Uitje naar Blijdorp in November (update: 10 november)
+23
Roza
Puggle
M@niek
CCC
Fiwen
Parisienne
Lejow
_Jet
ekiaam87
MissD
Happy
Parel
*Troela*
SarahKey
Jezzie
Floor
strawberry
snoezel
Mama_1987
_Lana_
Roodkapje
Printje
PapillonRose
27 plaatsers
Pagina 2 van 11
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Re: Uitje naar Blijdorp in November (update: 10 november)
Das waar, maar we.moeten er ook nog met de trein heen dan...Annie24 schreef:Lejow schreef:Muppetje schreef:Leuk, maar ik denk dat L. daar misschien nog n beetje te klein voor is in november
Nee hoor, Hoezo? L lekker liggen in de wagen en gewiegd en gewandeld worden en mama gezellig kletsen!
+1
ik mag heel de tijd achter Y. Aan hollen
Edit, en dat is zo duur, heb nu geen korting via werk... Denk er nog even over...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:3 november: Lejow yvonne, PapillonRose, Annie24
10 november: Lejow yvonne, Annie24, CCC, Puggle
24 november: Lejow yvonne, PapillonRose, Annie24, Puggle
Ik heb het maar ingevuld zo. Alleen als er een datum is die voor iedereen kan en die het dus word dan moet ik vrij vragen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik begreep dat mama van 2 ook graag mee wilde!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Het lijkt mij ook leuk om andere moeders te leren kennen. Maar durf eigenlijk niet... Jullie kennen mij ook niet echt omdat ik nog nooit foto's geplaatst heb terwijl ik al echt heel lang mee lees. Volgens mij al vanaf het begin ongeveer.. toen was M.ulticulti bijvoorbeeld er ook nog. Ik denk inmiddels al een jaar of 9! Ik ga er nog even heel hard over nadenken.
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Mama_1987 schreef:Het lijkt mij ook leuk om andere moeders te leren kennen. Maar durf eigenlijk niet... Jullie kennen mij ook niet echt omdat ik nog nooit foto's geplaatst heb terwijl ik al echt heel lang mee lees. Volgens mij al vanaf het begin ongeveer.. toen was M.ulticulti bijvoorbeeld er ook nog. Ik denk inmiddels al een jaar of 9! Ik ga er nog even heel hard over nadenken.
Gewoon gaan!!
We bijten niet, zijn allemaal heel lief, en hoe meer zielen hoe meer vreugd!
(lijkt me ook zo leuk om bij de ingang met alle mama's en kindjes zo'n foto te laten maken.. of gewoon zelf doen bij de nijlpaardbeelden bij de oude ingang)
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Mama_1987 schreef:Het lijkt mij ook leuk om andere moeders te leren kennen. Maar durf eigenlijk niet... Jullie kennen mij ook niet echt omdat ik nog nooit foto's geplaatst heb terwijl ik al echt heel lang mee lees. Volgens mij al vanaf het begin ongeveer.. toen was M.ulticulti bijvoorbeeld er ook nog. Ik denk inmiddels al een jaar of 9! Ik ga er nog even heel hard over nadenken.
Gewoon gaan!!
(lijkt me ook zo leuk om bij de ingang met alle mama's en kindjes zo'n foto te laten maken.. of gewoon zelf doen bij de nijlpaardbeelden bij de oude ingang)
Twijfe, twijfel, twijfel haha...
Mama_1987- Fluisteraar
Misschien kom ik ook, ik wacht even de datum af en kijken wat voor afspraken/verjaardagen ik dan heb. Plannen jullie maar verder door.. ik wacht even tot het laatste moment
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Er zijn op dit moment weer treinkaartjes bij het Kruidvat. Dus dan is de treinreis een stukje goedkoper als je van ver moet komen.
Gast- Gast
Lejow schreef:Mama_1987 schreef:Het lijkt mij ook leuk om andere moeders te leren kennen. Maar durf eigenlijk niet... Jullie kennen mij ook niet echt omdat ik nog nooit foto's geplaatst heb terwijl ik al echt heel lang mee lees. Volgens mij al vanaf het begin ongeveer.. toen was M.ulticulti bijvoorbeeld er ook nog. Ik denk inmiddels al een jaar of 9! Ik ga er nog even heel hard over nadenken.
Gewoon gaan!!
Ik dacht dat jij altijd beet Lejow Wat zorgt er anders voor dat gat in mijn hand !
@mama1987 gewoon gaan !
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik wil ook wel komen! Ik weet alleen mn rooster nog niet.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Roodkapje schreef:Lejow schreef:Mama_1987 schreef:Het lijkt mij ook leuk om andere moeders te leren kennen. Maar durf eigenlijk niet... Jullie kennen mij ook niet echt omdat ik nog nooit foto's geplaatst heb terwijl ik al echt heel lang mee lees. Volgens mij al vanaf het begin ongeveer.. toen was M.ulticulti bijvoorbeeld er ook nog. Ik denk inmiddels al een jaar of 9! Ik ga er nog even heel hard over nadenken.
Gewoon gaan!!
Ik dacht dat jij altijd beet Lejow Wat zorgt er anders voor dat gat in mijn hand !
@mama1987 gewoon gaan !
Ik bijt alleen jou, schatje! Wroaarrrr
Lejow- Lady Post-a-lot
Parisienne schreef:Misschien kom ik ook, ik wacht even de datum af en kijken wat voor afspraken/verjaardagen ik dan heb. Plannen jullie maar verder door.. ik wacht even tot het laatste moment
+1
Ook hier een abo, dus kijk ff welke datum het wordt...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Mama_1987 schreef:Lejow schreef:Mama_1987 schreef:Het lijkt mij ook leuk om andere moeders te leren kennen. Maar durf eigenlijk niet... Jullie kennen mij ook niet echt omdat ik nog nooit foto's geplaatst heb terwijl ik al echt heel lang mee lees. Volgens mij al vanaf het begin ongeveer.. toen was M.ulticulti bijvoorbeeld er ook nog. Ik denk inmiddels al een jaar of 9! Ik ga er nog even heel hard over nadenken.
Gewoon gaan!!
Toen schreef ik ook al mee Wat lang geleden al he!
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
strawberry schreef:Mama_1987 schreef:Lejow schreef:Mama_1987 schreef:Het lijkt mij ook leuk om andere moeders te leren kennen. Maar durf eigenlijk niet... Jullie kennen mij ook niet echt omdat ik nog nooit foto's geplaatst heb terwijl ik al echt heel lang mee lees. Volgens mij al vanaf het begin ongeveer.. toen was M.ulticulti bijvoorbeeld er ook nog. Ik denk inmiddels al een jaar of 9! Ik ga er nog even heel hard over nadenken.
Gewoon gaan!!
Ja echt he... weet niet eens precies hoeveel jaar maar inderdaad erg lang... Ik lees ook bijna dagelijks wel. Had jij toen dezelfde naam? Ik had geen account toen want ik leesde alleen mee.
Mama_1987- Fluisteraar
Mama1987; gewoon meegaan!!!!!!!!!!! Ik ken verder ook niemand in 't echt. Komt vast goed en anders ben je zo weer weg of je verstopt je ergens
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Gezellig maar het is te ver rijden voor mij.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Het lijkt me erg leuk om eens een keer andere mama's te ontmoeten. Helaas woon ik een beetje ver weg. En zie ik het niet zitten om nu al alleen zo'n eind te rijden met mijn kleine meisje.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Mama_1987 schreef:strawberry schreef:Mama_1987 schreef:Lejow schreef:Mama_1987 schreef:Het lijkt mij ook leuk om andere moeders te leren kennen. Maar durf eigenlijk niet... Jullie kennen mij ook niet echt omdat ik nog nooit foto's geplaatst heb terwijl ik al echt heel lang mee lees. Volgens mij al vanaf het begin ongeveer.. toen was M.ulticulti bijvoorbeeld er ook nog. Ik denk inmiddels al een jaar of 9! Ik ga er nog even heel hard over nadenken.
Gewoon gaan!!
Ja echt he... weet niet eens precies hoeveel jaar maar inderdaad erg lang... Ik lees ook bijna dagelijks wel. Had jij toen dezelfde naam? Ik had geen account toen want ik leesde alleen mee.
Trek er niet zo zwaar aan joh! Is gewoon gezellig, vind je er niks aan ga je lekker snel naar huis Ik zie het probleem nooit zo en negen van de tien keer vind ik het altijd gezellig. Dussss gewoon meegaan
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
M@niek schreef:Ik wil ook wel komen! Ik weet alleen mn rooster nog niet.
Gewoon vrij nemen! Wil jou wel eens meeten
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:M@niek schreef:Ik wil ook wel komen! Ik weet alleen mn rooster nog niet.
Yeahhh iemand wil mij meeten
Ik jou ook hoor
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
M@niek schreef:Annie24 schreef:M@niek schreef:Ik wil ook wel komen! Ik weet alleen mn rooster nog niet.
Yeahhh iemand wil mij meeten
Ik jou ook hoor
Zijn er nog meer meiden die meewillen? Anders kunnen we de datum prikken, toch?
Annie24- Ratel
Wat een leuk idee zeg! Maar voor mij te ver weg. Ik hou het maar bij een dierenparkje hier in de buurt.
Jammer dat het een stuk rijden is, of gaan er meer uit omgeving ehv? Kunnen we evt samen rijden.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
3 november: Lejow yvonne, PapillonRose, Annie24
Dames, zijn er nog meer?
Ik weet dat mama van 2 ook nog mee wilde, maar weet niet welke datum!
Dames, zijn er nog meer?
Ik weet dat mama van 2 ook nog mee wilde, maar weet niet welke datum!
Lejow- Lady Post-a-lot
Mama1985 schreef:Jammer dat het een stuk rijden is, of gaan er meer uit omgeving ehv? Kunnen we evt samen rijden.
Het lijkt me erg leuk, ik twijfel nog... (kom uit ehv)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Twente meeting - 3 november!
» Het weer in Barcelona in November
» Zonnige bestemming in november?
» Meeting Den Bosch // 18 november 14:30 uur
» Zonvakantie oktober/november
» Het weer in Barcelona in November