winterkleren baby
+13
Annie24
teletascha
studiebol
LDJ
kwak
Amber-
PiP
*Lookie*
SarahKey
Lonely Goatherd
Annemie
Liadan
Muppetje
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: winterkleren baby
Binnen ook een lange romper en longsleeve, of een blouse met spencer of een dunne bloes (die hij nog past maar meer voor de zomer is) met een dun vestje. Ik heb ook truien, daar gaat alleen een romper onder.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Hier in de winter vrijwel altijd een romper met lange mouw.
Daaroverheen een longsleeve of blouse.
Als hij een longsleeve met een vestje aan geeft dan doe ik een romper met korte mouw er onder.
Ik weet niet meer wie het opmerkte over weinig tot geen vesten/truien voor kleine kinderen.
Dat vind ik nou ook. En als het een leuke trui (of vest) is, dan zit er weer zo'n capuchon aan.
Daaroverheen een longsleeve of blouse.
Als hij een longsleeve met een vestje aan geeft dan doe ik een romper met korte mouw er onder.
Ik weet niet meer wie het opmerkte over weinig tot geen vesten/truien voor kleine kinderen.
Dat vind ik nou ook. En als het een leuke trui (of vest) is, dan zit er weer zo'n capuchon aan.
Gast- Gast
Lekker vestje voor buiten. Daaromder laagjes. Geen dikke kabeltrui ofzo
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Muppetje schreef:Maar als hij in zijn nekje gewoon goed voelt is het toch prima, onafhankelijk van het aantal laagjes?
Inderdaad. Dat is een hele goede graadmeter.
Ik doe binnen een mouwloze of korte mouwen romper aan en daarover een shirt.
Als het heel koud is en we gaan naar buiten, dan doe ik er nog een vest over aan en natuurlijk een jas.
Maar ze hebben in de kinderwagen van die heerlijke warme voetenzakken, dus dat komt wel goed.
Lange mouwenromper onder een lange mouwenshirt lijkt me echt niet lekker zitten, dat doe ik zelf ook niet, dan zou ik eerder een vestje aandoen.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Vanmiddag nog even wat winkels afgespeurd naar wat dikkere truien voor ons meisje, maar de winkels hangen alleen vol met longsleeves voor meiden. Voor jongens kom je wel wel veel meer truien tegen.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Dan voor meisjes niet, maar ik heb gewoon truien voor kleine man (geen sweaters, echte truien van HeM en Mexx). En dunne vestjes van Noppies en Mexx. En allemaal zonder capuchon, heb alleen dikke vesten voor buiten met capuchon.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Hier ook twee laagjes lange mouwen. Meer niet, want dan kunnen ze zich ook niet lekker meer bewegen (die van mij in ieder geval niet). Bovendien vriest het binnen inderdaad nooit.
Dat over één laagje meer dan jij geldt alleen voor buiten, omdat jij dan lekker in beweging bent maar je kindje maar een beetje ligt te liggen in de wagen, die heeft het dan dus sneller koud dan jij. Ik heb mijn dochter altijd in de draagdoek, dan is het weer een ander verhaal (dan zijn we elkaars kacheltje). Ik heb voor op de fiets een warme winterjas en voor in de doek een fleece-overall, ideaal ding (stiekem wil ik hem zelf ook).
Dat over één laagje meer dan jij geldt alleen voor buiten, omdat jij dan lekker in beweging bent maar je kindje maar een beetje ligt te liggen in de wagen, die heeft het dan dus sneller koud dan jij. Ik heb mijn dochter altijd in de draagdoek, dan is het weer een ander verhaal (dan zijn we elkaars kacheltje). Ik heb voor op de fiets een warme winterjas en voor in de doek een fleece-overall, ideaal ding (stiekem wil ik hem zelf ook).
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Hik-baby
» Baby tv...???
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Hik-baby
» Baby tv...???
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: