Uitnodiging Kinderfeestje
Pagina 1 van 1
Uitnodiging Kinderfeestje
Wij wonen hier nu 4 jaar, in het begin gingen wij wel veel met een ander stel om die ook een zoontje hebben. Maar er schijnt iets gebeurd te zijn, waardoor dat stel ons negeert. Al ruim 3 jaar. Ook zijn er vaker voorvallen geweest dat dat stel met andere buren ons liepen te treiteren. Die meid is de grootste roddeltante van onze straat. Over elke buur had ze wel wat te vertellen. Eigenlijk hebben wij dus de pest aan dat stel.
Maar nu zitten onze zonen bij elkaar in de klas. Mijne zit in groep 1 en die van haar in groep 2. Gisteren kreeg ik een bericht op facebook van haar of ik het goed vond dat haar zoontje mijn zoontje uit nodigt voor zijn verjaardagsfeestje. Mij maakt het niet zoveel uit. Als onze zoon het wil, vind ik het prima. Maar mijn vriend voelt zich er niet goed bij. Aangezien er zoveel gebeurd is hier in de straat met die mensen, en dat zoontje van haar hondsbrutaal is.
Ik twijfel nu dus een beetje..
Maar nu zitten onze zonen bij elkaar in de klas. Mijne zit in groep 1 en die van haar in groep 2. Gisteren kreeg ik een bericht op facebook van haar of ik het goed vond dat haar zoontje mijn zoontje uit nodigt voor zijn verjaardagsfeestje. Mij maakt het niet zoveel uit. Als onze zoon het wil, vind ik het prima. Maar mijn vriend voelt zich er niet goed bij. Aangezien er zoveel gebeurd is hier in de straat met die mensen, en dat zoontje van haar hondsbrutaal is.
Ik twijfel nu dus een beetje..
Gast- Gast
Re: Uitnodiging Kinderfeestje
Ik zou hem wel laten gaan. Als hij vriendjes wil zijn met dat jongetje zou ik dat niet tegen houden door iets wat een paar jaar geleden tussen jullie gebeurd is. Jullie kindjes hebben daar niks mee te maken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Er is afgelopen zomer nog gedoe geweest met die mensen. Dus niet iets van 3 jaar terug, maar iets wat al 3 jaar bezig is.
Gast- Gast
Ok, nou ik zou hem evengoed laten gaan. Tenzij je denkt dat die mensen ook vervelend gaan doen tegen je zoontje.
Tania- Ratel
Daar ga ik niet van uit. Daarom vind ik het ook wel prima dat hij gaat. Maar mijn vriend denkt dat ze wel dom tegen hem doen.
Gast- Gast
Misschien kunnen jullie het een keer uitpraten met die mensen? Jullie blij, kindjes blij en dan kunnen ze gewoon samen spelen zonder dat jullie je zorgen hoeven te maken.
Tania- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Kinderfeestje ja of nee?
» Cadeau kinderfeestje
» Cadeau verjaardag 4 jaar (kinderfeestje)
» oke even snel advies nodig (clown huren kinderfeestje)
» uitnodiging 2e verjaardag
» Cadeau kinderfeestje
» Cadeau verjaardag 4 jaar (kinderfeestje)
» oke even snel advies nodig (clown huren kinderfeestje)
» uitnodiging 2e verjaardag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: