Geurkaarsen
+9
*Lookie*
_Lacey_
Aimee
Paper Crown
Sam
Beachgirl
Caroow
Linnie1985
madam
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Geurkaarsen
Wat vinden jullie goede geurkaarsen?
Ik heb er laatst een paar gehaald bij de Action, maar die stellen mij echt teleur. Ze geven niet tot nauwelijks een geur af.
Meestal heb de kaarsen Airwick, maar wil iets nieuws proberen.
Welke kaarsen zijn aan te raden die ook echt geur afgeven.
Ik heb er laatst een paar gehaald bij de Action, maar die stellen mij echt teleur. Ze geven niet tot nauwelijks een geur af.
Meestal heb de kaarsen Airwick, maar wil iets nieuws proberen.
Welke kaarsen zijn aan te raden die ook echt geur afgeven.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Re: Geurkaarsen
Ik zou ze ook wel in huis willen hebben, maar mijn vriend vind ze niet lekker, hij zegt er niet tegen te kunnen. Daarentegen vind hij wierrook wel weer lekker...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb altijd de geur-waxinelichtjes van de Ikea, ruikt heerlijk.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
De kaarsen die ik het langste blijf ruiken zijn van Riverdale. Ze zijn wel wat duurder.
Gast- Gast
Die van Ikea zijn inderdaad fijn. Heb ze nu ook van de Primark in een grote glazen pot en die ruiken ook zalig.
De geur waxinelichtjes van de Xenos vind ik zelf ook wel lekker.
De geur waxinelichtjes van de Xenos vind ik zelf ook wel lekker.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik ga die van de Ikea proberen.
Riverdale: I love the style! Helass inderdaad van de prijs.
Riverdale: I love the style! Helass inderdaad van de prijs.
madam- Prater
Birgit schreef:De kaarsen die ik het langste blijf ruiken zijn van Riverdale. Ze zijn wel wat duurder.
+1
Gast- Gast
Riverdale, maar nog beter vind ik waxmelts, met een waxinelichtje eromder. Ruik je echt heel goed, maar niet zo aanwezig als zo een in stopcontact. Krijg ik hoofdpijn van.
Bestel ze op www.waxmelts.nl (plumberry en countrylife zijn echt heeerrrrlijk)
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik heb altijd Fresh Cotton van Yankee candle. Echt geweldige geuren. Ruikt niet chemisch en je hele huis ruikt naar pasgewassen was!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb nu een geurkaars van l'occitane, en die ruikt echt heerlijk Iedereen die binnenkomt maakt er ook een opmerking over! (wel erg prijzig)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Die neem ik bijna altijd mee als ik bij Ikea ben.Caroow schreef:Ik heb altijd de geur-waxinelichtjes van de Ikea, ruikt heerlijk.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Sam schreef:Riverdale, maar nog beter vind ik waxmelts, met een waxinelichtje eromder. Ruik je echt heel goed, maar niet zo aanwezig als zo een in stopcontact. Krijg ik hoofdpijn van.
Wat een leuke dingen, had er nog nooit van gehoord.
madam- Prater
Bridgewater heeft ook heerlijke geurkaarsjes die je echt goed ruikt.
Inderdaad zijn van die smeltwaxdingetjes ook heerlijk, je hebt ze ook van 'scent chips' www.scentchips.com Echt heerlijke geurtjes, ik ben er al helemaal fan van!
Inderdaad zijn van die smeltwaxdingetjes ook heerlijk, je hebt ze ook van 'scent chips' www.scentchips.com Echt heerlijke geurtjes, ik ben er al helemaal fan van!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben helemaal fan van de geurkaarsjes 'fresh linen' van bolsius. Die heb ik vaak in huis.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
*Lookie* schreef:Bridgewater heeft ook heerlijke geurkaarsjes die je echt goed ruikt.
Scentchips zijn inderdaad ook heerlijk! Ben ook fan! Nog beter eigenlijk dan geurkaarsen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
madam schreef:Sam schreef:Riverdale, maar nog beter vind ik waxmelts, met een waxinelichtje eromder. Ruik je echt heel goed, maar niet zo aanwezig als zo een in stopcontact. Krijg ik hoofdpijn van.
Wat een leuke dingen, had er nog nooit van gehoord.
Echt een tip, zeker als je van geurkaarsen houdt
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Hetzelfde idee als die 'waxmelts': Waffle Bars
http://www.cakeshoppie.nl/kadoshoppie/index.php?option=com_k2&view=itemlist&layout=category&task=category&id=100&Itemid=197
Edit: ik heb vanavond weer een stukje Waffle Bar laten smelten.. heel mijn huis ruikt nu naar heerlijk fris linnen!
http://www.cakeshoppie.nl/kadoshoppie/index.php?option=com_k2&view=itemlist&layout=category&task=category&id=100&Itemid=197
Edit: ik heb vanavond weer een stukje Waffle Bar laten smelten.. heel mijn huis ruikt nu naar heerlijk fris linnen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Birgit schreef:De kaarsen die ik het langste blijf ruiken zijn van Riverdale. Ze zijn wel wat duurder.
Helemaal mee eens! Echt de beste kaarsen ooit, ze druipen ook niet, erg fijn.
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Ik heb altijd Fresh Cotton van Yankee candle. Echt geweldige geuren. Ruikt niet chemisch en je hele huis ruikt naar pasgewassen was!
Jaa die is echt fantastisch. Ik dacht eerst hmmm wel wat duur voor een geurkaars, maar ze zijn hun geld echt meer dan waard. Ik word altijd helemaal zen als die kaarsen aan staan.
Gast- Gast
wij hebben altijd de kaneel appel van ik geloof brise of bolsius. Ruikt erg lekker en vooral in het najaar/winter
Gast- Gast
Ik heb ook geurkaarsen van ikea.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Powerbabe schreef:Paper Crown schreef:Ik heb altijd Fresh Cotton van Yankee candle. Echt geweldige geuren. Ruikt niet chemisch en je hele huis ruikt naar pasgewassen was!
Jaa die is echt fantastisch. Ik dacht eerst hmmm wel wat duur voor een geurkaars, maar ze zijn hun geld echt meer dan waard. Ik word altijd helemaal zen als die kaarsen aan staan.
Misschien een tip? Bij de Leen Bakker verkopen ze de geurkaarsen Fresh Linen van Bolsius ( net zoiets als Fresh Cotton ) Als ik ze aan heb ruikt de hele kamer zo heerlijk fris ( en deze kaarsjes zijn wel wat goedkoper dan die van Yankee ) Ook hebben ze hier geurstokjes van!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb net de volgende bestelling gedaan bij waxmelts, ben zeer benieuwd naar de geurtjes.
Ancient temple
Babypoeder
Citronella
Forest fresh
Moroccan Spice
Twilight woods
Waffle bars heeft ook zoveel keus.
Als de waxmelts op zijn doe ik daar een bestelling
Ancient temple
Babypoeder
Citronella
Forest fresh