ze verdrietig is mag ze hem ook, net als op de creche, daar is al zo weinig tijd om pure aandacht te geven. Snap het CB ook wel, maar als je bij 3 van de 4 thuis kijkt leven hun heus ook niet alle regels na!
De nacht ging goed! Ze sliep om half 10 écht in, en om half 9 vanochtend hoorden we haar weer! Ze heeft ook geen koorts meer, we hebben écht geen idee wat het was. Wellicht komt het vandaag nog opzetten, doen lekker rustig aan.
Studie, een hele fijne dag, en bedankt voor de foto´s! Ze zien er op en top jarig uit!
Hier ga ik zo maar eens de spullen pakken.. álles is op, mag 4-5 winkels door. Fijne dag!
De nacht ging goed! Ze sliep om half 10 écht in, en om half 9 vanochtend hoorden we haar weer! Ze heeft ook geen koorts meer, we hebben écht geen idee wat het was. Wellicht komt het vandaag nog opzetten, doen lekker rustig aan.
Studie, een hele fijne dag, en bedankt voor de foto´s! Ze zien er op en top jarig uit!
Hier ga ik zo maar eens de spullen pakken.. álles is op, mag 4-5 winkels door. Fijne dag!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
weg
Dit zijn de jurkjes, niet super bijzonder ofzo maar ik vind ze zelf erg leuk!
De eerste mensen zijn geweest, pfff ik vond het best druk, iedereen verzorgen maar ook nog ff op de meiden letten dat ze het een beetje trokken, gelukkig waren opa en oma er dus die hebben de meiden ook op gevangen. Binnen en nu een een uurtje zal de rest wel komen. Ze hebben gelukkig nog wel even geslapen maar helaas neit zo lang.
De eerste mensen zijn geweest, pfff ik vond het best druk, iedereen verzorgen maar ook nog ff op de meiden letten dat ze het een beetje trokken, gelukkig waren opa en oma er dus die hebben de meiden ook op gevangen. Binnen en nu een een uurtje zal de rest wel komen. Ze hebben gelukkig nog wel even geslapen maar helaas neit zo lang.
Laatst aangepast door studiebol op za 20 okt 2012 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
studiebol schreef:
Leuk Studie! Ik vond het ook enorm druk; op D. letten, drinken en hapjes verzorgen etc. De dag was ook zo voorbij, zonder dat ik er echt van heb kunnen genieten! Hopelijk lukt jou dat wel
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ah Studie, wat leuk!!!! Ze zien er echt heeel erg mooi uit! Succes nog vanmiddag!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Leuke jurkjes!
Veel succes en plezier nog vandaag?
Veel succes en plezier nog vandaag?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Studie: Superleuk die jurkjes! Is het je een beetje meegevallen vandaag? Ze zijn zeker heeeeel erg verwend?
Parel: Hopelijk vannacht weer een goede nacht!
Ik doe zoooo mijn best om af te vallen, maar vind het op avonden als deze echt moeilijk... Ik wil gewoon lekker op de bank met thee en chocolade pepernoten. Of éindelijk rosé en toastjes Eten is voor mij echt gezelligheid, maar ook wel heel erg gewoonte. Maargoed, ik wil met Luuk zijn eerste verjaardag ook gewoon tevreden zijn met mezelf en mijn lijf, en leuke foto's hebben van ons samen zonder dat ik walg van mijn lichaam. Dus ik moet echt even streng zijn voor mezelf! Hopelijk dinsdag ook wat resultaat op de weegschaal, dat zou wel motiveren...
Parel: Hopelijk vannacht weer een goede nacht!
Ik doe zoooo mijn best om af te vallen, maar vind het op avonden als deze echt moeilijk... Ik wil gewoon lekker op de bank met thee en chocolade pepernoten. Of éindelijk rosé en toastjes Eten is voor mij echt gezelligheid, maar ook wel heel erg gewoonte. Maargoed, ik wil met Luuk zijn eerste verjaardag ook gewoon tevreden zijn met mezelf en mijn lijf, en leuke foto's hebben van ons samen zonder dat ik walg van mijn lichaam. Dus ik moet echt even streng zijn voor mezelf! Hopelijk dinsdag ook wat resultaat op de weegschaal, dat zou wel motiveren...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wat zien ze er leuk uit studie!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Bedankt voor de reacties op de foto!
We hebben een leuke dag gehad. Vanmorgen vond ik het idd ff heel druk, iedereen gaf meteen de kado's en ik was nog druk met drinken enzo dus kon ik helemaal niet goed mee krijgen dat ze de kado's uit pakte en hoe ze reageerde dat vond ik erg jammer. Dus vanmiddag heb ik dat anders gedaan, gewoon gevraagd of mensen ff wilde wachten met geven zodat ik er bij kon zijn, en dat ging veel beter en kon ik er ook echt van genieten.
De meiden zijn gruwelijk verwend! Heel de tafel staat vol met kado's erg leuk allemaal, ze hebben leuke dingen gehad!
Tussen de middag hebben ze weinig geslapen, vanavond lagen ze iets na 7 in bed en ze zijn als ee blok in slaap gevallen, dus gelukkig ging dat wel goed.
De meiden hebben ook een tompoes gegeten, haha het was erg leuk om te zien. L pakte zo die hele tompoes en propte die(nou ja deed een poging) zo in haar mond Daarna ging ze hem verder in stukjes eten, ze heeft er van genoten in ieder geval.
Aimee, nu jij het hebt over foto's enzo. Er is geen een foto van ons vieren gemaakt vandaag bedenk ik me net, ik denk daar gewoon nooit aan.
We hebben een leuke dag gehad. Vanmorgen vond ik het idd ff heel druk, iedereen gaf meteen de kado's en ik was nog druk met drinken enzo dus kon ik helemaal niet goed mee krijgen dat ze de kado's uit pakte en hoe ze reageerde dat vond ik erg jammer. Dus vanmiddag heb ik dat anders gedaan, gewoon gevraagd of mensen ff wilde wachten met geven zodat ik er bij kon zijn, en dat ging veel beter en kon ik er ook echt van genieten.
De meiden zijn gruwelijk verwend! Heel de tafel staat vol met kado's erg leuk allemaal, ze hebben leuke dingen gehad!
Tussen de middag hebben ze weinig geslapen, vanavond lagen ze iets na 7 in bed en ze zijn als ee blok in slaap gevallen, dus gelukkig ging dat wel goed.
De meiden hebben ook een tompoes gegeten, haha het was erg leuk om te zien. L pakte zo die hele tompoes en propte die(nou ja deed een poging) zo in haar mond Daarna ging ze hem verder in stukjes eten, ze heeft er van genoten in ieder geval.
Aimee, nu jij het hebt over foto's enzo. Er is geen een foto van ons vieren gemaakt vandaag bedenk ik me net, ik denk daar gewoon nooit aan.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
he he eindelijk weer tijd om achter de leptop (heb wel trouw mee gelezen maar om lange stukken tekst op de mobiel te tiepen wil nietzo)
studielbol :mooi dat ze een mooie verjaardag gehad hebben en lekker verwend zijn hihih maar is idd een drukke dag ,hier wordt het met A haar verjaardag ook druk ik hoop dat ze het wat kan volhouden (met een goed humeur hihih)
Aimee ik probeer ook steeds goed mijn best te doen op af te vallen maar op een of andere manier wil het al drie weken niet echt lukken grgrgr Morgen ga ik weer mijn best doen
Parel hier gaat de fles ook niet altijd van harte Akrijgt nog drie flessen smorgen -tussen de middag-voor op bed gaan soms als we weg zijn krijgt ze tussen de middag niet dan is het een broodje bijv met fruit en drinken
We zijn hier woensdag bij het cb geweest alles was goed A was nu 75 lang-8910 zwaar-44 hooftomtrek.Ze heeft ook prikkjes gehad ze heeft even een gil gebrult en bij de tweede prik ook Alleen daar werdt ze zo woest dat ze der wel 3 a4 keer van kokhalzen moest gelukkig niet overgeven of zo maar vondt het zo sneu voor haar.daarna moesten we nog even na de winkel heeft ze een bumba dvd gekregen nou die vondtzehelemaal geweldig (we vonden zo zielig hihih ik denk dat ze zelf op dat moment al weer vergeten is)DRuk weekje gehad ben weer tante geworden een meisje zo mooi ,oei wat is dat dan weer klein als ik ons dochter zie lopen.Nog even een mooie geboorte fondant taart gemaakt .Gister avondt bezoek,vanmorgen even te zwemmen geweest met schoonzus en zwager.toen we thuis kwamen kwamen nog een schoonzus en zwager en opa en oma ook nog ..ben blij dat we weer rust in de tent hebben A ligt al lekker te slapen straks nog even bzv kijken en dan lekker vroeg onder de wol .Ben blij dat we volgent weekendt lekker niks hebben
studielbol :mooi dat ze een mooie verjaardag gehad hebben en lekker verwend zijn hihih maar is idd een drukke dag ,hier wordt het met A haar verjaardag ook druk ik hoop dat ze het wat kan volhouden (met een goed humeur hihih)
Aimee ik probeer ook steeds goed mijn best te doen op af te vallen maar op een of andere manier wil het al drie weken niet echt lukken grgrgr Morgen ga ik weer mijn best doen
Parel hier gaat de fles ook niet altijd van harte Akrijgt nog drie flessen smorgen -tussen de middag-voor op bed gaan soms als we weg zijn krijgt ze tussen de middag niet dan is het een broodje bijv met fruit en drinken
We zijn hier woensdag bij het cb geweest alles was goed A was nu 75 lang-8910 zwaar-44 hooftomtrek.Ze heeft ook prikkjes gehad ze heeft even een gil gebrult en bij de tweede prik ook Alleen daar werdt ze zo woest dat ze der wel 3 a4 keer van kokhalzen moest gelukkig niet overgeven of zo maar vondt het zo sneu voor haar.daarna moesten we nog even na de winkel heeft ze een bumba dvd gekregen nou die vondtzehelemaal geweldig (we vonden zo zielig hihih ik denk dat ze zelf op dat moment al weer vergeten is)DRuk weekje gehad ben weer tante geworden een meisje zo mooi ,oei wat is dat dan weer klein als ik ons dochter zie lopen.Nog even een mooie geboorte fondant taart gemaakt .Gister avondt bezoek,vanmorgen even te zwemmen geweest met schoonzus en zwager.toen we thuis kwamen kwamen nog een schoonzus en zwager en opa en oma ook nog ..ben blij dat we weer rust in de tent hebben A ligt al lekker te slapen straks nog even bzv kijken en dan lekker vroeg onder de wol .Ben blij dat we volgent weekendt lekker niks hebben
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Iloverose, klinkt als een gezellige dag! En jullie kleintje groeit goed zeg.
Hoe is het hier verder?
Hier alles goed. Lekker vrij en het word erg mooi weer dus ga straks lekker wandelen naar mijn moeder en naar de stad om boodschappen.
Ik heb net een as raak gemaakt voor een spiraaltje. Brrr ik schijt hem nu al
Ik moest een half uurtje van te voren een aleve nemen zeiden ze.
Wie heeft hier ook een spiraaltje? Deed het veel pijn?
Hoe is het hier verder?
Hier alles goed. Lekker vrij en het word erg mooi weer dus ga straks lekker wandelen naar mijn moeder en naar de stad om boodschappen.
Ik heb net een as raak gemaakt voor een spiraaltje. Brrr ik schijt hem nu al
Ik moest een half uurtje van te voren een aleve nemen zeiden ze.
Wie heeft hier ook een spiraaltje? Deed het veel pijn?
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Lekker Puggle, een stuk wandelen! Ik ga straks ook even naar het bos met Luuk, moeder en hond
Stoer dat je een spiraaltje laat plaatsen, ik zou ook echt bang zijn (vandaar dat ik er ook nog geen één heb, maar ik wil ook niet aan de pil...)
Stoer dat je een spiraaltje laat plaatsen, ik zou ook echt bang zijn (vandaar dat ik er ook nog geen één heb, maar ik wil ook niet aan de pil...)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb een spiraaltje en vond het na mijn bevalling erg meevallen. Ik had hem ook ervoor maar toen deed het wel erg pijn. het is binnen 10min geplaatst en idd even pijnstilling van te voren nemen.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Hier ook een spiraal en geen last gehad!
Ik kneep hem wel van tevoren maar dat was echt nergens voor nodig.
Ik kneep hem wel van tevoren maar dat was echt nergens voor nodig.
Parel- Ratel
Ok even een megadomme vraag Tot welke leeftijd krijgt een kindje de fles?
Mijn man vroeg het aan mij en ik moet zeggen dat ik het niet weet. Hij krijgt nu 3x per dag de fles (soms 4 als hij 's nachts nog wil).
maar wat nu als hij over een maand 1 is, krijgt hij dan 's morgens eerst nog de fles en dan brood en 's middags rond 15 uur weer een fles? en 's avonds om 19 uur weer? vast niet maar ik weet het dus niet
Mijn man vroeg het aan mij en ik moet zeggen dat ik het niet weet. Hij krijgt nu 3x per dag de fles (soms 4 als hij 's nachts nog wil).
maar wat nu als hij over een maand 1 is, krijgt hij dan 's morgens eerst nog de fles en dan brood en 's middags rond 15 uur weer een fles? en 's avonds om 19 uur weer? vast niet maar ik weet het dus niet
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
A krijgt hier ook nog 3 flessen zowiezo smorgens en savonds heeft ze het nog wel nodig als ze uiteindelijk steeds minder gaat drinken ga ik het afbouwen
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Hier weigert L sinds afgelopen donderdag de flessen, waarschijnlijk vanwege 4-5 tanden die bovenin tegelijk (!) doorkomen, maar we hebben de kans maar aangegrepen om ze gelijk af te leren. Alleen de ochtendfles krijgt ze nog met volkorenpap, maar dan heeft ze wel echt heel erg veel honger en vannacht was die fles al om 4 uur! Maar ze heeft ineens de papfles s`avonds laten vallen dus ja, dan heb je honger als je niet anders gewend bent!
Nu is het schema ongeveer zo
wakker worden .. papfles (soms krijgt ze die s`nachts dus, even kijken hoe het gaat) of bh met thee
10.00 .. koekje en sap-thee
12.00 .. bh met halfvolle melk
15.00 .. fruit en evt thee of sap
18.00 .. groente en sap
19.00 .. vla
En dan hopen dat het zo gaat werken, en we helemaal van de flessen af zijn!
Officieel mag een kindje vanaf 1 jaar halfvolle melk. Wanneer je de melk uit iets anders dan een fles gaat geven moet je natuurlijk zelf weten.
Nu is het schema ongeveer zo
wakker worden .. papfles (soms krijgt ze die s`nachts dus, even kijken hoe het gaat) of bh met thee
10.00 .. koekje en sap-thee
12.00 .. bh met halfvolle melk
15.00 .. fruit en evt thee of sap
18.00 .. groente en sap
19.00 .. vla
En dan hopen dat het zo gaat werken, en we helemaal van de flessen af zijn!
Officieel mag een kindje vanaf 1 jaar halfvolle melk. Wanneer je de melk uit iets anders dan een fles gaat geven moet je natuurlijk zelf weten.
Parel- Ratel
Floor schreef:Ok even een megadomme vraag Tot welke leeftijd krijgt een kindje de fles?
Dat is ieder voor zich, want er bestaat ook nog opvolgmelk ( dreumesmelk ofzo?) Wij doen het zo:
Ontbijt: Boterham en vaak een stukje ontbijtkoek en flesje ( plus minus 125 ml) koude halfvolle melk of een bordje brinta pap.
tussendoor: Soms fruit ( houdt ze niet meer zo van)of anders een koekje/rijstewafel en wat sap
Lunch: 1 of 2 boterhammen en een flesje ( plus minus 125 ml) koude melk of thee. Vaak probeer ik ook nog wat fruit aan haar te geven.
Tussendoor: Ontbijtkoek, soepstengel, rozijntjes o.i.d. en wat diksap en heeeeel soms yogi ( vindt ze heerlijk!)
Avondeten: Over het algemeen met de pot mee en dan een toetje na.
Voor het slapen gaan soms nog een flesje opgewarmde halfvolle melk, maar niet altijd dus.
Ik wil overdag wat meer de tuitbeker /oefen beker aan gaan bieden, maar hier drinkt ze iets minder goed uit, als uit een fles. Eigenlijk wil ik straks , dat ze alleen s'avonds eventueel nog de fles gebruikt.
Star007- Kletskop
Vanaf 1 jaar mag ik dus alle 3 de flessen vervangen voor 3 flessen/bekers met halfvolle (warme) melk?
En ik kan dus nu al de flesvoeding in wat anders doen dan de fles? een fles is volgens mij niet goed toch voor de tandjes, net als een speen? Jammer dat hij alleen in slaap valt met de fles.
Nu hebben we hem een paar keer een danoontje gegeven en hiervan ging hij gelukkig niet opnieuw overgeven. Zoals hij voorheen wel deed bij yoghurt/vla enzo. Kan ik hem nu af en toe al halfvolle melk geven een beetje om te kijken of hij er al tegen kan?
En ik kan dus nu al de flesvoeding in wat anders doen dan de fles? een fles is volgens mij niet goed toch voor de tandjes, net als een speen? Jammer dat hij alleen in slaap valt met de fles.
Nu hebben we hem een paar keer een danoontje gegeven en hiervan ging hij gelukkig niet opnieuw overgeven. Zoals hij voorheen wel deed bij yoghurt/vla enzo. Kan ik hem nu af en toe al halfvolle melk geven een beetje om te kijken of hij er al tegen kan?
Floor- Ratel
Star, hoe laat eten jullie s'avonds?
En slaapt ze dan de gehele nacht door op haar toetje & avondeten?
Hoe laat gaat ze naar bed? En hoeveel slaapt ze overdag?
Ik heb vandaag deze tuitbeker gekocht, heb de antilek eruit gehaald, dan drinkt ze goed (weliswaar nog niet zelf, maar toch). Fijne is ook, dat als ze eenmaal door heeft dat ze aan dat ding moet zuigen, je het ventieltje kan wisselen van 'snel drinken eruit zuigen' naar 'langzaam drinken eruit zuigen' en dan blijft hij nog antilek ook.
Ik heb vandaag deze tuitbeker gekocht, heb de antilek eruit gehaald, dan drinkt ze goed (weliswaar nog niet zelf, maar toch). Fijne is ook, dat als ze eenmaal door heeft dat ze aan dat ding moet zuigen, je het ventieltje kan wisselen van 'snel drinken eruit zuigen' naar 'langzaam drinken eruit zuigen' en dan blijft hij nog antilek ook.
Parel- Ratel
Hij kan drinken uit een rietjesbeker en sinds 3 dagen drinkt hij ook goed uit een beker (zo'n 360graden beker van kiddyboo, zelfde type als de nieuwe van avent).
Misschien moet ik daar dan de melk in gaan doen zodat hij die zo drinkt ipv liggend op schoot uit een fles ( hij wordt zo groot ineens emo ik)
Misschien moet ik daar dan de melk in gaan doen zodat hij die zo drinkt ipv liggend op schoot uit een fles ( hij wordt zo groot ineens emo ik)
Floor- Ratel
Hahaha Floor, hij wordt echt groot he! Die van jou heeft zich ook niet normaal zo snel ontwikkeld ineens!
Maar vanaf 1 jaar mag je idd alledrie de flessen gaan vervangen, en je kan de opvolgmelk natuurlijk ook gewoon in wat anders doen dan een fles. Het beste is een beker, maar goed, de meeste kindjes die ik ken doen dat pas vanaf hun 2de jaar zo ongeveer. Een rietjesbeker is ook goed, dan traint hij zijn mondspieren op een andere manier.
Je mag hem ook thee of sap aanbieden.
L. spuugde natuurlijk ook heel veel, maar ik merk dat ze over haar reflux heen gegroeid is, Ze krijgt nu thee, diksap, yoghurt, melk maar ze heeft er geen last van.
Maar vanaf 1 jaar mag je idd alledrie de flessen gaan vervangen, en je kan de opvolgmelk natuurlijk ook gewoon in wat anders doen dan een fles. Het beste is een beker, maar goed, de meeste kindjes die ik ken doen dat pas vanaf hun 2de jaar zo ongeveer. Een rietjesbeker is ook goed, dan traint hij zijn mondspieren op een andere manier.
Je mag hem ook thee of sap aanbieden.
L. spuugde natuurlijk ook heel veel, maar ik merk dat ze over haar reflux heen gegroeid is, Ze krijgt nu thee, diksap, yoghurt, melk maar ze heeft er geen last van.
Parel- Ratel
Floor schreef:Vanaf 1 jaar mag ik dus alle 3 de flessen vervangen voor 3 flessen/bekers met halfvolle (warme) melk?
Ja ik heb dat ook al eens gegeven toen ze 11 maanden was, om te kijken wat ze er van zou vinden. Kan gewoon hoor!
Ik heb inderdaad ook gehoord dat een fles minder goed zou zijn voor de tandjes. Maar of een tuitbeker heel veel beter is, weet ik eigenlijk niet. Nouja met een open beker gaat het hier gewoon echt nog niet zelfstandig.
Star007- Kletskop
Parel schreef:Star, hoe laat eten jullie s'avonds?
Wij eten meestal tussen 17.30 en 18.00.
Na een dag kdv ligt ze altijd wel rond 18.30/19.00 in bed. Na een dag thuis, vaak tussen 19.00/20.00.
Ze wordt s'avonds en snachts wel eens wakker en ligt ze even te huilen ( komt door dromen denk ik). Meestal vind ze haar duim en slaapt zo weer verder. Soms blijft ze huilen en dan ga ik haar luier verschonen. Een fles krijgt ze niet in de nacht, omdat ik niet wil dat ze daar aan wend, en daarbij wordt ze naar mijn idee niet wakker van de honger. Dan slaapt ze bijna altijd weer verder tot een uur of 7/8.
Vaak gaat ze tussen 9.30 en 10.30 nog een slaapje doen van een uurtje en dan vaak rond 13.00/14.00 nog anderhalf uur. Sommige dagen heeft ze maar 1 dutje , meestal van 10.30 tot een uur of 1. Dan is ze om 18.30 wel echt heel erg moe!
Die tuitbeker hebben wij ook ! En dan zelf vasthouden en achterover houden komt vanzelf hoor, heeft D. ook heel lang niet gesnapt haha.
Star007- Kletskop
Parel wat fijn dat ze er eindelijk vanaf is. Ik heb hem gisteren geen refluxmedicatie gegeven maar vandaag is hij de hele dag aan het hikken, boeren, eten komt weer terug omhoog hoor ik maar hij spuugt het niet uit. Ik twijfel dus nog wat ik straks doe, misschien straks toch z'n medicatie maar gegeven.
Hij drinkt wel al uit zo'n beker met ring dan kan hij zelfstandig drinken dus ik kan hem denk ik wel daar z'n melk ingeven (moet even kijken of het er ingedikt ook uit gedronken kan worden ), verder drinkt hij ook uit een rietjesbeker. Hij krijgt overdag sap(roosvice of appelsap), hij lust geen water en geen thee
Star zo'n open beker kan hij ook niet hoor, hij krijgt zo'n beker van kiddyboo of avent met zo'n ring erin, dan is het dicht maar kan hij wel op alle kanten drinken net als bij een echte beker.
Hij drinkt wel al uit zo'n beker met ring dan kan hij zelfstandig drinken dus ik kan hem denk ik wel daar z'n melk ingeven (moet even kijken of het er ingedikt ook uit gedronken kan worden ), verder drinkt hij ook uit een rietjesbeker. Hij krijgt overdag sap(roosvice of appelsap), hij lust geen water en geen thee
Star zo'n open beker kan hij ook niet hoor, hij krijgt zo'n beker van kiddyboo of avent met zo'n ring erin, dan is het dicht maar kan hij wel op alle kanten drinken net als bij een echte beker.
Floor- Ratel
Parel schreef:
Fijn dat L. erover heen is ! Hier helemaal vergeten te vertellen, maar D. is al een maand van al haar medicatie ( had 5 x per dag) af!! En ze spuugt bijna nooit meer ! Wat een heerlijk gevoel vind ik dat, ook omdat zij er natuurlijk geen last meer van heeft, maar ook dat ik niet meer hoef na te denken over medicatietijden, flessen medicatie overal mee naartoe slepen etc.
Star007- Kletskop
Pagina 5 van 32 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids uit 2011
» foto topic begin en eind 2012