Meeting Den Bosch // 18 november 14:30 uur
+18
Kowalski
mzcharlotte
Poubelle
Sam
Ibbeltje
Mees
Pompoen
Barbabella
Esperanza
Elliot
June
Blond
Joss1
Jeanette
Lachebekje
Snoes
Stoplicht
SoCali
22 plaatsers
Pagina 6 van 9
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Meeting Den Bosch // 18 november 14:30 uur
Chance schreef:Gereserveerd . Inderdaad voor 11 personen en gezegd dat ik een paar dagen van tevoren nog bel met het exacte aantal. Ik heb de High-tea de luxe gereserveerd. En verteld dat we 1 zwangere dame in ons midden hebben (werd gevraagd).
Meeten we met zn allen op het station, of zijn er ook nog dames die zelf naar Pink Lemon gaan? Want dan is het handig dat jullie mijn achternaam weten.
Oh echt, moesten ze dat weten?! Nou woei!
Ik heb er zin in! Nu moet ik echt mijn been breken wil ik niet komen hoor! Nou ja, ok als het niet lekker gaat met mijn hand dan moet ik misschien ook afhaken, maar goed ik word op dinsdag geopereerd en het is een minor ingreep en vorige keren herstelde ik megasnel dus ga er gewoon vanuit dat dat niet aan de orde is!
@Minneke, dat was precies het bericht waar ik blijkbaar overheen had gelezen...de rest had ik namelijk wel gezien...of ik moet ineens wel héél vergeetachtig zijn geworden...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Toet schreef:Kowalski schreef:Gewoon doen Sam! Ik ken ook niemand en ben net zo goed een schijterd eerste-klas, maar heb er wel zin in!
Jaaaaaa ik vind het zo leuk dat jij komt!
Ik ook!!! Ooh sowieso komen er allemaal leuke mensen!! Volgens mij dan...
Hoewel ik wel twijfel aan Toet en Minneke hoor... Oh en Chance...
@Sam, ik ken er een aantal en een heleboel niet, maar ik vind het eerlijk gezegd altijd leuker als er nieuwe gezichten bij zijn, zo leer je nog eens mensen kennen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:Toet schreef:Kowalski schreef:Gewoon doen Sam! Ik ken ook niemand en ben net zo goed een schijterd eerste-klas, maar heb er wel zin in!
Jaaaaaa ik vind het zo leuk dat jij komt!
Ik ook!!! Ooh sowieso komen er allemaal leuke mensen!! Volgens mij dan...
Hoewel ik wel twijfel aan Toet en Minneke hoor... Oh en Chance...
Trut
Gast- Gast
Pompoen schreef:Chance schreef:Gereserveerd . Inderdaad voor 11 personen en gezegd dat ik een paar dagen van tevoren nog bel met het exacte aantal. Ik heb de High-tea de luxe gereserveerd. En verteld dat we 1 zwangere dame in ons midden hebben (werd gevraagd).
Meeten we met zn allen op het station, of zijn er ook nog dames die zelf naar Pink Lemon gaan? Want dan is het handig dat jullie mijn achternaam weten.
Oh echt, moesten ze dat weten?! Nou woei!
Ik heb er zin in! Nu moet ik echt mijn been breken wil ik niet komen hoor! Nou ja, ok als het niet lekker gaat met mijn hand dan moet ik misschien ook afhaken, maar goed ik word op dinsdag geopereerd en het is een minor ingreep en vorige keren herstelde ik megasnel dus ga er gewoon vanuit dat dat niet aan de orde is!
@Minneke, dat was precies het bericht waar ik blijkbaar overheen had gelezen...de rest had ik namelijk wel gezien...of ik moet ineens wel héél vergeetachtig zijn geworden...
Wat een leuke woordspeling voor jou
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Nou ik ben momenteel wel even afgehaakt...kom tijd te kort voor al die dingen die ik wil maken!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Waarom is Den Bosch zo ver weg? Volgens mij wordt dit een super gezellige meeting, maar voor mij echt ver uit de slinger helaas..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Er komt heus vast wel weer een nieuwe leuke meeting dichterbij...of je moet er zelf een organiseren .
Pompoen- Lady Post-a-lot
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Haha wat officieel zeg!
Ik ben trouwens wel erg benieuwd of Lachebekje en Barbarella nou nog mee gaan, aangezien ze helemaal niet meer reageren.
En hoe laat zullen we op het station afspreken?
@Esperanza en Chance, zullen wij samen reizen op de een of andere manier? Chance ga jij over A'foort of over Utrecht gelijk? Ik stap in A'foort op en in Utrecht stap ik dan over op de trein naar DB.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd of Lachebekje en Barbarella nou nog mee gaan, aangezien ze helemaal niet meer reageren.
En hoe laat zullen we op het station afspreken?
@Esperanza en Chance, zullen wij samen reizen op de een of andere manier? Chance ga jij over A'foort of over Utrecht gelijk? Ik stap in A'foort op en in Utrecht stap ik dan over op de trein naar DB.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik ga vanuit E. naar Utrecht. Dus dan is het handigste om daar te meeten denk ik? Welke trein zullen we nemen? Die van 13.38 of van 13.53? De eerste komt 14.07 aan, de ander om 14.22 uur. Ik weet niet hoe laat de andere dames arriveren?
Blond- Lady Post-a-lot
Chance schreef:Ik ga vanuit E. naar Utrecht. Dus dan is het handigste om daar te meeten denk ik? Welke trein zullen we nemen? Die van 13.38 of van 13.53? De eerste komt 14.07 aan, de ander om 14.22 uur. Ik weet niet hoe laat de andere dames arriveren?
Ja dacht we dat je niet via A'foort zou gaan, maar ik wist niet zeker of er vanuit E. wel treinen naar Utrecht gaan . Denk dat 14.22 een beetje aan de late kant is dus ik ben wel voor 14.07 uur?
Pompoen- Lady Post-a-lot
13.49 of 14.09
Kan eventueel ook 14.03 maar dan zit ik in een stoptrein.. liever niet haha
Kan eventueel ook 14.03 maar dan zit ik in een stoptrein.. liever niet haha
Gast- Gast
Hoe ver is het lopen? Als we afspreken dat we om 14.15 u gaan lopen? Dat iedereen dan zorgt dat die er voor die tijd is?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Tien minuten ofzo!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik parkeer mijn auto tussen het station en het centrum in, jullie komen langs die weg. Dan zorg ik ook dat ik er om 14.15 ben en neem ik wel contact op met iemand waar ik het nummer van heb (Pompoen of Pixie? )
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik was benieuwd hoe jullie het gehad hadden....
Maar het is dus pas volgende week
Maar het is dus pas volgende week
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Neee Sam, jij zou meegaan! Dus!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Aangezien het komend weekend is ipv afgelopen weekend, wil ik er nog wel eens over nadenken
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Die van 14:07 vind ik prima.Pompoen schreef:Chance schreef:Ik ga vanuit E. naar Utrecht. Dus dan is het handigste om daar te meeten denk ik? Welke trein zullen we nemen? Die van 13.38 of van 13.53? De eerste komt 14.07 aan, de ander om 14.22 uur. Ik weet niet hoe laat de andere dames arriveren?
Ja dacht we dat je niet via A'foort zou gaan, maar ik wist niet zeker of er vanuit E. wel treinen naar Utrecht gaan . Denk dat 14.22 een beetje aan de late kant is dus ik ben wel voor 14.07 uur?
Ik ben al een hele poos niet meer op CS geweest, maar is bij het grote blauwe bord meeten nog steeds handig?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ja denk het wel! Ik kom om 13.23 uur aan op Utrecht, en jullie?
Blond- Lady Post-a-lot
Ik kom met de fiets en zal zorgen dat ik er rond 13:30 of iets eerder ben, ik moet ook nog even een kaartje kopen.
Esperanza- Kletskop
Je kan met korting meereizen op mijn kaart hè
Blond- Lady Post-a-lot
Dat scheelt echt een stuk!!!
Esperanza- Kletskop
Sorry hier ben ik weer, ben amper op het forum geweest de laatste tijd. Kan/mag ik nog mee ? ( als ik durf)
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Meiden, ik kan nog even niks zeggen over of ik mee ga gezien de omstandigheden. Misschien vind ik het juist heel fijn, misschien juist helemaal niet, het hangt er helemaal vanaf hoe de komende dagen lopen. Helaas kan ik er niks over zeggen nog. Maar ik sta dus onder een héle dikke voorbehoud nu.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Meeting Den Bosch
» Twente meeting - 3 november!
» Meeting omgeving S.teenwijk 25 november
» oktober-november-december-januari mama meeting
» Uitje naar Blijdorp in November (update: 10 november)
» Twente meeting - 3 november!
» Meeting omgeving S.teenwijk 25 november
» oktober-november-december-januari mama meeting
» Uitje naar Blijdorp in November (update: 10 november)
Pagina 6 van 9
Permissies van dit forum: