jurkje als eerste pakje...
+13
CCC
Liadan
Sanne
Lejow
Linda
PapillonRose
Paper Crown
Puggle
Aimee
Tania
Marin
loesje
Printje
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: jurkje als eerste pakje...
Ik vind het best kunnen. J had in de kraamweek ook al een rokje aan en dat was echt super schattig vond ik. Was ook een rokje met legging eraan vast:
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
E heeft een overslagjurkje van hema. Zit prima! Maillot zou ik niet doen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het niet leuk, lekker een zacht broekje en truitje is juist zo lief babyachtig, of nog leuker, een pakje uit één stuk. Jurkjes en rokjes kunnen ze nog zo lang dragen, juist nu zou ik ze van die mini dingetjes aan doen en nog niet zoiets 'volwassens'.
Gast- Gast
Ik vind er niks mis mee. Ik vind zo'n soort jurkje ook gewoon babyachtig, ik vind daar niks volwassens aan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja dat vind ik ook.Charlie schreef:Ik vind het niet leuk, lekker een zacht broekje en truitje is juist zo lief babyachtig, of nog leuker, een pakje uit één stuk. Jurkjes en rokjes kunnen ze nog zo lang dragen, juist nu zou ik ze van die mini dingetjes aan doen en nog niet zoiets 'volwassens'.
Gast- Gast
Maar of het leuk is of niet, dat is toch een kwestie van smaak? Volgens mij was haar vraag meer of het misschien onpraktisch is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bedankt voor alle reacties. Een pak aan 1 stuk vind ik sowieso niets eigenlijk. Ik vind een schattig jurkje eigenlijk net zo babyachtig als een pakje. Denk toch dat het het jurkje wordt met een legging want qua stof voel ik geen verschil.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Susan schreef:Maar of het leuk is of niet, dat is toch een kwestie van smaak? Volgens mij was haar vraag meer of het misschien onpraktisch is.
Klopt ik wilde het praktisch weten, over die opgetrokken beentjes bijv had ik niet nagedacht.
Printje- Lady Post-a-lot
Heb nog ff nagelezen over het materiaal en dat is gewoon hetzelfde als die eerste pakjes waar het hier over gaat. Het wordt dan toch het jurkje verwacht ik, alleen dan met legging ipv maillot.
Printje- Lady Post-a-lot
Oh brrrr pakjes aan 1 stuk.. I dooooon't like!
Ik zie niet in wat er onpraktischer is aan een jurk met legging, dan aan een shirtje met een broekje.
Een shirtje kruipt net zo op als een jurkje is mijn beleving..
En een legging gaat hetzelfde aan als een broekje?
Ik zie niet in wat er onpraktischer is aan een jurk met legging, dan aan een shirtje met een broekje.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow; dat leek me dus ook. Maar goed dankzij jou ben ik wederom aan het neuzen overal hahaha jij met je linkjes de hele tijd;)
Printje- Lady Post-a-lot
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Oh brrrr pakjes aan 1 stuk.. I dooooon't like!
Echt wel jonguuuh. Mijn dochter heeft er nu eentje aan. Zie topic hello zaterdagavond in pijler algemeen. Superschattig!
Gast- Gast
Snap trouwens de opmerking over dat het 35 graden moet zijn ook niet..
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Charlie schreef:Lejow schreef:Oh brrrr pakjes aan 1 stuk.. I dooooon't like!
Echt wel jonguuuh. Mijn dochter heeft er nu eentje aan. Zie topic hello zaterdagavond in pijler algemeen. Superschattig!
hahaha maar vind je dat dan handiger als een jurkje/legging? Want ik vond eht serieus ondingen.
Printje- Lady Post-a-lot
ik vind ze handig en lekker knus voor na het douchen of als ze krampjes hebben...lekker los en warm en zo gezellig! whaha
Gast- Gast
Printje schreef:Charlie schreef:Lejow schreef:Oh brrrr pakjes aan 1 stuk.. I dooooon't like!
hahaha maar vind je dat dan handiger als een jurkje/legging? Want ik vond eht serieus ondingen.
Nadeel van een los shirtje of jurkje vind ik dat het zo optrekt, ik blijf de boel naar beneden trekken. Boxpakje blijft in ieder geval goed zitten. Ik heb er nu 1 die je als broekje aantrekt en daarna de mouwen, dan hoeft niet alles over het Hoofd, die is helemaal praktisch.
Edit: en er zit geen elastiek van de broeksboord bij het buikje, zeker met krampjes lijkt me dat heel prettig
Laatst aangepast door Rejoy. op za 20 okt 2012 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat klinkt al beter Rejoy, ik heb dat 'optrekken' wat je zegt volgens mij nooit zo ervaren bij R eigenlijk, die had natuurlijk ook een truitje en een broekje aan.
Printje- Lady Post-a-lot
Wat er ook handig aan is, is dat mijn man niet hoeft na te denken over kledingcombinaties maar gewoon één zo'n ding kan aantrekken.
Gast- Gast
Charlie schreef:Wat er ook handig aan is, is dat mijn man niet hoeft na te denken over kledingcombinaties maar gewoon één zo'n ding kan aantrekken.
hahahha mmmm daar heb je wel een heel erg sterk punt....
Hier nog zo'n man die echt de gave bezit om juist datgene dat NIET combineert (en dat is vooral bij een jongetje nog niet eens zo eenvoudig..) om juist dat bij elkaar aan te trekken....
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Charlie schreef:Wat er ook handig aan is, is dat mijn man niet hoeft na te denken over kledingcombinaties maar gewoon één zo'n ding kan aantrekken.
Hier nog zo'n man die echt de gave bezit om juist datgene dat NIET combineert (en dat is vooral bij een jongetje nog niet eens zo eenvoudig..) om juist dat bij elkaar aan te trekken....
Laatst had hij 's nachts zoon verschoond en hem in het halfdonker een roze jurkje met lief! erop aangetrokken en ook een keer een roze wit gestreept broekje.
Gast- Gast
Printje schreef:Charlie schreef:Wat er ook handig aan is, is dat mijn man niet hoeft na te denken over kledingcombinaties maar gewoon één zo'n ding kan aantrekken.
Als ik vergeet kleding klaar te leggen pakt mijn man altijd een spijkerbroek met een truitje omdat ik heb gezegd dat dat bijna niet fout kan gaan. Hij is kleurenblind dus ik wil niet weten watvoor combinaties er anders ontstaan.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Charlie hahahhahahaha
Tania; dat doet manlief ook maar R heeft verschillende kleuren spijkerbroek ( wat lichter maar ook een stuk donkerder) had hij op die donkere spijkerbroek ook een heel donkerblauw tshirt gedaan...vind ik er niet uitzien maar hij vond het best oke..
Tania; dat doet manlief ook maar R heeft verschillende kleuren spijkerbroek ( wat lichter maar ook een stuk donkerder) had hij op die donkere spijkerbroek ook een heel donkerblauw tshirt gedaan...vind ik er niet uitzien maar hij vond het best oke..
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» het eerste pakje
» nav eerste pakje
» Eerste pakje van je baby
» Eerste pakje na geboorte?
» Eerste pakje: foto's!
» nav eerste pakje