Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel je hebt een reis gewonnen, waar ga je heen?

+15
Polly
JD
luisa
Burn
Marin
Inge
Pompoen
Zonnetje
Mizz_S
Lenthe
_Lacey_
Mida4you
Arwyn
Antibes
Bacio
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Stel je hebt een reis gewonnen, waar ga je heen? Empty Stel je hebt een reis gewonnen, waar ga je heen?

Bericht  Bacio za 20 okt 2012 - 20:53

Stel je hebt een prijs gewonnen. Je mag 10 dagen op vakantie met 1 iemand. Je mag zelf kiezen waarheen en waar je slaapt. Waarvoor kies je dan?

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je hebt een reis gewonnen, waar ga je heen? Empty Re: Stel je hebt een reis gewonnen, waar ga je heen?

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 20:56

Ongeacht de prijs? Dan zou ik een bounty-oord kiezen.

Gast
Gast

Stel je hebt een reis gewonnen, waar ga je heen? Empty Re: Stel je hebt een reis gewonnen, waar ga je heen?

Bericht  Bacio za 20 okt 2012 - 20:59

Maple schreef:Ongeacht de prijs? Dan zou ik een bounty-oord kiezen.
prijs maakt niet uit! Ongelimiteerd budget.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Antibes za 20 okt 2012 - 20:59

Lapland; ijshotel.

Veel andere (verdere) bestemmingen zou ik ook echt meer dan 10 dagen heen willen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Arwyn za 20 okt 2012 - 21:02

Oei, lastig..
10 dagen is inclusief vliegen denk ik? Dan vallen bijvoorbeeld Australië en Nieuw-Zeeland al af, ben je daar nauwelijks meer na de reis.
10 dagen vind ik weer wat te lang voor een stedentrip... Ik weet het niet eigenlijk!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 21:09

Malediven, Zanzibar, Seychellen.. (Tussen de 9 en 12 uur vliegen)

Gast
Gast

Bericht  Mida4you za 20 okt 2012 - 21:10

Malediven! En dan slapen in zo'n hutje op het water :-)
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 22:11

Ik zou naar Bali gaan of naar Thailand. Samen met mijn vriend.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 22:13

Break Of Day schreef:Ik zou naar Bali gaan of naar Thailand. Samen met mijn vriend.
Voor 10 dagen? Dan ben je al ruim 3 dagen kwijt aan reizen...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 22:16

Maple schreef:
Break Of Day schreef:Ik zou naar Bali gaan of naar Thailand. Samen met mijn vriend.
Voor 10 dagen? Dan ben je al ruim 3 dagen kwijt aan reizen...

oja, het is maar 10 dagen.. Als ik ook mag kiezen wanneer ik ga, zou ik dan wel graag naar tenerife of la palma willen maar dan niet in de wintermaanden.

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ za 20 okt 2012 - 22:17

Ik zou samen met mijn moeder gaan en dan een reis naar/door de Baltische staten maken.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 22:17

Zullen we er gewoon 2 weken van maken? Wink

Ik zou voor Curacao, Sint-Maarten, Paaseiland, Kaapverdië, Hawaíí, of Kaapstad gaan. Ik wil nog zoveel zien Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 22:21

Ik denk dat ik New York zou doe, al dan net met een klein uitstapje naar de Niagara Falls. Of wat ik eerder zei, Curacao, die richting. Al zagen Inge's foto's van Frans Polynesië er ook wel heeeeeel gaaf uit!! Als prijs dan toch niet uitmaakt... angel

Gast
Gast

Bericht  Lenthe za 20 okt 2012 - 22:25

Ik kan niet kiezen! Thailand, Australie, Zuid-Afrika, Mexico, Peru... etc. En voor 10 dagen maakt me dan niet uit (alleen Australië misschien niet ivm de lange reistijd)
Edit: Of de westkust van de USA!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Mizz_S za 20 okt 2012 - 23:52

Aangezien het 'maar' 10 dagen is, zou ik denk ik kiezen voor Rusland en dan een mooie rondreis langs St Petersburg en Moskou. Of juist een keer een lekkere luiervakantie in een luxe en zonnig oord, juist omdat we dat normaal nooit zouden doen. Als het langer was zou ik wel graag naar Nieuw Zeeland willen maar daar vind ik 10 dagen echt veel te kort voor.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 23:54

Dan zou ik die treinreis doen van Moskou naar China (kan even niet op de naam komen)

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje zo 21 okt 2012 - 1:04

Dan zou ik naar de westkustvan de VS gaan, ook al zou ik liever iets langer gaan dan.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Pompoen zo 21 okt 2012 - 1:31

Yasmin schreef:Dan zou ik die treinreis doen van Moskou naar China (kan even niet op de naam komen)

Transiberië express of de transmongolië expes?

Ik zou dat heel tof vinden maar 10 dagen daarvoor toch een beetje te kort, ik zou namelijk in Rusland, China etc. ook wel wat willen zien!

Ik vind het heel lastig want ik vind 10 dagen vrij kort. Maar ik zou of kiezen voor een hele mooie winterreis, IJsland, Noorwegen zoiets. Of kiezen voor een warm land en een strandvakantie.

Als de tijd ook nog te kiezen is zou ik een mooie reis kiezen naar Jordanië of zoiets.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Inge zo 21 okt 2012 - 1:38

Maple schreef:Ik denk dat ik New York zou doe, al dan net met een klein uitstapje naar de Niagara Falls. Of wat ik eerder zei, Curacao, die richting. Al zagen Inge's foto's van Frans Polynesië er ook wel heeeeeel gaaf uit!! Als prijs dan toch niet uitmaakt... angel

:-p wel een eind vliegen voor 10 dagen ;-)

Ik denk dat ik zou gaan voor Namibië
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 2:22

Ik zou trouwens naar dit resort gaan. One and Only Reetih Rah (o.i.d haha). Een van de meest dure resorts ter wereld. :P

En dan natuurlijk wel de prive watervilla.
Stel je hebt een reis gewonnen, waar ga je heen? OneOnly-Reethi-Rah-Maldives-Water-Villa-Exterior

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 2:24

haha even opgezocht.. die villa kost 1600 euro per nacht Yes

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 2:27

Dan ging ik naar de Malediven of Zanzibar! Gewoon een lekkere relaxvakantie, die ik anders nooit zou kunnen betalen.

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 21 okt 2012 - 2:33

Voor 10 dagen wil ik wel naar de Oostkust van de USA, zeker nu rond deze tijd om de fall foliage te fotograferen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Burn zo 21 okt 2012 - 2:57

Ik wil naar ergens, waar het warm is, mooi is en waar ik kan relaxen..
Dat van Punk'd lijkt me wel iets!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  luisa zo 21 okt 2012 - 3:03

Galapagos eilanden. voor een week daar heb ik een totale reisduur van 2a3 dagen wel voor over.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: