Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips gevraagd voor Flair abbo met korting..

3 plaatsers

Ga naar beneden

Tips gevraagd voor Flair abbo met korting.. Empty Tips gevraagd voor Flair abbo met korting..

Bericht  Jelleke ma 15 okt 2012 - 0:39

Hoi,

Mijn jaarabonnement van Flair stopt bijna en ik wil opnieuw een (jaar)abonnement afsluiten.
De laatste keer betaalde ik 65 euro voor een jaar, nu zou ik 100 euro betalen voor 50 nummers.
Een behoorlijk verschil dus! Op internet ben ik naar andere aanbiedingen aan het kijken maar ik kom nog niks tegen. Iemand nog een tip?

x Jelleke
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd voor Flair abbo met korting.. Empty Re: Tips gevraagd voor Flair abbo met korting..

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 0:41

Maar je mag toch niet een nieuw abonnement met korting als je het afgelopen (half) jaar al lid bent geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd voor Flair abbo met korting.. Empty Re: Tips gevraagd voor Flair abbo met korting..

Bericht  Plien84 ma 15 okt 2012 - 0:42

Je moet even naar flair bellen met de mededeling dat je je abonnement wil stopzetten. Bij mij deden ze toen gelijk weer een aanbieding en kon ik alsnog gewoon verlengen.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd voor Flair abbo met korting.. Empty Re: Tips gevraagd voor Flair abbo met korting..

Bericht  Rush ma 15 okt 2012 - 0:43

Pippa schreef:Maar je mag toch niet een nieuw abonnement met korting als je het afgelopen (half) jaar al lid bent geweest?
Ik heb 3x een kortdurend abbo gehad met korting (via internet acties) en de laatste keer zou het verlengd worden voor €148 voor 1 jaar. Heb erheen gebeld of het ook een half jaar abbo kon worden, want het was veel geld en toen boden ze me een jaar voor €60 aan.

Dit was bij de Viva.

Maar ik zou dus gewoon even bellen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd voor Flair abbo met korting.. Empty Re: Tips gevraagd voor Flair abbo met korting..

Bericht  Jelleke ma 15 okt 2012 - 0:45

Rush schreef:
Pippa schreef:Maar je mag toch niet een nieuw abonnement met korting als je het afgelopen (half) jaar al lid bent geweest?
Ik heb 3x een kortdurend abbo gehad met korting (via internet acties) en de laatste keer zou het verlengd worden voor €148 voor 1 jaar. Heb erheen gebeld of het ook een half jaar abbo kon worden, want het was veel geld en toen boden ze me een jaar voor €60 aan.

Dit was bij de Viva.

Maar ik zou dus gewoon even bellen.

Ik ga inderdaad even bellen, bedankt voor de tips!
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd voor Flair abbo met korting.. Empty Re: Tips gevraagd voor Flair abbo met korting..

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 0:49

Rush schreef:
Pippa schreef:Maar je mag toch niet een nieuw abonnement met korting als je het afgelopen (half) jaar al lid bent geweest?
Ik heb 3x een kortdurend abbo gehad met korting (via internet acties) en de laatste keer zou het verlengd worden voor €148 voor 1 jaar. Heb erheen gebeld of het ook een half jaar abbo kon worden, want het was veel geld en toen boden ze me een jaar voor €60 aan.

Dit was bij de Viva.

Maar ik zou dus gewoon even bellen.

Ja, maar ik doelde meer op het feit dat ze een nieuw abonnement ergens anders, goedkoper, wilde afsluiten. Dat mag niet als je al abonnee bent geweest. Via Sanoma zelf kun je het vaak we regelen inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd voor Flair abbo met korting.. Empty Re: Tips gevraagd voor Flair abbo met korting..

Bericht  Rush ma 15 okt 2012 - 0:52

Pippa schreef:

Ja, maar ik doelde meer op het feit dat ze een nieuw abonnement ergens anders, goedkoper, wilde afsluiten. Dat mag niet als je al abonnee bent geweest. Via Sanoma zelf kun je het vaak we regelen inderdaad.
Dat heb ik dus 3x gedaan Wink

Bij de Telegraaf kan het bijv. niet, dat weet ik zeker.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd voor Flair abbo met korting.. Empty Re: Tips gevraagd voor Flair abbo met korting..

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 0:53

Dan is dat nu wellicht anders, maar ik kon dat nooit bij de Flair of YES. Bij het AD ook niet, maar dat kan wel om en om op de naam van mijn vriend & mij Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd voor Flair abbo met korting.. Empty Re: Tips gevraagd voor Flair abbo met korting..

Bericht  Jelleke ma 15 okt 2012 - 0:55

Pippa schreef:Dan is dat nu wellicht anders, maar ik kon dat nooit bij de Flair of YES. Bij het AD ook niet, maar dat kan wel om en om op de naam van mijn vriend & mij Yes

Nou, ik heb Zester gebeld, de aanbieding van 65 euro voor een jaar bestaat niet meer, dat is sinds vandaag (ik ben net te laat dus) 71,25 euro. Ook prima, scheelt weer met die 100 euro die op internet staat. En die prijsverhoging zal wel met de btw te maken hebben. Was een goede tip dus om te bellen!
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd voor Flair abbo met korting.. Empty Re: Tips gevraagd voor Flair abbo met korting..

Bericht  Rush ma 15 okt 2012 - 0:56

Hahaha sneaky Pippa.

Ik weet niet, kreeg ook steeds via andere bedrijven bevestigingen enzo, maar het ging qua administratie wel altijd goed via Sanoma.

Nou volgend jaar bel ik gewoon weer, misschien kunnen ze dan weer een mooi prijsje maken. Tips gevraagd voor Flair abbo met korting.. 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd voor Flair abbo met korting.. Empty Re: Tips gevraagd voor Flair abbo met korting..

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 0:57

Goed opgelost dus Jelleke, heel fijn! Ik wil ook de flair... maar heb al de JAN en de Vriendin als abonnement Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd voor Flair abbo met korting.. Empty Re: Tips gevraagd voor Flair abbo met korting..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum