Literaire thrillers
+9
Blond
Elliot
Sterre
Tullow
*Troela*
Lady4
LaBird
silly-one
Sam
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Literaire thrillers
Wie heeft er weer tips voor me? Ik hou van, en heb ook alle boeken gelezen van: Karen Slaughter, Nicci French, Tess Gerritsen, Loes den Hollander, verder alle bekende Nederlandse schrijfsters van Literaire thrillers heb ik ook al gelezen.
Edit: de boeken van Dan Brown vind ik ook retespannend!
Edit: de boeken van Dan Brown vind ik ook retespannend!
Laatst aangepast door Carrie op wo 17 okt 2012 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Literaire thrillers
Cody McFadyen, Linda Jansma, Marelle Boersma - babymakelaar. Die vind ik heel goed.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam schreef:Cody McFadyen, Linda Jansma, Marelle Boersma - babymakelaar. Die vind ik heel goed.
Dank je! Ga ze meteen online reserveren bij mijn bieb, de techniek is vooruit gegaan
Gast- Gast
Ik ga nog even verder voor je denken, als ik meer tips heb hoor je het.
Sam- Kletskop
Tom Robb Smit
Kind 44, Kolyma, Agent 6. Zeer indrukwekkende boeken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Sam schreef:Ik ga nog even verder voor je denken, als ik meer tips heb hoor je het.
Is goed!
Gast- Gast
silly-one schreef:Tom Robb Smit
Heb Kind 44 gereserveerd, lijkt me een erg spannend boek aan de omschrijving te zien.
Gast- Gast
Complete serie van Camilla Läckberg GE-WEL-DIG
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
Ik vind trouwens Camilla Läckberg ook wel oke, geen hoogstandje, maar leest goed weg.
Karen Rose is ook goed te doen.
Alan Folsom hoor ik ook veel goeds over.
Tania Carver - insluiper
Tania Carver - insluiper
Sam- Kletskop
Sam schreef:Ik vind trouwens Camilla Läckberg ook wel oke, geen hoogstandje, maar leest goed weg.
Haha, ik vind boeken van haar echt super
LaBird- Fluisteraar
Sam schreef:Ik vind trouwens Camilla Läckberg ook wel oke, geen hoogstandje, maar leest goed weg.
Tania Carver - insluiper
Oja die was ik vergeten te noemen, heb ook alle boeken van Camilla Läckberg gelezen. Van Karen Rose heb ik er 2 gelezen, vond ze iets te gruwelijk, hoe het geschreven is. De laatste 2 die je noemt ken ik niet, dus die zal ik ook op mijn lijstje zetten.
Gast- Gast
LaBird schreef:Sam schreef:Ik vind trouwens Camilla Läckberg ook wel oke, geen hoogstandje, maar leest goed weg.
Ik vind ze een beetje lauw. Heb op vakantie eerste 3 delen gelezen. Vond 'de predikant' heel goed. Maar lees nu 'zusje', geen doorkomen aan...
Sam- Kletskop
Carrie, je zou eens voor leestips op crimezone.nl moeten kijken. Haal ik veel boeken vanaf die ik nog wil lezen.
Sam- Kletskop
Harlan Coben is wel goed ook... en Steve Mosby, maar dat is best wat extremer vind ik
LaBird- Fluisteraar
Sam schreef:LaBird schreef:Sam schreef:Ik vind trouwens Camilla Läckberg ook wel oke, geen hoogstandje, maar leest goed weg.
Ik vind ze een beetje lauw. Heb op vakantie eerste 3 delen gelezen. Vond 'de predikant' heel goed. Maar lees nu 'zusje', geen doorkomen aan...
Ik lees überhaupt nooit meerdere boeken van dezelfde schrijver/schrijfster achter elkaar, wellicht dat het daar aan kan liggen? Heb dat nl. met Nicci French gedaan een flink aantal jaren. En vond hun boeken alsmaar voorspellender worden. Heb bijna al hun boeken achter elkaar gelezen toen. Vond het eigenlijk jammer dat ik de boeken wat teleurstellend vond, dus ik heb toen besloten dat nooit weer te doen.
LaBird- Fluisteraar
Sam schreef:Carrie, je zou eens voor leestips op crimezone.nl moeten kijken. Haal ik veel boeken vanaf die ik nog wil lezen.
Oh die site ken ik niet, goede tips dank je
Gast- Gast
LaBird schreef:Sam schreef:LaBird schreef:Sam schreef:Ik vind trouwens Camilla Läckberg ook wel oke, geen hoogstandje, maar leest goed weg.
Ik lees überhaupt nooit meerdere boeken van dezelfde schrijver/schrijfster achter elkaar, wellicht dat het daar aan kan liggen? Heb dat nl. met Nicci French gedaan een flink aantal jaren. En vond hun boeken alsmaar voorspellender worden. Heb bijna al hun boeken achter elkaar gelezen toen. Vond het eigenlijk jammer dat ik de boeken wat teleurstellend vond, dus ik heb toen besloten dat nooit weer te doen.
Nee dat doe ik ook bewust niet. Heb er steeds 1 of 2 boeken tussendoor gelezen.
Sam- Kletskop
Carrie schreef:silly-one schreef:Tom Robb Smit
Heb Kind 44 gereserveerd, lijkt me een erg spannend boek aan de omschrijving te zien.
Het zijn 3 boeken die qua verhaallijn op elkaar volgen. Plus dat er ook een stukje geschiedenis van de Sovjet bij zit. Groot deel is natuurlijk fictie, maar een deel is puur zoals het daar in de tijd van het communisme was.
De boeken zijn los goed te lezen, maar ik zal ze wel in volgorde van verschijning lezen ( kind 44 -kolyma - agent 6). Dat heeft te maken met de rol van de hoofdpersoon.
En inhakend op de voorspelbaarheid. Ik heb ze met een tussenpoos van 1 jaar gelezen ( moest wachten op het nieuwe boek) en ik kan nu niet meer echt zeggen of er een stukje voorspelbaarheid inzit.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Marelle Boersma heeft ook Wraak, een heel goed en beklemmend boek vond ik dat.
Verder zijn de boeken van James Patterson (Alex Cross reeks en Women's murderclub) aanraders en alle delen (op volgorde) van de Kay Scarpetta serie van Patricia Cornwell.
En Jillaine Hoffman heeft een paar hele spannende boeken.
Verder zijn de boeken van James Patterson (Alex Cross reeks en Women's murderclub) aanraders en alle delen (op volgorde) van de Kay Scarpetta serie van Patricia Cornwell.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik kon trouwens niet door Kind 44 heenkomen, vond het helemaal niks. Is niet zo'n lekker wegleesboek vind ik.
Lady4- Ratel
De boeken van:
Lisa Jackson
Mo Hayder
Chevy Stevens
Vooral de serie van Lisa Jackson vond ik helemaal super!
Lisa Jackson
Mo Hayder
Chevy Stevens
Vooral de serie van Lisa Jackson vond ik helemaal super!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Ik lees heel graag boeken van Elizabeth George. De Inspector Lynley serie is erg goed.
Verder hou ik van boeken van Karin Fossum en Jo Nesbo. Ik weet niet of je ook de Millennium trilogie van Stieg Larsson hebt gelezen? Ik vond de boeken geweldig.
Verder hou ik van boeken van Karin Fossum en Jo Nesbo. Ik weet niet of je ook de Millennium trilogie van Stieg Larsson hebt gelezen? Ik vond de boeken geweldig.
Gast- Gast
Ik lees ongeveer dezelfde boeken als jij, Carrie. Ik vind Jo Bravo ook een erg goede schrijver, misschien is dat ook iets voor jou? Het is een serie, maar ik heb ze niet op volgorde gelezen, is op zich ook niet echt nodig.
Harlan Cohen vind ik idd ook goed!
Harlan Cohen vind ik idd ook goed!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Lady4 schreef:Marelle Boersma heeft ook Wraak, een heel goed en beklemmend boek vond ik dat.
Hem wilde ik ook noemen met deze reeks! Ik heb er nog maar één boek van gelezen, maar was super spannend en leest heel lekker.
Laatst aangepast door Sterre op wo 17 okt 2012 - 19:52; in totaal 1 keer bewerkt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Oooh ja, Lisa Jackson!! En Lisa Ugner heeft ook drie goede boeken geschreven.
Lady4- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: