Nieuwe opvreetmomentjes...
+11
Aimee
Parisienne
_Jet
ekjir@M
Pien
Novalee
smooch
_Lana_
Slakje
Caroow
Printje
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nieuwe opvreetmomentjes...
Zo lief, ik kan haast niet wachten om te communiceren met mijn smurfie.
Mijn kind is natuurlijk nog niet geboren maar ik hou echt al zoveel van hem! Mijn wonderbaby. Hij trappelt zo leuk, mijn kleine drukte makertje.
Mijn kind is natuurlijk nog niet geboren maar ik hou echt al zoveel van hem! Mijn wonderbaby. Hij trappelt zo leuk, mijn kleine drukte makertje.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Zo lief, ik kan haast niet wachten om te communiceren met mijn smurfie.
Ik word blij van jouw posts over je zoontje!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Paper Crown schreef:Zo lief, ik kan haast niet wachten om te communiceren met mijn smurfie.
Ik word blij van jouw posts over je zoontje!
Ik ook! Heel blij .
En het is ook gewoon geweldig zo'n klein kindje in je buik!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik kreeg vandaag tranen in mijn ogen van geluk toen ik met mijn dochter in het theater zat voor de musical van Dora en ze zo gespannen zat te wachten op wat er zou gaan gebeuren en zo aandachtig zat te kijken en later ook enthousiast aan het meedoen was . Ik heb meer naar haar gekeken dan naar Dora.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, wat toevallig! Ze schelen ook maar heel weinig natuurlijk.Pien schreef:Ik moet heel vaak lachen om dingen die jij opschrijft want het zijn precies dingen die E precies zo doet!!!Novalee schreef:N. wil elke keer als ik haar van de commode af til eerst knuffelen. Dan slaat ze haar armpjes om mijn nek en legt haar hoofd op m'n schouder. En als ik los wil laten grijpt ze me alleen maar steviger vast
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
J. komt bij de peuterspeelzaal altijd de gang in rennen als hij me ziet en dan roept hij tegen iedereen "mijn mama!" en dan kijkt hij zo heel trots of iedereen het wel ziet
En als ik hem 'smiddags wakker maak wil hij altijd bij me op schoot zitten om goed wakker te worden en dan knuffelt hij me en als ik het maar in m'n hoofd haal om 2 mm te bewegen knijpt hij me fijn omdat hij bang is dat hij van schoot af moet.
M. is schattig omdat ze heel hard aan komt teigeren/kruipen als ze mij of m'n man binnen ziet komen en dan gaat ze heel lief liggen lachen als ze bij onze voeten is aangekomen.
En als ik hem 'smiddags wakker maak wil hij altijd bij me op schoot zitten om goed wakker te worden en dan knuffelt hij me en als ik het maar in m'n hoofd haal om 2 mm te bewegen knijpt hij me fijn omdat hij bang is dat hij van schoot af moet.
M. is schattig omdat ze heel hard aan komt teigeren/kruipen als ze mij of m'n man binnen ziet komen en dan gaat ze heel lief liggen lachen als ze bij onze voeten is aangekomen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
» Nieuwe take me out
» Nieuwe tv..
» Nieuwe TV HELP!
» Nieuwe naam, nieuwe avatar