Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jeuj! MAC website online!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Jeuj! MAC website online! Empty Jeuj! MAC website online!

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 1:55

De Nederlandse website van MAC Cosmetics is online! Very Happy Nu nog de product informatie erbij en een webshop.... dan ben ik helemaaaaaaal blij. Very Happy

Wie doet er samen met mij een vreugde dansje? bounce

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeuj! MAC website online! Empty Re: Jeuj! MAC website online!

Bericht  Happy wo 2 feb 2011 - 2:07

Wauw! De make up van MAC is fantastisch! Ben een keer opgemaakt door een visagiste die werkte met mac. Wat een pigment bevat dat spul. Ga zeker eens op de website kijken smile

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 2:34

I I love you mac

Ik heb laatst de Strobe cream gekocht. Meng ik met foundation.. krijg ik een s upermooie glans!

Gast
Gast

Bericht  Zwerver wo 2 feb 2011 - 2:36

Mac is inderdaad goed! Ik bestel nu altijd via EBAY
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 3:08

Ik heb een oogschaduw van mac en had een mascara (die vond ik niet zo fijn).. Als mijn foundation op is wil ik die ook graag van mac.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 3:09

Punk'd schreef:Ik heb een oogschaduw van mac en had een mascara (die vond ik niet zo fijn).. Als mijn foundation op is wil ik die ook graag van mac.

Mac mascara en foundation vind ik ook butt..
Weet je welke foundation prachtig is, teint miracle van Lancome.. wohh!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 4:01

Nou weet je, CKC?

Ik heb bij de Sephora geprobeerd een goede foundation te vinden. Voor mijn huidskleur. Ik heb een gouden/gele ondertoon in mijn huid. Maar de medewerkerster vond het toch best moeilijk. Ik niet, want nadat ze tig verschillende foundation kleuren op mijn gezicht had gesmeerd kon ik toch echt zien dat het allemaal te rood/roze was....

Ik ben gillend terug gerend naar de MAC afdeling van de bijenkorf.... :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 4:44

Bitterkoek_ schreef:Nou weet je, CKC?

Ik heb bij de Sephora geprobeerd een goede foundation te vinden. Voor mijn huidskleur. Ik heb een gouden/gele ondertoon in mijn huid. Maar de medewerkerster vond het toch best moeilijk. Ik niet, want nadat ze tig verschillende foundation kleuren op mijn gezicht had gesmeerd kon ik toch echt zien dat het allemaal te rood/roze was....

Ik ben gillend terug gerend naar de MAC afdeling van de bijenkorf.... :shock:

Ik hou van hele romige dikke foundations die mooie glans achterlaten. Die van de mac vind ik altijd vrij dekkend maar misschien ligt het ook aan de artist zelf. Welke hij me laat zien. Ik heb trouwens ook de paint pot van mac en die doe ik onder elke oogschaduw. Woah, geeft een mooi effect!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 4:52

Ja die zijn ook mooi! Die kan je ook op zichzelf gebruiken of als eyeliner. Een meisje op youtube gebruikt het als concealer onder de ogen. Maar ik gebruik het ook als basis net zoals jou. smile Welke heb jij?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 4:57

Bitterkoek_ schreef:Ja die zijn ook mooi! Die kan je ook op zichzelf gebruiken of als eyeliner. Een meisje op youtube gebruikt het als concealer onder de ogen. Maar ik gebruik het ook als basis net zoals jou. Jeuj! MAC website online! 561177 Welke heb jij?

Uhmm gewoon de beige kleur!
Kijk jij ook tutorials op youtube?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 5:02

Jup! Ik volg een aantal goeroe's. Jij ook?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 6:14

Jeej, fijn he! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  TNMN wo 2 feb 2011 - 6:28

I love you Mac. Ik vind het altijd fijner om naar de winkel te gaan en te testen, maar de webshop is natuurlijk handig om dingen her te bestellen. Ik heb nog niet zo veel, omdat het vrij duur is, maar ik spaar altijd gewoon. De gelliner is mijn favouriet!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 7:19

CKC schreef:
Bitterkoek_ schreef:Ja die zijn ook mooi! Die kan je ook op zichzelf gebruiken of als eyeliner. Een meisje op youtube gebruikt het als concealer onder de ogen. Maar ik gebruik het ook als basis net zoals jou. Jeuj! MAC website online! 561177 Welke heb jij?

Uhmm gewoon de beige kleur!
Kijk jij ook tutorials op youtube?

Dat paintpot is toch voor onder de oogschaduw? Die heb ik, je oogschaduw zou er niet van in de lijntjes gaan zitten? Nou bij Sad mij wel, echt balen, dacht dat ik de oplossing had

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 7:41

Gebruik er anders een oogschaduw basis onder de paintpot, Jen. Ik gebruik geen paintpot zonder oogschaduw basis. Die van Two Faced is fijn. Die is te koop bij Sephora. Cosmetica afdeling van de V&D. In Utrecht zit er 1!

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl wo 2 feb 2011 - 10:10

*dans* Superfijn merk, heb alleen niet altijd het geld ervoor (over).
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 21:19

Bitterkoek_ schreef:Gebruik er anders een oogschaduw basis onder de paintpot, Jen. Ik gebruik geen paintpot zonder oogschaduw basis. Die van Two Faced is fijn. Die is te koop bij Sephora. Cosmetica afdeling van de V&D. In Utrecht zit er 1!

Ja maar dit ís juist mijn oogschaduwbasis. Tenminste dat was de bedoeling. Ik vroeg naar een oogschaduwbasis zodat het niet in mijn lijntjes zou gaan zitten, en dit is waar ze toen mee aankwam. Zonde van mijn geld als ik onder mijn oogschaduwbasis een oogschaduwbasis moet doen. Waar is die paintpot dan goed voor, dat je de kleur duidelijker ziet? En met die van jou van Sephora, dat werkt wel echt?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 21:30

Jen_ schreef:
Bitterkoek_ schreef:Gebruik er anders een oogschaduw basis onder de paintpot, Jen. Ik gebruik geen paintpot zonder oogschaduw basis. Die van Two Faced is fijn. Die is te koop bij Sephora. Cosmetica afdeling van de V&D. In Utrecht zit er 1!

Ja maar dit ís juist mijn oogschaduwbasis. Tenminste dat was de bedoeling. Ik vroeg naar een oogschaduwbasis zodat het niet in mijn lijntjes zou gaan zitten, en dit is waar ze toen mee aankwam. Zonde van mijn geld als ik onder mijn oogschaduwbasis een oogschaduwbasis moet doen. Waar is die paintpot dan goed voor, dat je de kleur duidelijker ziet? En met die van jou van Sephora, dat werkt wel echt?

De kleur wordt intenser.. maar ook mijn oogschaduw plooit niet.. gebruik je misschien te veel Jen?
En anders, budgettip.. HEMA oogschaduw basis.. Heel goed!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 21:35

Ja zeker. Het werkt echt perfect. Ik gebruik het nu ook op mijn ogen op het moment. Painpot gebruik ik om een bepaald effect te creeren of om er voor te zorgen dat de oogschaduw een andere ondertoon heeft. Met de paintpot Quite Natural bijvoorbeeld. Als ik er een lichte oogschaduw er overheen doe op mijn ooglid en in mijn ooghoeken en arcadeboog breng ik een donkere kleur aan dan creeer ik een mooie smokey effect. Maar met de paintpot kun je ook een bepaalde kleur oogschaduw wat meer op laten vallen. Het is maar net wat je er mee wilt doen. Maar ij gebruik het zelden als oogschaduw basis. Daar is ie nog iets te cremerig voor.

Als je meer tips wilt hebben dan wil ik het je graag vertellen.

Gast
Gast

Bericht  NerdChic do 3 feb 2011 - 6:03

Ik stond al helemaal te stuiteren bij de topic titel. Maar toen las ik; nog geen website :'(
Er zit hier $&@^% geen MAC in de buurt. Dichts bijzijnde is Antwerpen. Jammer, ik hou van MAC make-up!!
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 7:14

Bitterkoek_ schreef:Ja zeker. Het werkt echt perfect. Ik gebruik het nu ook op mijn ogen op het moment. Painpot gebruik ik om een bepaald effect te creeren of om er voor te zorgen dat de oogschaduw een andere ondertoon heeft. Met de paintpot Quite Natural bijvoorbeeld. Als ik er een lichte oogschaduw er overheen doe op mijn ooglid en in mijn ooghoeken en arcadeboog breng ik een donkere kleur aan dan creeer ik een mooie smokey effect. Maar met de paintpot kun je ook een bepaalde kleur oogschaduw wat meer op laten vallen. Het is maar net wat je er mee wilt doen. Maar ij gebruik het zelden als oogschaduw basis. Daar is ie nog iets te cremerig voor.

Ok lief, ik zal het onthouden! Heb nu geen vragen meer, ik kijk ook veel filmpjes op misslipgloss.nl
Heb net de basis oogschaduw van HEMA gekocht op advies van CKC. Ben benieuwd!

Gast
Gast

Bericht  TNMN vr 4 feb 2011 - 0:19

Jen_ schreef:
Bitterkoek_ schreef:Ja zeker. Het werkt echt perfect. Ik gebruik het nu ook op mijn ogen op het moment. Painpot gebruik ik om een bepaald effect te creeren of om er voor te zorgen dat de oogschaduw een andere ondertoon heeft. Met de paintpot Quite Natural bijvoorbeeld. Als ik er een lichte oogschaduw er overheen doe op mijn ooglid en in mijn ooghoeken en arcadeboog breng ik een donkere kleur aan dan creeer ik een mooie smokey effect. Maar met de paintpot kun je ook een bepaalde kleur oogschaduw wat meer op laten vallen. Het is maar net wat je er mee wilt doen. Maar ij gebruik het zelden als oogschaduw basis. Daar is ie nog iets te cremerig voor.

Ok lief, ik zal het onthouden! Heb nu geen vragen meer, ik kijk ook veel filmpjes op misslipgloss.nl

Die gebruik ik ook, werkt bij mij erg goed. Je kunt ook nog die van de Etos proberen als de HEMA niet werkt, het heeft een beetje te maken met wat voor soort huid je hebt op je oogleden. Ik geloof dat misslipgloss ook over Etos basis schreef.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:13

TNMN schreef:
Jen_ schreef:

Die gebruik ik ook, werkt bij mij erg goed. Je kunt ook nog die van de Etos proberen als de HEMA niet werkt, het heeft een beetje te maken met wat voor soort huid je hebt op je oogleden. Ik geloof dat misslipgloss ook over Etos basis schreef.

Ok, nou tot nu toe werkt ie prima! Heb blijkbaar een vette huid op mijn oog, maar tot nu toe nog steeds geen 'creasing', top! Zal die van Etos ook onhouden, dank voor de tip. Echt stom dat die doos van MAC mij dan verkeerd geinformeerd heeft, zonde van mijn geld. Maar ja.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: