Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek een website

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zoek een website Empty Ik zoek een website

Bericht  FruttiTutti ma 2 jan 2012 - 21:40

halloo allemaal,

Ik ben momenteel druk met mijn afstuderen en tijdens het afstuderen heb ik in één van mijn boeken een website gevonden die ik nu graag wil verwerken in mijn eindproduct, maar ik kan hem niet meer vinden. Ik heb al geprobeerd het terug te vinden in mijn boeken, maar het is niet gelukt (zo'n 20 boeken doorspitten kost best wat tijd). Google heb ik ook al geprobeerd maar ik kan niet echt de juiste zoekterm bedenken. Het gaat om een website waarop foto's van mensen staan met daarnaast een bewerkte foto van hen of een 'plaatje' waar ze een beetje op lijken. Het gaat er om hoe mensen zich voordoen op internet. Ik hoop dat iemand me kan helpen, en intussen zoek ik zelf nog even verder.

Thnxxx voor het meedenken
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een website Empty Re: Ik zoek een website

Bericht  Tiana ma 2 jan 2012 - 21:45

Kun je niet terugzoeken in je geschiedenis van je browser? Of staat er misschien ergens in de boeken een bronnenlijst waar je de site uit kunt halen?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een website Empty Re: Ik zoek een website

Bericht  FruttiTutti ma 2 jan 2012 - 21:47

Stylegirl schreef:Kun je niet terugzoeken in je geschiedenis van je browser? Of staat er misschien ergens in de boeken een bronnenlijst waar je de site uit kunt halen?

De geschiedenis wis ik regelmatig, daar staat het dus helaas niet meer tussen Cry . Ja er staan wel bronnenlijsten, maar dat zijn lijsten van bronnen de ze echt gebruikt hebben, en dit was puur een verwijzing naar de website zonder informatie van die website gebruikt te hebben..

Thnx voor het meedenken in ieder geval Very Happy
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een website Empty Re: Ik zoek een website

Bericht  TukTuk ma 2 jan 2012 - 21:48

Wat je ook nog zou kunnen doen, heel veel boeken staan tegenwoordig online (alleen de tekst en dan niet de plaatjes bijvoorbeeld), dan kan je vaak ook zoeken in die boeken op bepaalde zoektermen.
Dus dan zou je die boeken die je gebruikt hebt kunnen googlen, en dan via google ze even snel door kijken (zoeken op bijv www. , via het zoekvenstertje)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een website Empty Re: Ik zoek een website

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum