Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe opvreetmomentjes...

+11
Aimee
Parisienne
_Jet
ekjir@M
Pien
Novalee
smooch
_Lana_
Slakje
Caroow
Printje
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe opvreetmomentjes... Empty Nieuwe opvreetmomentjes...

Bericht  Printje za 13 okt 2012 - 9:24

Vandaag kon ik onze lieverd wel weer opvreten....
Hij zat met mij in bad en wilde de baby wassen (mijn buik dus)

Heel voorzichtig ging hij mijn buik wassen en zei ondertussen steeds was was baby I love you I love you I love you I love you

En van de week zei hij weer; mama mij houwwe van jou! en een hele dikke kus daarna.

Iemand nog meer van die lieve momentje gehad de afgelopen tijd?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe opvreetmomentjes... Empty Re: Nieuwe opvreetmomentjes...

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 9:27

Wat lief Printje I love you

Ik heb continu van die momenten met mijn zoon. Ik hou zo veel van hem, de gedachte aan hem kwijtraken maakt me zo vreselijk bang....ik mis hem ook echt als ik aan het werk ben, dat vind ik soms wel zwaar. Maar het is zo'n lief, klein, knuffelventje, ik ben zo vreselijk trots op hem.

Gast
Gast

Bericht  Printje za 13 okt 2012 - 9:29

Zelda schreef:Wat lief Printje I love you

Ik heb continu van die momenten met mijn zoon. Ik hou zo veel van hem, de gedachte aan hem kwijtraken maakt me zo vreselijk bang....ik mis hem ook echt als ik aan het werk ben, dat vind ik soms wel zwaar. Maar het is zo'n lief, klein, knuffelventje, ik ben zo vreselijk trots op hem.

Ik ook hoor, en ook wat je daarna omschrijft herken ik zo ontzettend... hier ook een enorme enorme grote knuffel-kuskont. Ik kan hem de hele dag door altijd wel opvreten maar ik vond dit wel zo schattig..

Bleef hij maar altijd zo.....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 9:32

Printje schreef:
Zelda schreef:Wat lief Printje I love you

Ik ook hoor, en ook wat je daarna omschrijft herken ik zo ontzettend... hier ook een enorme enorme grote knuffel-kuskont. Ik kan hem de hele dag door altijd wel opvreten maar ik vond dit wel zo schattig..

Bleef hij maar altijd zo.....
Ja dat gevoel heb ik ook, bleef hij altijd maar zo. Dat gevoel had ik toen hij een baby was, een dreumes, en nu hij een peuter is heb ik dat nog steeds :P vraag me af of het weggaat ooit.

Hij heeft soms van zulke lieve uitspraken, mij willen knuffelen en kussen bovenaan de trap als ik wegga en dan zeggen 'en nu gaan hoor mama, dalijk kom jij te laat!'

Gast
Gast

Bericht  Printje za 13 okt 2012 - 9:34

Ik vind deze leeftijd zo zo zo ontzettend geweldig, dat kletsen heeeeeeeeeeeeerlijk. Ik heb dat altijd wel gehad ook hoor maar deze leeftijd vind ik wel zo leuk. Het is zo'n heerlijke makkelijke schat dat ik zo bang ben dat nummer 2 dadelijk helemaal niet zo is ofzo Embarassed Embarassed

R is gewoon te leuk hahahahhaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow za 13 okt 2012 - 9:36

Mijn nichtje (21 mnd) wil steeds de echo-foto zien en dan zegt ze "beeeeeeebieeeee". Ook in de nu nog lege babykamer staat ze "beeeeebieee" te roepen. Zoooo lief!!!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 9:37

Printje schreef:Ik vind deze leeftijd zo zo zo ontzettend geweldig, dat kletsen heeeeeeeeeeeeerlijk. Ik heb dat altijd wel gehad ook hoor maar deze leeftijd vind ik wel zo leuk. Het is zo'n heerlijke makkelijke schat dat ik zo bang ben dat nummer 2 dadelijk helemaal niet zo is ofzo Embarassed Embarassed

Heerlijk om lekker even op te scheppen he? Nieuwe opvreetmomentjes... 3079029344Nieuwe opvreetmomentjes... 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Printje za 13 okt 2012 - 9:38

Zelda schreef:
Printje schreef:Ik vind deze leeftijd zo zo zo ontzettend geweldig, dat kletsen heeeeeeeeeeeeerlijk. Ik heb dat altijd wel gehad ook hoor maar deze leeftijd vind ik wel zo leuk. Het is zo'n heerlijke makkelijke schat dat ik zo bang ben dat nummer 2 dadelijk helemaal niet zo is ofzo Embarassed Embarassed

Heerlijk om lekker even op te scheppen he? Nieuwe opvreetmomentjes... 3079029344Nieuwe opvreetmomentjes... 3079029344

hahahahaha ja he, in dit topic mag dat vind ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 9:39

Printje schreef:
Zelda schreef:

Jawel hoor, soms mag dat gewoon Very Happy je hoeft niet altijd bescheiden te blijven, toch!

Gast
Gast

Bericht  Slakje za 13 okt 2012 - 9:44

Louise kan zwaaien. Zo schattig. Mijn hart smolt toen ik vandaag plots weg moest. Ze zat bij de babysit op schoot en zwaaide zo schattig. Hihi.

En we zingen ook altijd een liedje, maar dan zo in klanken ('Tatatatatatatatatatatata'), het kleine stukje dat we dan vol enthousiasme doen, kan ze ondertussen meedoen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  _Lana_ za 13 okt 2012 - 9:45

Ah wat lief!! I love you
Jouw zoontje vind ik op de foto's die je wel eens hebt geplaatst, ook om op te vreten!

Ik heb niet specifiek een momentje.
Maar ik vind ze echt de hele dag om op te vreten.
Dan zijn ze lekker aan het spelen en dan smelt ik gewoon. Dan mĂłet ik ze gewoon even pakken en een dikke knuffel en tientalen kusjes geven. Ook eigenlijk de hele dag door, haha.
Het klinkt echt ontzettend klef, maar ja het zijn ook zulke SCHATJES! Nieuwe opvreetmomentjes... 2474380249
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  _Lana_ za 13 okt 2012 - 9:47

Zelda schreef:
Printje schreef:
Zelda schreef:

Jawel hoor, soms mag dat gewoon Very Happy je hoeft niet altijd bescheiden te blijven, toch!

Tuurlijk niet, lekker klef, heerlijk af en toe, haha.
Jullie hebben beiden ook enorme lieve, leuke ventjes ( wat ik kan zien van foto's ) I love you.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 9:51

Dank je, Lana Very Happy

Van dat kusjes en knuffels geven herken ik ook heel goed. Het lijkt soms wel of ik mijn zoon de hele dag kusjes MOET geven, hij is gewoon zo lief Nieuwe opvreetmomentjes... 2474380249

Gast
Gast

Bericht  Printje za 13 okt 2012 - 9:52

Dank je wel Lana
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Lana_ za 13 okt 2012 - 10:02

Zelda schreef:Dank je, Lana Very Happy

Van dat kusjes en knuffels geven herken ik ook heel goed. Het lijkt soms wel of ik mijn zoon de hele dag kusjes MOET geven, hij is gewoon zo lief Nieuwe opvreetmomentjes... 2474380249

Haha, dat heb ik dus ook, ik kan het gewoon nĂ­et laten! Gelukkig zijn ze er van het begin af aan al aan gewend Laughing, haha.
Okee, nog iets heeeel klefs, als ze niet bij me zijn en ik denk aan ze, dan krijg ik gewoon een kriebel in mijn buik, haha.
( Ik zou het bijna weg willen halen, want dit klinkt echt te erg, haha ).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  smooch za 13 okt 2012 - 10:22

Haha ik geef mijn dochter ook heel de dag door kusjes. Ik wil der bijna opeten zo schattig vind ik haar haha.

Vanmiddag was ze ontzettend schattig aan het lachen naar mijn vriend en geluidjes aan het maken, ik kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen Embarassed

En als ik het zo bij jullie lees wordt het niet minder, gelukkig maar Very Happy
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  _Lana_ za 13 okt 2012 - 10:27

smooch schreef:Haha ik geef mijn dochter ook heel de dag door kusjes. Ik wil der bijna opeten zo schattig vind ik haar haha.

Vanmiddag was ze ontzettend schattig aan het lachen naar mijn vriend en geluidjes aan het maken, ik kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen Embarassed

En als ik het zo bij jullie lees wordt het niet minder, gelukkig maar Very Happy

I love you
Dat heb ik dus ook regelmatig Embarassed. En nee het wordt zeker niet minder, het wordt alleen maar meer!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  smooch za 13 okt 2012 - 10:28

_Lana_ schreef:
smooch schreef:Haha ik geef mijn dochter ook heel de dag door kusjes. Ik wil der bijna opeten zo schattig vind ik haar haha.

I love you
Dat heb ik dus ook regelmatig Embarassed. En nee het wordt zeker niet minder, het wordt alleen maar meer!!

Hahah, oh jee!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  _Lana_ za 13 okt 2012 - 10:31

Verder ben ik trouwens een heel nuchter persoon, maar hierin ben ik veranderd in een softie, haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee za 13 okt 2012 - 10:49

Hou op, schei uit over die kusjes. Het verbaast me dat N. nog geen slijtplekken heeft laughcry

N. wil elke keer als ik haar van de commode af til eerst knuffelen. Dan slaat ze haar armpjes om mijn nek en legt haar hoofd op m'n schouder. En als ik los wil laten grijpt ze me alleen maar steviger vast I love you
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien za 13 okt 2012 - 10:54

Novalee schreef:N. wil elke keer als ik haar van de commode af til eerst knuffelen. Dan slaat ze haar armpjes om mijn nek en legt haar hoofd op m'n schouder. En als ik los wil laten grijpt ze me alleen maar steviger vast I love you

Ik moet heel vaak lachen om dingen die jij opschrijft want het zijn precies dingen die E precies zo doet!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  ekjir@M za 13 okt 2012 - 11:24

Vanavond wilde N. Er graag bij zitten aan tafel. Dus had m'n vriend een kinderstoel van zolder gehaald en N. Naast J. Aan tafel gezet. J was gelijk helemaal blij en begon haar te aaien en haar handje vast te houden. Hij wilde haar ook graag eten geven maar dat ze dat nog niet kan begrijpt hij nog niet helemaal. Maar hij is zo lief voor z'n kleine zusje.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  _Jet za 13 okt 2012 - 23:21

We hadden deze week cupcakes gemaakt en aangezien het er 12 waren hadden we er ook een paar bij de buren gebracht. We bleven daar nog wat drinken, opeens kwam S om mijn nek hangen en zei vol trots en heel lief: 'Dit is mijn mama'! I love you
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Parisienne zo 14 okt 2012 - 0:57

Fijn die momenten! I love you

Gisteravond kwamen mijn zusje en haar vriend oppassen. Ik ging rond 19.30 weg (had een feestje), zij zouden daarna N. naar bed brengen. N. wilde graag met me mee, maar dat ging niet. Ze was even heel verdrietig toen ik wegging. Desondanks is ze toch lekker gaan slapen. Kom ik vanochtend haar kamer binnen, 'springt' ze uit bed en roept: "Mama, je bent terug! Ik heb je gemist! Ahhhh!" en ik krijg de dikste knuffel ever. Ze is nooit zo knuffelig, dus dit was wel even genieten!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Aimee zo 14 okt 2012 - 2:45

ahh wat lief en leuk om te lezen!

Luuk doet al een tijdje zijn armen uitstrekken als hij gepakt wil worden, dat vond ik altijd al heeel schattig. Maar nu, als ik hem vast heb en iemand wil hem overpakken, doet hij zijn armpjes helemaal om mij heen en legt z'n hoofdje op mijn schouder I love you
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: