Geurkaarsen
+4
Niene
VeryCherry
Tsjip
Rush
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geurkaarsen
Kort maar krachtig; welke geurkaarsen ruik je wel?
Ik heb geurkaarsen van het Kruidvat en zowel de geurkaars in glas als de waxinegeurkaars ruik je niet echt. Ja alleen als je er met je neus boven hangt, maar dat wordt ook zo warm
Dus welke ruik je wel lang in de woonkamer? Welke gebruik jij?
Ik heb geurkaarsen van het Kruidvat en zowel de geurkaars in glas als de waxinegeurkaars ruik je niet echt. Ja alleen als je er met je neus boven hangt, maar dat wordt ook zo warm
Dus welke ruik je wel lang in de woonkamer? Welke gebruik jij?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Geurkaarsen
Spaas Geurkaarsen. http://www.spaas.be/intro.php
In mijn woonplaats kan ik ze alleen bij de C1000 kopen en in Groningen enkel bij de Jumbo. Ze ruiken heerlijk als ze aanstaan en je ruikt het nog lang voordat je ze uitblaast.
Ik heb nu trouwens de Mullberry waxinelichten van de Xenos, maar die zijn lang zo sterk niet. Eigenlijk helemaal niet sterk.
In mijn woonplaats kan ik ze alleen bij de C1000 kopen en in Groningen enkel bij de Jumbo. Ze ruiken heerlijk als ze aanstaan en je ruikt het nog lang voordat je ze uitblaast.
Ik heb nu trouwens de Mullberry waxinelichten van de Xenos, maar die zijn lang zo sterk niet. Eigenlijk helemaal niet sterk.
Laatst aangepast door Maura op di 20 dec 2011 - 0:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb altijd de vanillekaarsjes van de Ikea. Onze keuken zit in de woonkamer en onze afzuigkap doet bijna niets en daarom steek ik altijd een paar kaarsjes aan en na een tijdje neemt de vanille lucht het wel over.
Al moet ik zeggen dat de kwaliteit van de kaarsjes wel achteruitgaan. Ze branden namelijk niet meer mooi op. En zodra je ze uitblaast terwijl er nog kaarsenvet in zit dan doen ze niets meer.
Al moet ik zeggen dat de kwaliteit van de kaarsjes wel achteruitgaan. Ze branden namelijk niet meer mooi op. En zodra je ze uitblaast terwijl er nog kaarsenvet in zit dan doen ze niets meer.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ja bij Ikea ruik je de kaarsen ook echt als je erlangs loopt. Misschien volgende week maar even bij Ikea kijken, heb nog een cadeaupas!
Rush- Lady Post-a-lot
wij hebben altijd die bolsius kaarsen en dan de appelkaneel, ruik je ook goed
Gast- Gast
Ik heb die van Ikea, die theelichtjes of kaneel/opium-geur van de Xenos.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ik vind ál die dingen zelfs al gruwelijk stinken als ze uit zijn. Word er misselijk van.
Gast- Gast
Ik heb ook die van Ikea, en het verschilt wel vind ik welke je goed ruikt en welke niet. Deze hebben we en ruik je erg goed:
(kersenachtig oid)
(geen vanille is dit, weet niet welke geur wel)
en deze hebben we ook maar ruik je een stuk minder:
Verder gebruik ik al jaren de I love you kaars van Brise, die ruik je ook goed.
(kersenachtig oid)
(geen vanille is dit, weet niet welke geur wel)
en deze hebben we ook maar ruik je een stuk minder:
Verder gebruik ik al jaren de I love you kaars van Brise, die ruik je ook goed.
Gast- Gast
De geurkaarsen van air wick ruik je super goed,heb nu 2 kaneel kaarsen en zelfs als ze niet aan zijn ruik je het nog,heerlijk!
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Charlie schreef:Oh ik vind ál die dingen zelfs al gruwelijk stinken als ze uit zijn. Word er misselijk van.
+1 Brr. Bij de Ikea ook als je er langs loopt alleen al. Ik heb nog nooit een lekkere geurkaars geroken.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha. Ik ben allang blij dat m`n vriend het niet erg vindt. M`n vader wordt er kotsmisselijk van, dus thuis mocht het al nooit. Nu kan ik eindelijk losgaan!minoessepoes schreef:Charlie schreef:Oh ik vind ál die dingen zelfs al gruwelijk stinken als ze uit zijn. Word er misselijk van.
+1 Brr. Bij de Ikea ook als je er langs loopt alleen al. Ik heb nog nooit een lekkere geurkaars geroken.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vind de kaarsen van airwick erg lekker ruiken, ze branden alleen vrij snel op, maar ruiken erg lekker! Vaak in de aanbieding bij kruidvat of blokker.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa, de geurkaarsen van Yankee Candle, geweldig!!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ik hoorde van een collega dat ze zo'n air wick kaars had. En dat zelf haar kat er nu naar ruikt!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Jezzie89 schreef:Ik hoorde van een collega dat ze zo'n air wick kaars had. En dat zelf haar kat er nu naar ruikt!
Whaha!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: