Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen

+59
Aggi
Merai
Rouxxxe
Derpy
liesje
Creabea_28
Parisienne
mii_joyce
Spring
Caroow
Rush
Ellebel
Jasmine
KOL
mo-lola
Dennenappel
myloon
*Lookie*
Jeanette
SuperGrover
kwebbeltje
Marie
Blond
Lady4
Amber-
Le Chat Noir
Siem
Japie
Carra
Siamsa
Kaboutertje
Mamsie
Curious
Marin
Caribbeanlover
Oasis
June
Kowalski
loura
Alex
Niekske
LaBird
rapa nui
Bazinga
flower
Annemoontje
Thunder
silly-one
mzcharlotte
Mida4you
RioolSpook
Sarah1985
Dora
Hoochie
Guus
_Lacey_
Antibes
Arwyn
Roza
63 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen - Pagina 5 Empty Re: Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen

Bericht  Aggi vr 19 okt 2012 - 8:39

Dat mijn vader nog zou leven zodat hij onze prachtige zoon zou kunnen ontmoeten en hem zou kunnen zien opgroeien, dit begin ik steeds meer te missen. Hij zou zoveel van dit knulletje houden... t steekt mij de laatste tijd steeds meer merk ik...
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen - Pagina 5 Empty Re: Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen

Bericht  Aggi vr 19 okt 2012 - 8:41

myloon schreef:Dan wens ik dat: Ik snel zwanger ben en we eindelijk die medische molen uit kunnen.

Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen - Pagina 5 699888 Hoop dat dit snel gaat gebeuren meis. Knuffel !!
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen - Pagina 5 Empty Re: Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen

Bericht  Jasmine vr 19 okt 2012 - 9:55

Aggi schreef:Dat mijn vader nog zou leven zodat hij onze prachtige zoon zou kunnen ontmoeten en hem zou kunnen zien opgroeien, dit begin ik steeds meer te missen. Hij zou zoveel van dit knulletje houden... t steekt mij de laatste tijd steeds meer merk ik...

hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen - Pagina 5 Empty Re: Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen

Bericht  myloon zo 21 okt 2012 - 5:18

Aggi schreef:
myloon schreef:Dan wens ik dat: Ik snel zwanger ben en we eindelijk die medische molen uit kunnen.

Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen - Pagina 5 699888 Hoop dat dit snel gaat gebeuren meis. Knuffel !!

Dank je lieverd!!! ook een hele dikke knuffel voor jou!!!
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen - Pagina 5 Empty Re: Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen

Bericht  Stuiterbal zo 21 okt 2012 - 5:21

Dat mijn zoontje en ik eindelijk eens stress loos kunnen leven en genieten. Dat er geen afgunst meer is naar mij en dat ik gewoon gewaardeerd word zoals ik ben.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen - Pagina 5 Empty Re: Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen

Bericht  ShallY ma 22 okt 2012 - 2:53

Dat mijn vader weer beter wordt en nog heel lang kan genieten van zijn kinderen en kleinkinderen.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen - Pagina 5 Empty Re: Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen

Bericht  loesje ma 22 okt 2012 - 2:59

Dat ik me niet meer zo eenzaam voel en weer gelukkig en gezond word.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen - Pagina 5 Empty Re: Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 3:01

Een wens voor mezelf: dat ik een fantastische baan vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen - Pagina 5 Empty Re: Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen

Bericht  Caro ma 22 okt 2012 - 3:04

Doe dan toch maar een ontzettende lieve, leuke vent die mijn beste vriend is maar die tegelijkertijd ook mijn tenen laat krullen van passie :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen - Pagina 5 Empty Re: Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum