storen jullie je hier ook aan?
+19
*Lookie*
SarahKey
Steep
Snoes
Mamsie
Supertalentje
Flower_L
Fiwen
Sanne
Printje
Linda
Parisienne
Jelin
kwak
Mute_
Jazzlyn
Sam
Liadan
Aimee
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: storen jullie je hier ook aan?
Nog nooit meegemaakt tijdens het wandelen, weleens bij een vriendin (zoon lag op een kleedje, hond erboven te kwijlen). Ik heb me daar toen niet zo druk om gemaakt, omdat mijn zoon het ook serieus wel leuk vond met die hond en tegen hem begon te brabbelen (thuis wel meteen zoontje gewassen en omgekleed, en kleedje in de was). Mijn moeder heeft ook een hond, die vindt mijn zoontje ook erg interessant (en andersom ook). Gelukkig kwijlt hij niet zo, maar hij wil nog wel eens een lik geven in een onbewaakt moment. Dan grijp ik wel in, dan vind ik vies.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb het vaak dat mensen zeuren dat ik mijn honden aan de lijn moet doen omdat hun kinderen het eng vinden.
Nee zeg ikdan. Ik rij juist speciaal naar het honden bos, waar de honden los mogen. Dan moeten hin maar in het stuk bos er nasst gaan lopen waar hondn verboden zijn.
Verder heb ik mijn honden overal aan de lijn. En hou ik ze weg bjj kindjes
Nee zeg ikdan. Ik rij juist speciaal naar het honden bos, waar de honden los mogen. Dan moeten hin maar in het stuk bos er nasst gaan lopen waar hondn verboden zijn.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Heb het hier ook wel eens gehad dat J. in de wagen besnuffeld werd door honden. Snuffelen vind ik ook niet erg, zolang ze hun tong maar binnenboord houden. Gelukkig grepen de baasjes tot nu toe altijd op tijd in.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Purpleflower schreef:Ik heb het vaak dat mensen zeuren dat ik mijn honden aan de lijn moet doen omdat hun kinderen het eng vinden.
Als je ergens loopt waar honden los mogen moet je niet gaan zeuren dat je ze vast moet doen inderdaad. Alhoewel ik dan nogsteeds vind dat jij er wel voor moet zorgen dat je honden niet in kinderwagens duiken of tegen kinderen opspringen.
Ik heb zelf een keer gehad dat een hond heel hard stond te blaffen tegen m'n zoontje in de kinderwagen. Toen bleef ik wachten tot die vrouw de andere kant op liep met haar hond. Die vrouw vond het maar onzin, vond dat ik er best langs kon lopen want haar hond deed niks die was alleen bang voor kidnerwagens. Begon ze een hele discussie, ik heb haar vriendelijk verzocht om gewoon lekker door te wandelen en mij te laten wachten als ik dat wilde.
Ik ben zelf vaak bang voor honden dus ik durfde er niet eens langsheen
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het echt belachelijk dat sommige hondeigenaren niet inzien dat hun huisdier heel indrukwekkend kan zijn voor kindjes. Mijn hond luistert goed, maar ik doe 'm altijd vast en kort als ik een kinderwagen zie omdat ik dat ook waardeer als andere hondeneigenaren dat bij mij doen als ik met R wandel. Ook als ik in een hondenlosloopgebied ben, veiligheid boven alles denk ik maar..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb hier nog geen last van gehad gelukkig. Mocht het wel voorkomen, dan zou ik me daar zeker aan storen. Gelukkig is A. gek op honden, maar ik kan me best voorstellen dat ze toch zou kunnen schrikken als er ineens een grote hond op haar af springt als ze in de buggy zit. Dus dat zou ik dan ook niet zo kunnen waarderen. Tot dusver komen wij echter alleen aangelijnde honden tegen of honden die loslopen en netjes luisteren, valt me erg mee vergeleken met wat ik hier soms lees!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vinden jullie hier van?
» Wat denken jullie hier van?
» Hebben jullie hier ook last van?
» Wat zouden jullie hier opzetten?