Meeting Den Bosch // 18 november 14:30 uur
+18
Kowalski
mzcharlotte
Poubelle
Sam
Ibbeltje
Mees
Pompoen
Barbabella
Esperanza
Elliot
June
Blond
Joss1
Jeanette
Lachebekje
Snoes
Stoplicht
SoCali
22 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Meeting Den Bosch // 18 november 14:30 uur
тыквашка schreef:Toet schreef:Pompoen, als het je echt niet gaat lukken om dat stuk te lopen moet je het maar even laten weten. Dan haal je ik met alle liefde op CS op om je vlakbij Pink Lemon af te zetten Ik kom toch met de auto.
Dat is heel lief!! Maar ik denk dat 10 minuten wel moet lukken!! Is ook goed voor een mensch toch, om een beetje te bewegen . Mocht het tegen die tijd nou veel erger worden (wat helaas wel tot de mogelijkheden behoord) dan houd ik je nog even in gedachten!
En als we gewoon op CS afspreken en dan samen naar Pink Lemon lopen, dan kunnen we
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:тыквашка schreef:Toet schreef:Pompoen, als het je echt niet gaat lukken om dat stuk te lopen moet je het maar even laten weten. Dan haal je ik met alle liefde op CS op om je vlakbij Pink Lemon af te zetten Ik kom toch met de auto.
Dat is heel lief!! Maar ik denk dat 10 minuten wel moet lukken!! Is ook goed voor een mensch toch, om een beetje te bewegen . Mocht het tegen die tijd nou veel erger worden (wat helaas wel tot de mogelijkheden behoord) dan houd ik je nog even in gedachten!
En als we gewoon op CS afspreken en dan samen naar Pink Lemon lopen, dan kunnen wejoujullie gewoon met z'n allen dragen!
Hahaha, dat word wel steeds zwaarder en na de high tea moet ik ook nog terug .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Het is wel een groep leuke meiden als ik de openingspost lees. Als ik niet hoogzwanger was geweest, had het mij wel erg leuk geleken.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dag dames!
Een tijdje geleden had ik zelf ook een topic geplaatst voor een high-tea in Den Bosch! Toen ik na een week slechts 1 reactie had ontvangen had ik de moed al opgegeven... (Of noem het ongeduld ) Maarrr ik zie dat er nu een nieuwe topic met datum is! Kan ik me ook aanmelden voor de 18e?
Een tijdje geleden had ik zelf ook een topic geplaatst voor een high-tea in Den Bosch! Toen ik na een week slechts 1 reactie had ontvangen had ik de moed al opgegeven... (Of noem het ongeduld ) Maarrr ik zie dat er nu een nieuwe topic met datum is! Kan ik me ook aanmelden voor de 18e?
Lachebekje- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 30-09-12
Lachebekje schreef:Dag dames!
Ik breek even in, maar als ik het goed gezien heb is dit topic nav jouw topic? of zie ik dat verkeerd? Daar staan wel meerde reacties in en daar kwam een datum uit...
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja inderdaad Ibbeltje, dat klopt! En omdat de TO (Lachebekje dus) niet meer reageerde en bovendien nog helemaal geen posts op haar naam had staan en dus verder ook niet op het forum kwam is er een nieuw topic geopend zodat de datum in de titel kon.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Inderdaad! Dit topic is n.a.v. jouw topic
Maar iedereen is welkom de 18e en het was in eerste instantie jouw topic haha dus ik zet je erbij in het lijstje.
Maar iedereen is welkom de 18e en het was in eerste instantie jouw topic haha dus ik zet je erbij in het lijstje.
Gast- Gast
Gezellig dat er al een clubje is!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
He meiden, ik wilde alleen even zeggen dat 18 november de intocht van sinterklaas is in de binnenstad, dus gekkenhuis, haha! Misschien wel iets om rekening mee te houden!
Joss1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12
Op een zondag?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Het klopt!!
http://www.sint-denbosch.nl/
Maar goed, als we met het ov komen en er heen lopen, moet dat toch wel kunnen? Bovendien is dit vast 's ochtends en wij gaan 's middags. En ik ken de intocht van Amsterdam, altijd erg druk, maar daarbuiten valt dat reuze mee, je kunt alleen niet overal door.
http://www.sint-denbosch.nl/
Maar goed, als we met het ov komen en er heen lopen, moet dat toch wel kunnen? Bovendien is dit vast 's ochtends en wij gaan 's middags. En ik ken de intocht van Amsterdam, altijd erg druk, maar daarbuiten valt dat reuze mee, je kunt alleen niet overal door.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik denk ook dat het wel meevalt.. Als we ergens binnen zitten dan zijn we toch binnen. En die sint komt neem ik aan vooral op bepaalde plaatsen/route.. Vast niet bij onze high tea
Edit: Het is om 13.30 uur afgelopen
Edit: Het is om 13.30 uur afgelopen
Gast- Gast
Ach en anders kunnen die pepernoten er ook nog wel bij
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
En als hij cadeautjes meeneemt, mag de sint wat mij betreft best even aanschuiven bij de high tea.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Jaaa zullen we de Sint ook uitnodigen? Ik heb best nog wel dingen op mijn verlanglijstje hoor .
Pompoen- Lady Post-a-lot
O, komt me helemaal goed uit. Kan ik 's ochtend met de kindjes naar de intocht
Wordt een leuke dag!
Wordt een leuke dag!
Gast- Gast
Ja leuk toch haha
Ik zal rond 10 november bellen om te reserveren. Dan kunnen er eventueel nog mensen bij en als er dan de aankomende paar weken toevallig nog iemand afvalt dan hoef ik niet na te bellen. (Ik hou helemaal niet van bellen namelijk haha).
Ik zal rond 10 november bellen om te reserveren. Dan kunnen er eventueel nog mensen bij en als er dan de aankomende paar weken toevallig nog iemand afvalt dan hoef ik niet na te bellen. (Ik hou helemaal niet van bellen namelijk haha).
Gast- Gast
Ben je niet bang dat ze tegen die tijd misschien volzitten Punkie?
Ik wil anders ook wel bellen hoor. Ik heb altijd een belfobie gehad maar tegenwoordig bel ik de koningin nog als het nodig is
Ik wil anders ook wel bellen hoor. Ik heb altijd een belfobie gehad maar tegenwoordig bel ik de koningin nog als het nodig is
Gast- Gast
Bij de bakkerswinkel moesten we ooit echt maanden van te voren reserveren. Misschien even bellen en vast voor een groep reserveren en afspreken op welke dag je het precieze aantal laat weten.
Haha en het Minneke lekker laten doen zou ik zeggen .
Haha en het Minneke lekker laten doen zou ik zeggen .
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja gewoon alvast reserveren voor 10 personen, en zeggen dat het kan zijn dat je later belt dat er nog 1 à 2 bij kunnen komen of eraf gaan?
Blond- Lady Post-a-lot
Minneke schreef:Ben je niet bang dat ze tegen die tijd misschien volzitten Punkie?
Dan ben jij de contactpersoon bij deze
Gast- Gast
Chance schreef:Ja gewoon alvast reserveren voor 10 personen, en zeggen dat het kan zijn dat je later belt dat er nog 1 à 2 bij kunnen komen of eraf gaan?
Ga jij inmiddels zeker weten mee of nog steeds onder voorbehoud?
Ik zelf ben er bijna zeker van dat ik mee ga, maar heb nog een hele kleine voorbehoud omdat ik gewoon niet kan inschatten hoe ik me dan voel.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja ik ga zeker mee. Zie net dat ik idd o.v.b. Genoemd sta, maar ik kom gewoon!
Blond- Lady Post-a-lot
Chance schreef:Ja ik ga zeker mee. Zie net dat ik idd o.v.b. Genoemd sta, maar ik kom gewoon!
Ik heb het weggehaald
Gast- Gast
Gezellig Chance, dat je mee gaat!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» High tea Den Bosch!
» Twente meeting - 3 november!
» Meeting omgeving S.teenwijk 25 november
» oktober-november-december-januari mama meeting
» Uitje naar Blijdorp in November (update: 10 november)
» Twente meeting - 3 november!
» Meeting omgeving S.teenwijk 25 november
» oktober-november-december-januari mama meeting
» Uitje naar Blijdorp in November (update: 10 november)
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: