Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel je hebt een reis gewonnen, waar ga je heen?

+15
Polly
JD
luisa
Burn
Marin
Inge
Pompoen
Zonnetje
Mizz_S
Lenthe
_Lacey_
Mida4you
Arwyn
Antibes
Bacio
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stel je hebt een reis gewonnen, waar ga je heen? - Pagina 2 Empty Re: Stel je hebt een reis gewonnen, waar ga je heen?

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 3:25

тыквашка schreef:
Yasmin schreef:Dan zou ik die treinreis doen van Moskou naar China (kan even niet op de naam komen)

Transiberië express of de transmongolië expes?

Ik zou dat heel tof vinden maar 10 dagen daarvoor toch een beetje te kort, ik zou namelijk in Rusland, China etc. ook wel wat willen zien!

Ik vind het heel lastig want ik vind 10 dagen vrij kort. Maar ik zou of kiezen voor een hele mooie winterreis, IJsland, Noorwegen zoiets. Of kiezen voor een warm land en een strandvakantie.

Als de tijd ook nog te kiezen is zou ik een mooie reis kiezen naar Jordanië of zoiets.

De Transiberie express! Is ook wel weer zo dat 10 dagen wat kort is dat je niet echt kunt uitstappen. Wat me ook heel gaaf lijkt, naar Kaapstad. 12 uur vliegen en geen jetlag! Daar heel veel feesten(echt een geweldig nachtleven daar!!!) en dan vliegen naar Johannesburg voor Krugerpark.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je hebt een reis gewonnen, waar ga je heen? - Pagina 2 Empty Re: Stel je hebt een reis gewonnen, waar ga je heen?

Bericht  JD zo 21 okt 2012 - 3:54

mida4you schreef:Malediven! En dan slapen in zo'n hutje op het water :-)

+1, met mijn vriend smile
En aangezien ik altijd hoor dat de malediven suuuupermooi zijn, maar er naast duiken en zonnen weinig te beleven is, is 10 dagen precies goed:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Antibes zo 21 okt 2012 - 10:29

JaneDoe schreef:
mida4you schreef:Malediven! En dan slapen in zo'n hutje op het water :-)

+1, met mijn vriend smile
En aangezien ik altijd hoor dat de malediven suuuupermooi zijn, maar er naast duiken en zonnen weinig te beleven is, is 10 dagen precies goed:)

Ik ben er ooit met kerst twee weken geweest.. Maar dat is ook echt wel lang genoeg ja.. Zelfs als je duikt, want je kunt eigenlijk niet te ver van het eiland vandaan ivm. gevaarlijke stromingen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Polly zo 21 okt 2012 - 11:50

Het plaatje van Punk'd heeft mij helemaal overtuigd, doe mij die vakantie maar!!! Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Travelgurly zo 21 okt 2012 - 22:09

Lapland Very Happy Ben ik al eens geweest maar wil er graga nog met mijn vriend heen.

En anders Malediven inderdaad of Frans polynesie.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Blond di 23 okt 2012 - 22:27

Lapland, en dan in de winter zodat de kans op het Noorderlicht groot is. En dan wil ik op een slee met huskyhonden Very Happy. Of naar Suriname, maar dan vind ik 10 dagen wel wat kort.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush di 23 okt 2012 - 22:51

Geef me maar een ticket naar Canada, dan pak ik daar de bus naar m`n familie. Zo`n dure trip naar een bounty eiland hoef ik niet. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Travelgurly di 23 okt 2012 - 23:08

ah...canada. ja staat toch ook wel erg hoog op ons lijstje.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Happinaz di 23 okt 2012 - 23:20

Ik zou samen met mijn vriend weer terug gaan naar Costa Rica!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 21:14

Als het voor 10 dagen is, zou ik weer terug willen naar Schotland om weer een rondreis maken naar de plekken die ik nog niet heb gezien. Als het langer was geweest, was ik graag naar Amerika/Canada of Australie gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: